Voor mensen met een beperkt denkraam?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt als een soort geïnverteerd intelligentiefilter.
Idd, houdt alle hoogopgeleiden grotendeels buiten de deur.quote:
Of: kan ik mijn baby in de magnetron leggen voor om te drogen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ging altijd voor 'Kan ik mijn kind in deze temperatuur even in de auto laten met het raampje omlaag'
Of de 100ste topic over 'hoeveel geld moet je hebben op je spaarrekening?' Maar ok..dat heb je hier ook. Slecht voorbeeldquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Of: kan ik mijn baby in de magnetron leggen voor om te drogen?
bron?quote:june.
woensdag 16 juni 2021 om 19:52
Ik lees op Fok dat ze achter de schermen de mogelijkheden voor een Viva subforum aan het bekijken zijn!
Ze zitten hier gewoon mee te lezenquote:Cateye
woensdag 16 juni 2021 om 19:57
dat zou geweldig zijn!
quote:
Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Sinds mijn moeder de zolder heeft omgebouwd tot schildersatelier zit ik al in de kelder, en dat is nu op twee dagen na al vijftien jaar geleden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso hilarisch. "Er zitten vooral zolderkamermannen op FOK!"![]()
Als vrouwen met okselhaar zoiets tegen je zeggen, hoeven we ons daar weinig van aan te trekken lijkt mijquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso hilarisch. "Er zitten vooral zolderkamermannen op FOK!"![]()
Welnee man, ouwe Rita's met kort rood haar en een brilletje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja jongvolwassen vrouwmensen vooral volgens mij.
Zekers!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van ? Uggs enzo ?
Was dat niet met cynthia, serena verbon enzo? Dacht ik. Betty of ietsquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Toen beautyblogs nog bestonden was er eens een behoorlijke rel waarbij een blogger onder een fake account de andere blogger door het slijk aan het halen was op het viva forum. Eigenlijk is dat incident de enige keer dat ik op dat forum meelas. Een paar jaar later ontdekte ik dat FOK! toch echt leuker was.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Vooruit dan maar Viva-vrouwtjes:
Nou dames, er zitten hier al genoeg zure users, dus jullie kunnen er ook nog wel bijquote:Vaarwel Vivaforum (lied)
Wijs: België – Het Goede Doel
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Reddit
Ik wil niet naar Reddit. Geen fijne structuur.
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Fok toe.
Ik wil niet naar Fok toe, daarvoor ben ik te zuur.![]()
Ik wil niet naar zegmaarYes toe, want daarvoor ben ik echt te oud.
En de tuttigheid van Flair. Dat gaat me net te ver.
Is er leven nu dit stopt?
Of gaan wij nu naar de maan?
Is er een digitale uitweg, waar ik heen kan gaan?
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Bokt toe.
Ik wil niet naar Bokt toe, want ik heb geen paard.
Waar kan ik heen? Naar Ouders van Nu?
Ouders van Nu niet. Ik heb niet gebaard.
Zoveel vrouwen in nood nu
Een ridder, een redder, een plan?
Of wie het kopen kan:
Please Linda, redt ons dan!
Ik heb getwijfeld over een Real Life
want dat schijnt er ook te zijn.
Ik heb getwijfeld over een Real Life.
Maar ik vrees dat ik wegkwijn.
Ik stond zelfs in dubio, maar ik neem geen enkel risico.
Ik heb getwijfeld over een Real Life.
Een Real Life! Een Real Life! Een. Real. Life ……..
https://forum.viva.nl/ent(...)list_messages/478819
Yeahhquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Sorry, moest nog bijkomen van het nieuws…bij deze dan![]()
Ja precies die rel ja, Betty_88 dacht ikquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was dat niet met cynthia, serena verbon enzo? Dacht ik. Betty of iets
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Nou dames, er zitten hier al genoeg zure users, dus jullie kunnen er ook nog wel bij![]()
Puur genot was datquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja precies die rel ja, Betty_88 dacht ikIk dacht altijd dat zij de verstandige was, maar die is flink door de mand gevallen toen.
Dat gierige acties topic is eigenlijk de enige reden waarom ik wel eens op het Viva-forum kwam. Echt briljant.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
. Een hilarische topicreeks over gierige acties, eentje over afgrijselijke feesten en partijen.
Volgende keer onder een spoiler graag. Ik zit aan het ontbijt en mijn ontbijt nu aan het behang geplakt…quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal het even checken dan. Kom ik deze daar tegen; nou lekker bedankt dan![]()
[ afbeelding ]
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgende keer onder een spoiler graag. Ik zit aan het ontbijt en mijn ontbijt nu aan het behang geplakt…
hehe, stiekem vond ik het wel leuk. Zag Braddie al voor me de muziek maken als welkomsttune voor de Viva asielzoekers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Nou dames, er zitten hier al genoeg zure users, dus jullie kunnen er ook nog wel bij![]()
Ja, iedereen die die blogs een beetje volgde zat met popcorn voor hun computerschermquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |