Ja, mooi. Weinig geneuzel over FANTASTISCHE CLUB KUIP LEGIOENEDquote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel gelachen om z'n 'willen jullie dat ik alle cliche's even langs ga?'.
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik nog geen typische maniertjes heb gevonden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.
Nouja, oke. Nogmaals, uiteindelijk gaat het om het feit dat voetbal voetbal blijft en das het leuke aan voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik nog geen typische maniertjes heb gevonden.
Zoals bij Jaap "uiteindelijk gaat het om het feit dat" Stam of Erwin "nouja oke" Koeman.
"Ja, das toch wel een schitterende club waar je binnen wandelt. Met die historie en het legioen, dat is dan toch wel anders dan bij andere clubs. Je ziet gewoon hier dat alles een beetje groter is en dat de club door iedereen gevolgd wordt, das wel echt een dingetje, dit is echt in alles een topclub. Ik kan niet wachten om in een volle kuip de sfeer te mogen proeven."quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, mooi. Weinig geneuzel over FANTASTISCHE CLUB KUIP LEGIOENED
Hall zat er altijd wel redelijk dicht tegenaan toch? Die gaat vlammen dit seizoen.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel zorgelijk dat de blessure van Geertruida erger is dan het deed lijken. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Hendriks en Senesi centraal? Rechts centraal hebben we naast Geertruida alleen jeugdspelers.
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt én hoe goed deze is.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hall zat er altijd wel redelijk dicht tegenaan toch? Die gaat vlammen dit seizoen.
Er gaat ook nog wel een transfervrije/huur RCV komen, die Pedersen op RB komt wel, en als Senesi vertrekt wordt er vermoedelijk een centrale verdediger voor de basis gekocht. Daar blijft het bij.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt én hoe goed deze is.
Rechts centraal is het probleem. Alhoewel je prima met twee linkspoten centraal achterin kan spelen.
Hall, Slot versprak zich net eigenlijk al met die huurspeler dat hij de naam wel kende, dan wellicht nog die Pedersen inderdaad. Ben je al een eindje verder.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hall is een rechtsback. Denkt dat die een goede kans op speelminuten maakt, met name in het begin. Ook afhankelijk van wanneer een nieuwe rechtsback komt én hoe goed deze is.
Rechts centraal is het probleem. Alhoewel je prima met twee linkspoten centraal achterin kan spelen.
GeertGod verwacht ik eigenlijk pas een keer in oktober of zelfs later als die nu nog zo moeilijk op krukken loopt.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaat ook nog wel een transfervrije/huur RCV komen, die Pedersen op RB komt wel, en als Senesi vertrekt wordt er vermoedelijk een centrale verdediger voor de basis gekocht. Daar blijft het bij.
Dan heb je als normale verdediging:
Malacia - Senesi/Aankoop - Geertruida - Pedersen
Met Hendriks (LB of LCV), een aanwinst/huurspeler (RCV) en Hall als back-ups. Daar kan je in principe een seizoen mee beginnen.
Ik ook, dus die huurspeler die vermoedelijk komt voor zijn positie moet er wel gelijk staan. Dan zou het mij niks verbazen als Geertruida pas na de winsterstop echt weer in de basis gebracht gaat worden, afhankelijk van hoe goed de nieuwe RCV en RB gaan zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
GeertGod verwacht ik eigenlijk pas een keer in oktober of zelfs later als die nu nog zo moeilijk op krukken loopt.
Mooi man. Kan niet wachten om überhaupt weer eens een training te bekijken of een wedstrijdje te zien op 1908.quote:
Leek mij ook niks, een huurspeler van 21 heb je echt niks aan zonder koopoptiequote:
Niemand overtreft Jaap Stam uut Kamp'n voor de camera.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuke vent in interviews. Erg fijn, Dickie was ook wel erg bekwaam voor de camera dus dan is het fijn dat iemand hem opvolgt die ook die kwaliteiten heeft, anders is het direct zo'n contrast.
Een ding uit dat bericht klopt wel. Vitesse ziet in hem de vervanger van Tannane. Hij schijnt ook in Arnhem te zijn momenteel. Als zegt dat niets aangezien zijn familie daar woont.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je Turkse media ongeveer net zo serieus nemen als Harry Mens.
Heerlijk was dat. Eindelijk iemand die ‘zegt.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niemand overtreft Jaap Stam uut Kamp'n voor de camera.
Wel een foto:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog dat filmpje dat hij voor het eerst een computer ziet bij Feyenoord. Dat was ook hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |