Ze zijn aangesloten bij CBW-erkend. Die hebben de volgende voorwaarde: Bij een overeenkomst met een consument moet de ondernemer die schade vergoeden die verband houdt met de overschrijding en die mede gezien de aard van de aansprakelijkheid en de aard van de schade hem kan worden toegerekend. De consument moet de schade zo veel mogelijk beperken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Fer het volgende:
Is er een clausule opgenomen in de overeenkomst of algemene voorwaarden?
Meestal wil een vloerenboer zelf de vloerverwarming dicht smeren en egaliseren. Anders gaan ze kutten over garantie. Op die buizen leven is niet echt comfy kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wat voor soort vloer is het? Een keuken kan prima worden gebouwd op de betonvloer. Als je die keuken hebt kun je gewoon in je huis gaan wonen. Enige mogelijke schade is verplaatsen van die pomp etc maar afhankelijk van het type legt een beetje vloerenboer het hier strak omheen.
Begane grond.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Gaat het om de vloer van de begane grond of het hele huis?
Dat zal helaas niet zo makkelijk gaan. We hebben een redelijk luxe smaak en we hebben de vloer door een interieurstylist af laten stemmen op de uitstraling en kleurstelling van de keuken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Andere vloer uitzoeken die sneller leverbaar is lijkt me de weg van de minste weerstand.
Dat laatste willen we juist niet. Die warmtepomp zal sneller vervangen moeten worden dan de vloer. Dan zit je straks met een gat in de vloer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wat voor soort vloer is het? Een keuken kan prima worden gebouwd op de betonvloer. Als je die keuken hebt kun je gewoon in je huis gaan wonen. Enige mogelijke schade is verplaatsen van die pomp etc maar afhankelijk van het type legt een beetje vloerenboer het hier strak omheen.
Over wat voor vloer gaat het eigenlijk?quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat laatste willen we juist niet. Die warmtepomp zal sneller vervangen moeten worden dan de vloer. Dan zit je straks met een gat in de vloer.
klopt, die buizen dat is niet erg leefbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:02 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Meestal wil een vloerenboer zelf de vloerverwarming dicht smeren en egaliseren. Anders gaan ze kutten over garantie. Op die buizen leven is niet echt comfy kan ik je vertellen
je zou een tijdelijke vloer kunnen overwegen als in laminaat of pvc. Of het gewoon een maandje met beton doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zal helaas niet zo makkelijk gaan. We hebben een redelijk luxe smaak en we hebben de vloer door een interieurstylist af laten stemmen op de uitstraling en kleurstelling van de keuken.
Dat maakt het alvast iets minder rampzalig. Je hebt volgens mij een aantal opties:quote:
Zwart op wit afspreken met de vloeren boer dat ze dan tzt het stuk vloer bij de warmtepomp opnieuw leggen uit coulance? (Dus eerst om de pomp heen leggen). Gaat waarschijnlijk toch maar om een paar M2.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat laatste willen we juist niet. Die warmtepomp zal sneller vervangen moeten worden dan de vloer. Dan zit je straks met een gat in de vloer.
Onze keuken staat ook gewoon op de vloer. Wel zo praktisch als je een keer van opstelling wil wisselen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:39 schreef GS-Raw het volgende:
Raar verhaal dat die keukenboer pas kan plaatsen als de vloer er ligt. Lijkt mij juist wel praktischer om de vloer als laatste te doen.
Bij ons ook, maar we hebben zelf de vloer gelegd, anders haalden we het nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Onze keuken staat ook gewoon op de vloer. Wel zo praktisch als je een keer van opstelling wil wisselen.
Ja de meeste vloeren wel. Maar is dat in dit scenario het geval? Nee niet echt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
klopt, die buizen dat is niet erg leefbaar.
Ik ken persoonlijk alleen de variant dat ze de vloerverwarming (zsm) afstorten met cementdekvloer. De vloerenboer komt egaliseren en leggen. Maar kan wellicht aan het type vloer liggen.
Dat van garantie vind ik wat merkwaardig want ik schat zo in dat de meeste vloeren in plaats van een oude vloer komen. Dan lijkt het mij geen doen om ook steeds de dekvloer eraf te moeten halen.
Een keer van opstelling wisselen 😅 het is een keuken he, geen bankstel 😂quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Onze keuken staat ook gewoon op de vloer. Wel zo praktisch als je een keer van opstelling wil wisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |