Mweh is niks idd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Waar is haar nek gebleven?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
en normale tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Algemeen niet mijn type.
Maar ludieke tattoo's zijn echt een afknapper
3 pizza's, medium welquote:Op maandag 14 juni 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig. Wat heb je avondgegeten?
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel mooi en sexy op jonge vrouwen. Maar niet iets waar ik verliefd op zou worden.
Ja mijn vriendin heeft er ook één.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit dus wel sexy, maar zou haar niet mee naar huis nemen naar mijn ouders.
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Dat is wel nice idd, maar meer voor een avondje.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Zet een crowdfunding opquote:Op maandag 14 juni 2021 23:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgen
onvrouwelijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Apart, herkenbaar?quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |