SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit ging wel iets te snel dus quote ik jou per ongelijk. Enfin. We hebben een nieuw topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is te doen als het niet te snel gaat.
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREETBOEIquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb van die goedkope invriesijsjes gekocht.
Nóg een goede reden om eten te bestellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk altijd dat mijn oven/gasfornuis enz allemaal wel schoon is maar hoe langer ik goed kijk des te meer vet enz ik zie zitten.Wat stom. Maar ik zal niet de enige zijn hoop ik.
Af en toe moet je toch koken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nóg een goede reden om eten te bestellen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:59 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is echt alleen maar in problemen denken.
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.quote:
Gewoon in de waterkokerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.
quote:
Lekker man, dat is toch genieten joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest net. Even hele pizza naar binnen gewerkt bij de pizzaria
Lekker dat dat eindelijk weer kan. Genieten van een avondje eten/drinken bij zo'n tentje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest net. Even hele pizza naar binnen gewerkt bij de pizzaria
Yup. Biertje erbij. Mag vandaag wel. Moet het toch een beetje vieren.quote:
Wat vier je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Biertje erbij. Mag vandaag wel. Moet het toch een beetje vieren.
Dat ik bijna 40 benquote:
Dan een feestje gemistquote:
Jaquote:
Kusje dr op.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vandaag mn eerste prik gehad, en mn bovenarm doet nu pijnnnn
Aahhh, dankjewel!quote:
☹️ Neeeeequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor de snollebollekes @:Amarantha
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.
quote:
Heb ooit mn schouder gebroken en had toen een tijd last van mn rotator cuff, de pijn komt aardig overeen, maar het is te doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij duurde dat ongeveer 24 uur. Dag daarna voelde ik het nog wel als ik er tegen aan liep te duwen dag daarna eigenlijk niks meer.
RIP aan de nabestaandenquote:
presentquote:
als je morgen niks meer voelt ben je of deaud of je hebt het overleefdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |