Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5quote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom even trotse bonus-pa zijn![]()
Mini-G was zo dapper om als eerste een spreekbeurt te houden in de klas en hij deed dat over de jachtluipaard. Het heeft wat ergenis bij iedereen thuis opgeleverd omdat hij, als echt kind, weigerde op tijd te beginnen en we dus samen veel tijd kwijt zijn geweest aan het opstellen en oefenen van de spreekbeurt dit weekend, maar......
hij had een 8,5
Thaise green curry maken, met de thaise groene curry kruiden van jonnie boer, ga ik morgen maken, met een kilo kip, maar je kan ook voor vega gaan. Ik maak het meestal met veel meer groene groenten en die vries ik los in als groente bijgerecht.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Ik deed doperwten dit weekend ook op de bbqquote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Maar uh, gezien ik dus best wel veel peultjes en erwten heb...wie heeft er nog een tof recept? Dan wel bijgerecht of volledig recept met peultjes/erwten?
Jij zegt wat ik ook net dachtquote:Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Kaatje, ahja de alles opzoeken fase is wel even gedoe, maar je moet maar zo denken, dan heb je alles voor de volgende keer mooi bij elkaar!
ItsSomething.gif
Zo schijnt dat dan weer niet te werkenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dus nu hebben G en jij ook eigenlijk een 8,5
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
@:FFT en ben jij of je vriend lid van een vakbond voor arbeidsrecht bijstand. Of een verzekering waarin arbeidsrecht? Misschien mag je de vriendin en advocaat van kaatje “lenen”?
Het is wel vreemd: nu 4 x wezen sporten en het gaat mij wonderbaarlijk goed af.
Herstel van energie zoals vanmiddag: ná het sporten door het tuincentrum en thuis lopen slepen met planten en kruiwagen hoppa. Zonder pauze ook.![]()
Goed geregeld ook in de ‘club’ (zo noemen zij zich graag 😂): verversen met buitenlucht iedere 10 min. Instructie en info filmpjes in de kleedkamers. Flesjes en 387 wonderdoekjes om toestellen, handgrepen en monitors te reinigen. Extra tijd bij het wisselen om de toestellen te reinigen. Kortom.
Vijf minuten te vroeg en de pas werd geweigerd, want tijdslot was nog niet open🤪
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?quote:Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat schoonmaken is bij ons ook. Maar het helpt niet wanneer er 2 echt wappies rondlopen, die denken dat er niets aan de hand is, weigeren om schoon te maken, en dat het allemaal een "great reset" is door het world forum. Ik loop maar met een grote boog om ze heen
De begeleider is ook anti vaccinatie. Of hij zo wappie is weet ik niet maar hij hoort al die onzin zonder tegenwoord aan.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow😳 kunnen die niet geschrapt worden als lid?
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Ik gooi mijn ovenschotels er helemaal vol mee de laatste dagen
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook topquote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Ze gaan hier ook maar gewoon overal in..
Oehquote:Op maandag 14 juni 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh, omelet met feta en doperwten voor de lunch is ook top
Wij hadden maar weinig doperwten
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*quote:Op maandag 14 juni 2021 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, advocaat heeft alle stukken ontvangen. Mail tot uitstel is ter check naar vriendin. Vond het best lastig om een "harde" mail te schrijven naar iemand waar je regelmatig mee ging lunchen en gezellig zat te kletsen. Dus die puntjes op de i mag zij zetten
Dit!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zakelijk en voor jezelf opkomen is niet hard! *stampvoet*
Zij zorgen echt wel voor zichzelf. Zorg jij maar goed voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is zo ontzettend tegen mijn hele aard in. Dat zijn dus dingen waar ik slapeloze nachten van kan hebben.
Weet dat het niet goed voor mij is, stom zelfs, maar ik vind het zo moeilijk. Daarom heb ik jullie en vriendin en de advocaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |