abonnement Unibet Coolblue
pi_199877744
Dit draadje hoort eigenlijk in het corona forum...maar fok kennende, zouden ze dit vast liever in BNW zien...here we go.


⁣⁣Een van de meest iconische muzikanten van de eeuw vertelt over zijn ervaring van de afgelopen 18 maanden.
Hij spreekt over zijn persoonlijke ervaring met de corona jabs en de impact dit heeft op zijn persoonlijke en professionele leven.




[ Bericht 4% gewijzigd door UnLearn op 14-06-2021 13:25:26 ]
pi_199878331
Een filmpje van Eric Clapton in BNW zonder uitleg. Nee, nu ga ik kijken hoor.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_199878454
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Een filmpje van Eric Clapton in BNW zonder uitleg. Nee, nu ga ik kijken hoor.
Zoals bij de post staat...

"⁣⁣Een van de meest iconische muzikanten van de eeuw vertelt over zijn ervaring van de afgelopen 18 maanden".
pi_199878590
Dit is misschien meer iets voor MUZ?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878828
quote:
5s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is misschien meer iets voor MUZ?
Nee, want Eric Clapton is...hoe noemen jullie dat hier ook alweer?

Een "Wappie"?

aangezien hij tegen het corona narratief indruist.
pi_199878905
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:36 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Nee, want Eric Clapton is...hoe noemen jullie dat hier ook alweer?

Een "Wappie"?

aangezien hij tegen het corona narratief indruist.
Een compleet irrelevant verhaal dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199878989
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Een compleet irrelevant verhaal dus.
Nee, hij heeft erg veel spijt dat hij zich heeft laten ompraten de prikken te nemen vanwege de bijwerkingen die hij heeft in combinatie met een spier aandoening die hij al had.
Verder vind hij dat de media aan het brainwashen is en dat het moet stoppen.


Erg relevant dus in onze huidige tijdgeest waar alleen de 'hive mind' getolereerd wordt.
pi_199879036
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:49 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Nee, hij heeft erg veel spijt dat hij zich heeft laten ompraten de prikken te nemen vanwege de bijwerkingen die hij heeft in combinatie met een spier aandoening die hij al had.
Verder vind hij dat de media aan het brainwashen is en dat het moet stoppen.

Erg relevant dus in onze huidige tijdgeest waar alleen de 'hive mind' getolereerd wordt.
Clapton is echt net zo relevant als jij en ik en de rest van alle andere miljoenen wannabee virologen op Fok en in Nederland. Namelijke helemaal niet.

Misschien, als er ooit een gitarenepidemie uitbreekt dat ik wel naar Clapton zal luisteren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879133
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Clapton is echt net zo relevant als jij en ik en de rest van alle andere miljoenen wannabee virologen op Fok en in Nederland. Namelijke helemaal niet.

Misschien, als er ooit een gitarenepidemie uitbreekt dat ik wel naar Clapton zal luisteren.
Wat doe jij eigenlijk hier?
Mensen proberen te "bekeren"?

Misschien kun je beter gaan lurken op de FP waar iedereen hetzelfde geluid maakt?

Maar goed, ik ben weer weg hier.
pi_199879137
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:49 schreef UnLearn het volgende:

Erg relevant dus in onze huidige tijdgeest waar alleen de 'hive mind' getolereerd wordt.
En jij dacht 'Laat ik daar eens de mening van een muzikant naast plaatsen'.
Want Clapton is natuurlijk een expert op het gebied van covid en vaccinaties :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199879159
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:00 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk hier?
Mensen proberen te "bekeren"?

Misschien kun je beter gaan lurken op de FP waar iedereen hetzelfde geluid maakt?
Ah jammer. Ik dacht dat we nu dan eindelijk te horen gingen krijgen waarom de mening van Clapton zou zijn.
Helaas moest het weer persoonlijk worden. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879178
Ik zal binnenkort ook eens de ervaringen van Georgina Verbaan en Ron Brandsteder posten hier. Schijnt relevant te zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199879935
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:28 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Was dat niet die gast die zijn raam op tig hoog liet open staan waardoor zijn kleine naar beneden stuiterde en dood ging, waar hij vervolgens een shitload aan geld mee heeft verdient door er een liedje van te maken?
Nee.

"Conor was in the custody of his mother, Italian actress Lori Del Santo, and they were staying in the apartment during a visit to New York from Italy. The boy’s father, Eric Clapton, was also in New York (his permanent home is in Surrey, England) and was staying at a nearby hotel at the time of the tragedy"

"The death of Conor Clapton was one of those accidents that seem so preventable with hindsight yet aren't imaginable until they happen. The housekeeper had just finished cleaning the window and left it open to air the room when Conor ran past him and fell out the 4-by-6 opening."

https://www.snopes.com/fact-check/tears-in-heaven/

Schaam je je al?


You should..
pi_199880120
Ja leuk, maar dan snap ik nog steeds niet waarom een Clapton relevant is voor de discussie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 13:55:58 #15
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_199880519
quote:
2s.gif Op maandag 14 juni 2021 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
Ja leuk, maar dan snap ik nog steeds niet waarom een Clapton relevant is voor de discussie.
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet. Wat is jouw ervaring met de vaccinaties? Want dat is in mijn ogen net zo relevant.

Mijn relevante ervaring is dit: Ik heb de eerste prik gehad. Ik heb een spieraandoening. Paar dagen last gehad van mijn linkerarm. Niet abnormaal veel last. Als mijn spierziekte weer eens opspeelt, heb ik veel meer last. Qua immuniteit merk ik geen verschil.

De relevante ervaring van mijn vrouw is dit: Ook zij heeft de eerste prik gehad. Zij heeft een autoimmuunziekte. Zij had één nachtje last van haar linkerarm. Niets noemenswaardig dus. Haar immuunsysteem speelde verder niet op.

Allebei geen spijt van de prikken. Op naar nummer twee!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_199882595
Misschien kan hij er een liedje over maken?
Wel grappig want meneer Clapton had vroeger nooit moeite met discutabele injecties.
pi_199882638
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:00 schreef Questular het volgende:
Misschien kan hij er een liedje over maken?
Wel grappig want meneer Clapton had vroeger nooit moeite met discutabele injecties.
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199883158
Helemaal gekeken, kan niet zeggen dat ik iets schokkends hoor of lees. Jij wel TS?
pi_199889414
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:36 schreef UnLearn het volgende:

[..]

Nee, want Eric Clapton is...hoe noemen jullie dat hier ook alweer?

Een "Wappie"?

aangezien hij tegen het corona narratief indruist.
Ik heb dit topic zojuist op mijn unlearn lijst gezet.

fijne avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')