Dat kan ik nog wel even proberen! Eerst maar eens in de luier kijken na zijn tukkie, hopelijk zit deze mooi vol!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:25 schreef Donna het volgende:
Aaii @:MaJo gaat Aapie ook niet plassen van een koud doekje of even in de blote kont liggen?
Zo rot, droge luiers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door arvensis op 15-06-2021 23:15:47 ]Protège moi de mes désirs.
Nee dan moet je alleen heel vlak voor je eisprong batsenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:17 schreef Donna het volgende:
Mijn vriend heeft ook rammelende ballen. Iemand het recept voor een jongetje? Moet je dan veel jongens baby-foto's kijken?
Volgens mij zaten we er altijd wel vlak voor eigenlijk. Mislukt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dan moet je alleen heel vlak voor je eisprong batsen
Mannenzaadjes zwemmen sneller, maar als de vrouwtjes ze al op liggen te wachten van eerdere seks zijn ze hun voordeel kwijt.
Ze zeggen ook veel vlees eten. Dat wordt door je lichaam gezien als dat er welvaart is. Dan worden er meer jongens geboren. Het is een theorie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij zaten we er altijd wel vlak voor eigenlijk. Mislukt.
En in een positie waarin de man diep kan komen. Hoe korter de afstand, hoe beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dan moet je alleen heel vlak voor je eisprong batsen
Mannenzaadjes zwemmen sneller, maar als de vrouwtjes ze al op liggen te wachten van eerdere seks zijn ze hun voordeel kwijt.
Oh! Ja die klopt met de meiden als ik deze pak;quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze zeggen ook veel vlees eten. Dat wordt door je lichaam gezien als dat er welvaart is. Dan worden er meer jongens geboren. Het is een theorie.
En anders kan je kijken naar de Chinese theorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door monsterd. op 16-06-2021 12:06:43 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het werken en twee kinderen combineren wel echt even wennen hoor. De ochtenden zijn chaos en ik ben steeds pas half 10 op kantoor of thuisgelukkig niet zo erg bij mijn werk
Ik doe er gewoon iets van 3 kwartier over (van huis naar opvang naar kantoor) en dat ben ik helemaal niet gewend. Normaal gesproken deed ik dat in max een half uur
maaaaaar het is dus wel super gezellig op de bakfiets, Jip entertaint Otis met kiekeboe of doet gek met de voetjes van Otis en Otis ligt de hele tijd dubbel van het lachen. Ondertussen doet elke vrouw die in de maxi cosi kan kijken een vertederende "Aaaaaahw". Dus het is wel leuk je ochtend beginnen/werkdag eindigen
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef monsterd. het volgende:
Wow wat gaat het topic deze dagen weer snel, sorry kan het niet bijhouden
Ik zit in de ik-werk-weer fase, het gaat ook redelijk maar merk toch dat ik minder scherp ben dan voorheen. Heeft vast niet met de baby te maken die groot deel van de dag in huis aanwezig is. Bonus is dat ik wel te allen tijde kan knuffelen 🥰
Oh en SQ, inspiratie naar aanleiding van jouw filmpje van Goud van laatst:Heb ik 'm al gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:19 schreef Aure het volgende:
Ohh wat een heerlijke foto's en filmpjes komen er voorbijOtis kan twinnen met pep zie ik, die heeft ook dat zebrasummersuit. Zal 'm morgen es bij 'm aantrekken
Ze moeten enorm hun best doen op de opvang, maar uiteindelijk drinkt die eigenwijze baby van mij toch z'n flessen op. Niet altijd heel veel, maar ach, dat haalt hij thuis wel weer in.Okay E heeft ook dat zebrarompertje. Hij past hem alleen niet zo makkelijk om zijn hoofd op een of andere manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het werken en twee kinderen combineren wel echt even wennen hoor. De ochtenden zijn chaos en ik ben steeds pas half 10 op kantoor of thuisgelukkig niet zo erg bij mijn werk
Ik doe er gewoon iets van 3 kwartier over (van huis naar opvang naar kantoor) en dat ben ik helemaal niet gewend. Normaal gesproken deed ik dat in max een half uur
maaaaaar het is dus wel super gezellig op de bakfiets, Jip entertaint Otis met kiekeboe of doet gek met de voetjes van Otis en Otis ligt de hele tijd dubbel van het lachen. Ondertussen doet elke vrouw die in de maxi cosi kan kijken een vertederende "Aaaaaahw". Dus het is wel leuk je ochtend beginnen/werkdag eindigen
![]()
Oh dat reizen naar werk is ook een dingetje. Ik breng E 2 dagen naar de Gastouder, 5 huizen verderop. Dan loop ik weer terug naar huis en begin ik mijn werkdag :’).
Hoe bevalt het met de bakfiets en 2 kinderen erin? Gaat dat makkelijk met de maxi cosi?baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ja gaat echt super makkelijk met de maxi cosi! Die klik je in de houders en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okay E heeft ook dat zebrarompertje. Hij past hem alleen niet zo makkelijk om zijn hoofd op een of andere manier![]()
Oh dat reizen naar werk is ook een dingetje. Ik breng E 2 dagen naar de Gastouder, 5 huizen verderop. Dan loop ik weer terug naar huis en begin ik mijn werkdag :’).
Hoe bevalt het met de bakfiets en 2 kinderen erin? Gaat dat makkelijk met de maxi cosi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |