Twee doelpunten zie ik ook niet meer gebeuren in de laatste halve minuutquote:Op maandag 14 juni 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Understatement
Mijn 2-1 voorspelling gaat 'm niet meer worden
Een punt pakken tegen Spanje doen ze toch netjes.quote:
Mja, vooruit, al kan tegen dit Spanje iedereen punten pakkenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Een punt pakken tegen Spanje doen ze toch netjes.
Ik pak ook een pintoquote:Op maandag 14 juni 2021 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Een punt pakken tegen Spanje doen ze toch netjes.
enjoyquote:
Het begint zoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:34 schreef D. het volgende:
Ik wilde grappen ''Het is hier rustig, is er geen voetbal?", maar er is geen voetbal zie ik
Ja mooie actiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
Wel top dat ie de colaflesjes wegschoof buiten beeld en een flesje water pakte tijdens de persco
Ik wilde zeggen dat me dat beter uitkomt als we dezelfde uitslag hebben, maar die hebben we nietquote:
De aantallen verschillen per land en per wedstrijd ..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:40 schreef D. het volgende:
Vanwaar eigenlijk die vrij lege tribunes, 1 stoeltje ertussen is toch wel genoeg?
Bijna 56.000 iddquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:44 schreef engine het volgende:
Hongarije had het stadion gewoon vol leek het.
quote:
Oja, andere landen, andere regels natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De aantallen verschillen per land en per wedstrijd ..
En per land kunnen die gedurende het toernooi ook nog verschillenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, andere landen, andere regels natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |