wat is de job coachquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:52 schreef Boze_Eend het volgende:
Zou de job Coach meeposten?
[poll=2597]
Een soort taxi voor sollicitanten met te weinig benzinequote:
Klinkt wel als iets waar ik goed in zou kunnen zijn.quote:
Absoluut. Maar bedoelde meer dat hij het aardig vol houdt. Je moet zo’n stream maar vol kunnen kletsen.quote:
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?quote:
like gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik moest nog even liken
MED / Haags mod af
Mwa over het algemeen valt het mee hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?
Er zijn mensen voor minder gebannedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?
Omdat we allemaal blij zijn dat haags opgedonderd isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa over het algemeen valt het mee hoor.
Maar hier kreeg ik opeens likes van allerlei obscure KLB-users
GGMM en ik gaan al goed sinds wij elkaar 10 jaar geleden leerde kennen in de VBL-SCquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder gebanned
Ik werd vanmiddag geliked door Scrummie dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk heeft hij hem niet verwijderd omdat het een foutje wasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je bottom?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan al goed sinds wij elkaar 10 jaar geleden leerde kennen in de VBL-SC
Het wordt gesuggereerd.quote:
Vooral jij geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat we allemaal blij zijn dat haags opgedonderd is
Ik ben slechts een van de velenquote:
Waarom denk je dat juist KLB blij is met dit bericht?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel apart iddquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat juist KLB blij is met dit bericht?
proefexamen van watquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
Straks proefexamen
Mis k gvd Frankrijk Duitsland eerste helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |