Wie?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
@:Haags is terug van vakantie. Zo lang er niets vervelends gebeurt op het EK in ieder geval
HaagsGodquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
@:Haags is terug van vakantie. Zo lang er niets vervelends gebeurt op het EK in ieder geval
quote:Originele ziekmelding hier wel,
Ja ik voel me niet zo lekker *******
Dat is niet zo mooi, ik kan nu zeggen ja dat ben je ook niet maar wat heb je dan?
Ja het voelt alsof iemand met een natte aardappel over mijn rug wrijft terwijl ik naar Barbara Streisand moet luisteren.
Ok
Niks aantrekken van die slechte act van jochiesjakiequote:
Ik gok niet aangenomen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:17 schreef Boze_Eend het volgende:
Hoe is de sollicitatie verlopen habibos?
Heb je weer een bad trip? Je bent 24/7 ziedend de laatste tijdquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niks aantrekken van die slechte act van jochiesjakie
Ruimdenkend en Telegraaf?quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:42 schreef Modus het volgende:
Van die quasi-ruimdenkende en verheven figuren hier op Fok die dan alleen maar Telegraaf-links (incl abo-only) posten![]()
![]()
![]()
Volgens mij weet jij niet wat ziedend isquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heb je weer een bad trip? Je bent 24/7 ziedend de laatste tijd
Blij toe.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat ziedend is
Als je jezelf als ruimdenkend profileert zou ik verborgen houden dat je ook Telegraaflezer bentquote:
Betreffende user zou beter meer verborgen houden dan alleen dat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je jezelf als ruimdenkend profileert zou ik verborgen houden dat je ook Telegraaflezer bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |