SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit ging wel iets te snel dus quote ik jou per ongelijk. Enfin. We hebben een nieuw topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is te doen als het niet te snel gaat.
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREETBOEIquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb van die goedkope invriesijsjes gekocht.
Nķg een goede reden om eten te bestellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk altijd dat mijn oven/gasfornuis enz allemaal wel schoon is maar hoe langer ik goed kijk des te meer vet enz ik zie zitten.Wat stom. Maar ik zal niet de enige zijn hoop ik.
Af en toe moet je toch koken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nķg een goede reden om eten te bestellen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:59 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is echt alleen maar in problemen denken.
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.quote:
Gewoon in de waterkokerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.
quote:
Lekker man, dat is toch genieten joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest net. Even hele pizza naar binnen gewerkt bij de pizzaria
Lekker dat dat eindelijk weer kan. Genieten van een avondje eten/drinken bij zo'n tentje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest net. Even hele pizza naar binnen gewerkt bij de pizzaria
Yup. Biertje erbij. Mag vandaag wel. Moet het toch een beetje vieren.quote:
Wat vier je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Biertje erbij. Mag vandaag wel. Moet het toch een beetje vieren.
Dat ik bijna 40 benquote:
Dan een feestje gemistquote:
Jaquote:
Kusje dr op.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vandaag mn eerste prik gehad, en mn bovenarm doet nu pijnnnn
Aahhh, dankjewel!quote:
☹️ Neeeeequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor de snollebollekes @:Amarantha
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.
quote:
Heb ooit mn schouder gebroken en had toen een tijd last van mn rotator cuff, de pijn komt aardig overeen, maar het is te doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.
RIP aan de nabestaandenquote:
presentquote:
als je morgen niks meer voelt ben je of deaud of je hebt het overleefdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
als je morgen niks meer voelt ben je of deaud of je hebt het overleefd
en het scheelt ook weer belasting betalenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]moet uiteindelijk toch ergens aan doodgaan toch?
Tja, scheelt met een hele hoop kostenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:56 schreef crv het volgende:
[..]
en het scheelt ook weer belasting betalen
De Bootcamp trainer heeft nu de afgelopen 2 keer. Vrouwkes op zijn playlist tijdens de training gezet. Lig je daar te Glute bridgen op Vrouwkes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor de snollebollekes @:Amarantha
Jij bent gelovig?? Of je vindt ze gewoon mooi?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQGtqIZDmQA/?utm_medium=copy_link
Willik!
Ergens hoop ik dat het het eerste isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent gelovig?? Of je vindt ze gewoon mooi?
Kitschquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Willik!
Ik vind ze gewoon leuk. Lekker kitsch.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent gelovig?? Of je vindt ze gewoon mooi?
Ja, niet alles wat leuk is hoeft mooi te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon leuk. Lekker kitsch.
Brrrquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Willik!
Deze heeft m'n trainer er ook weer ingegooid, maar m'n buns zijn al van steel geloof ik, volgende keer een zwaarder gewicht erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Bootcamp trainer heeft nu de afgelopen 2 keer. Vrouwkes op zijn playlist tijdens de training gezet. Lig je daar te Glute bridgen op Vrouwkes.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]Nee, de baby Jesus dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Brrrquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een Maria die licht geeft in het donker.
Wel handig voor plaatsen waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een Maria die licht geeft in het donker.
Nee, daar heb je die uit je eerdere post voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel handig voor plaatsen waar de zon niet schijnt.
Deutschland über alles!quote:
MORGEN SMELTEN WE DE IJSDRAAKJES MUHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En E3 is stom, helemaal hyped voor games die pas ergens in 2022 uitkomen.
So sad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MORGEN SMELTEN WE DE IJSDRAAKJES MUHAHAHAHAHAHAHA
berichtje uit 1992?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Lieve Sabine, ik ben 38 en heb twee prachtige dochters van 8 en 5. Mijn man en ik hebben besloten dat ons gezinnetje compleet is en na ruim 20 jaar de pil te hebben geslikt, wil ik graag dat mijn man zich nu laat steriliseren. Maar wat denk je? Hij durft niet en is dus ook niet van plan om zich te laten helpen. En dat terwijl zijn beste vriend het net heeft laten doen en na twee dagen weer helemaal de oude was. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden en ben inmiddels ook gestopt met de pil. Met overigens als prettige bijkomstigheid dat ik veel vaker zin heb in seks. De hormonen beīnvloeden dus ook mijn libido. De keren dat we nu seks hebben, moet hij een condoom omdoen en dat vindt hij vervelend. Maar ik vertik het om nu weer water bij de wijn te doen en tot de overgang de geboortebeperking te verzorgen. Kan ik van hem eisen dat hij nu aan de beurt is?
Oh nee een klein knipje wat een rampquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Lieve Sabine, ik ben 38 en heb twee prachtige dochters van 8 en 5. Mijn man en ik hebben besloten dat ons gezinnetje compleet is en na ruim 20 jaar de pil te hebben geslikt, wil ik graag dat mijn man zich nu laat steriliseren. Maar wat denk je? Hij durft niet en is dus ook niet van plan om zich te laten helpen. En dat terwijl zijn beste vriend het net heeft laten doen en na twee dagen weer helemaal de oude was. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden en ben inmiddels ook gestopt met de pil. Met overigens als prettige bijkomstigheid dat ik veel vaker zin heb in seks. De hormonen beīnvloeden dus ook mijn libido. De keren dat we nu seks hebben, moet hij een condoom omdoen en dat vindt hij vervelend. Maar ik vertik het om nu weer water bij de wijn te doen en tot de overgang de geboortebeperking te verzorgen. Kan ik van hem eisen dat hij nu aan de beurt is?
Dat zijn geen echte mannen nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee een klein knipje wat een ramp
Boys of summer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn die jongens op vakantie zo leuk dan?
Huismoedermemmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze die ook op de camping in Zuid Frankrijk?
Van die natte washandjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze die ook op de camping in Zuid Frankrijk?
Ik heb wel eens een Russische uit zo'n animatieteam opgeladenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Los bij het animatieteam gaat kijken.
Laatste keer dat ze zo'n explosie meemaakte was in 1986?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Russische uit zo'n animatieteam opgeladen
Hoe heette ze? Ivana Humpalot?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En lekker?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou haar extreem lekker hebben gevondenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En lekker?
Ik zo’n Griekse, die was curvy
Mijn muzieksmaak is ook gedateerd hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef Karzai het volgende:
Ook een ouwe lul hoor die uitstraling zeker qua muzieksmaak over de zestig
Ja, jij die ik toen had.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou haar extreem lekker hebben gevonden
Vroeger zag je nog weleens balen shag uit het broekje bungelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grieks, had ze zich een beetje geschoren?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger zag je nog weleens balen shag uit het broekje bungelen.
Ja, ze was aardig glad, voor een Griekse.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grieks, had ze zich een beetje geschoren?
Gadverquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yepsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk behaarde benen en oksels bij vrouwen?quote:
Ama gelijk erbij met een schaar, goedkope shagquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een snorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk behaarde benen en oksels bij vrouwen?
Grondigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah![]()
Alles graag geplukt, gewaxt en gelaserd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk behaarde benen en oksels bij vrouwen?
En baardhaartjes? En zo'n haarstreep vanaf de navel richting de kut enzo?quote:
Keep telling yourself thatquote:
Blindie??quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok. Nieuwe feitjes.
Hoe is het met Blindie en Ballie?
licht geschokt nu wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sure
https://www.sadanduseless.com/leg-hair/
Nee joh die vrouwen hebben bar veel testosteron blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén dag niet met de ladyshave en jouw vriendin kan er zo bij lopen.
"Kev May 29, 2020quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sure
https://www.sadanduseless.com/leg-hair/
Uhuhquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh die vrouwen hebben bar veel testosteron blijkbaar.
😂quote:
Goedemorgen schat, vanaf nu heet je Svetlana, koffie?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat ze naar bed als Catherine Keijl en wordt ze wakker als Doutzen Kroes
Touwtje van tamponquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja jezus, daar moet wat tussen de benen bungelen
Ik weet niet of dat nu een echte vooruitgang is. Eerder een stapje zijwaarts..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mannen meestal andersom. Die gaan naar bed met Doutzen Kroes na een avond stappen en worden wakker met Catherine Keijl.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bij mannen meestal andersom. Die gaan naar bed met Doutzen Kroes na een avond stappen en worden wakker met Catherine Keijl.
Beergogglesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bij mannen meestal andersom. Die gaan naar bed met Doutzen Kroes na een avond stappen en worden wakker met Catherine Keijl.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het nieuw voor je dat vrouwen lichaamshaar hebben?
Mocht je touwtje trekken op de kermis? Dat is altijd prijs.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:45 schreef Karzai het volgende:
zielige sc trek er opuit en ervaar de realiteit, twee keer gewonnen , champAGNE!
Die hebben een zwarte kat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IewlAlleen vrouwen die Morticia heten hebben zo'n kat.
Je mondhoek hangt niet scheef toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:45 schreef Karzai het volgende:
zielige sc trek er opuit en ervaar de realiteit, twee keer gewonnen , champAGNE!
nee hoezoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mondhoek hangt niet scheef toch?
Geen weer voor een wintervachtje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het nieuw voor je dat vrouwen lichaamshaar hebben?
Slap mens was dat dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Beer - mens 1:0![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-slowakije~a742f52c/
was voor mij ook een goede dagquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
6 euro winst gemaakt door de overwinning van Frankrijk..![]()
Nja wat doet Coca Cola dan ook als sponsor van een sportevenement, dat is hetzelfde als reclame voor speklapjes op een veganistenfeestje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 06:59 schreef Karzai het volgende:
Haha Christiano Ronaldo schuift een flesje coca cola opzij en zegt dattie liever water drinkt, hele concern 4 miljard in marktwaarde gezakt
Putin en Biden gaan vandaag coördinaten uitwisselen van dat vleermuizenlab in Wuhan om hun kernraketten op scherp te stellen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aan-vieren~a508759f/
Gooi je mondkapjes nog maar niet weg en bewaar je anderhalvemetermeetlat.
En neem gelijk even die dierenmarkt mee, voor alle zekerheid.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putin en Biden gaan vandaag coördinaten uitwisselen van dat vleermuizenlab in Wuhan om hun kernraketten op scherp te stellen.
Die dierenmarkt ligt "toevallig "op 400 meter afstand geloof ikquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En neem gelijk even die dierenmarkt mee, voor alle zekerheid.
Je kunt niet een kwartiertje langer wachten met eten. Hoeveel honger heb je dan wel niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:24 schreef gianni61 het volgende:
prik is wel tijdens etenstijd en er ligt een mcdrive in de buurt.
Zouden ze het erg vinden als ik tijdens mijn wachtkwartiertje een McMenuutje naar binnen werk?
Etenstijd is etenstijdquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:29 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je kunt niet een kwartiertje langer wachten met eten. Hoeveel honger heb je dan wel niet.
Voornamelijk voor de fans. Heineken zie je ook overal. Vrijwel geen enkele speler die drinkt tijdens het evenement..quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja wat doet Coca Cola dan ook als sponsor van een sportevenement, dat is hetzelfde als reclame voor speklapjes op een veganistenfeestje.
Van de oude stempel wel.quote:
Beetje onaangepast wel ja, kun je net zo goed gaan masturberen in dat kwartiertje, is hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Van de oude stempel wel.
Maar serieus, ik denk niet dat ze het heel chill vinden met de geuren enzo. Misschien valt de prik verkeerd en kots je alles onder.
Maar meneer u ziet zo wit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje onaangepast wel ja, kun je net zo goed gaan masturberen in dat kwartiertje, is hetzelfde.
Daar haalden ze tussen de middag een broodje pangoline.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dierenmarkt ligt "toevallig "op 400 meter afstand geloof ik
De Chinese evenknie van bitterbal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar haalden ze tussen de middag een broodje pangoline.
En niet te vergeten Gebraden Gerbilfiletquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar haalden ze tussen de middag een broodje pangoline.
Pingpongbal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Chinese evenknie van bitterbal.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En niet te vergeten Gebraden Gerbilfilet
Verslapen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Ze moet vandaag toch openen?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk? Ze moet vandaag toch openen?
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ondanks dat ik vroeg begonnen ben, ben ik nog niet helemaal wakker
Een vaatwasser is wel heel fijn, hoor (en ja een wasmachine natuurlijk ook).quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag vrij, Normaal ga ik dan naar de dagbesteding om te tekenen. Maar vandaag niet. Ze komen eerst vandaag een nieuwe wasmachine brengen en later deze ochtend komt mijn nieuwe vaatwasser...
goede dag bos. allemaal nieuwe dingetjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag vrij, Normaal ga ik dan naar de dagbesteding om te tekenen. Maar vandaag niet. Ze komen eerst vandaag een nieuwe wasmachine brengen en later deze ochtend komt mijn nieuwe vaatwasser...
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
half 12 klaar. restaurant opgeruimd. konde we nog zalen op gaan ruimen / [ afbeelding ]
Met korte broek!quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet
Tijd om de laptop aan te zwengelen hier.
Zo zoquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vakantiegeld weer goed besteed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe laat was je thuis dan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
half 12 klaar. restaurant opgeruimd. konde we nog zalen op gaan ruimen / [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goede dag bos. allemaal nieuwe dingetjes
Zeker. Gelukkig hoef ik de wasmachine niet zelf te betalen. Die hoort bij de woning en komt dus voor rekening van de instelling. Vaatwasser moet ik wel zelf betalen, maar vind ik niet erg. Deze was flink afgeprijsd...quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vaatwasser is wel heel fijn, hoor (en ja een wasmachine natuurlijk ook).
Netjes netjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben excuus mail naar iedereen gestuurd vanwege de werkdrukze zijn echt als de dood dat mensen ontslag nemen
Als we in de middag niets meer horen, moeten we dan een ambulance voor je bestellen? Komt vast wel goed, in ons beste Hongaarsquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over een uurtje op pad voor mijn pirk
Keihard misbruikt gewoon. Arme ballie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Zo kom je wel aan je uren. Goudmijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Dat is wel netjes.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben excuus mail naar iedereen gestuurd vanwege de werkdrukze zijn echt als de dood dat mensen ontslag nemen
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als we in de middag niets meer horen, moeten we dan een ambulance voor je bestellen? Komt vast wel goed, in ons beste Hongaars
Gewoon zeggen, excuses koop ik geen sushi voor, geef extra centjes.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over een uurtje op pad voor mijn pirk
Nooit meer afwassen is zo fijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Zeker. Gelukkig hoef ik de wasmachine niet zelf te betalen. Die hoort bij de woning en komt dus voor rekening van de instelling. Vaatwasser moet ik wel zelf betalen, maar vind ik niet erg. Deze was flink afgeprijsd...
ja ben idd onder de indruk/quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes netjesKlinkt wel als een beschaafde tent.
Rest van de werknemers ook mobiliseren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, excuses koop ik geen sushi voor, geef extra centjes.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben idd onder de indruk/
Ook de zaken niet volgooien omdat het personeel dat niet trektben ik ook niet gewend
maar er is 1 groot minpunt van dit alles. Werkelijkwaar onbegrijpelijk waarom je daarvoor zou kiezen
Daarom water drinken, wordt je knap vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, huhquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik woon gewoon in Dordrecht hoor.
[..]
Ook de zaken niet volgooien omdat het personeel dat niet trektben ik ook niet gewend
maar er is 1 groot minpunt van dit alles. Werkelijkwaar onbegrijpelijk waarom je daarvoor zou kiezen
WalgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Omdat als er had gestaan Moskoviet je dan gedacht had dat hij in Rusland zou wonen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, huhHoe kom ik er nou weer bij dat jij in Hongarije woonde.. ?
Zijn naam is verwarrendquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, huhHoe kom ik er nou weer bij dat jij in Hongarije woonde.. ?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]ja dat ook maar daar hbe ik niet een voorkeur voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je liever heineken?
Zou 100% gegrond zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou eigenlijk ergens bij een inspectie daar melding van willen maken
Dag voetjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
had gisteren mijn telefoon in mijn zak 6 km. dag zwembandjes
Rusland lijkt mij toch best een apart land, doch intrigerend.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat als er had gestaan Moskoviet je dan gedacht had dat hij in Rusland zou wonen.
Bavaria, natuurlijk als echte Braboquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook maar daar hbe ik niet een voorkeur voor
Had je liever heineken?
Ja, denk ook door de verhalen van 54 graden daar.quote:
Dat zie ik vrijwel nooit op de plekken waar ik werk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bavaria, natuurlijk als echte Brabo
Als je aardig wat centjes hebt en geen mening is dat een prima land.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rusland lijkt mij toch best een apart land, doch intrigerend.
Hij heeft er dan ook gewoond, maar dat is al even geleden..quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk ook door de verhalen van 54 graden daar.
Kan, heb ik geen idee over. Boeit me ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zie ik vrijwel nooit op de plekken waar ik werk.
Ik dacht dat heineken veel zaken ook financieel helpt met de bar bv of dat het pandvan hun is. bij grolsch weet ik niet of ze dat ook doen
Een woordje Russisch spreken is ook wel handig.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je aardig wat centjes hebt en geen mening is dat een prima land.
Klopt, vroeger waren veel bars en cafe's eigendom of hadden een nauwe samenwerking van/ met brouwerijen. Ik weet niet of dat nu nog zo is en of dat plaatselijk was.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat heineken veel zaken ook financieel helpt met de bar bv of dat het pandvan hun is. bij grolsch weet ik niet of ze dat ook doen
Ja, doen ze. Poppodium waar ik veel voor deed heeft zo'n samenwerking met Grolsch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwembandjes?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
had gisteren mijn telefoon in mijn zak 6 km. dag zwembandjes
quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:21 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zwembandjes?
Dacht dat je moest werken niet weer luieren aan het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |