SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog bedelen om drugs als het mij drugs zou opleveren.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
Nu Solotovski niet meer kijkt is bedelen om eten niet meer zielig.
Ook in ruil voor al je persoonsgegevens incl. telefoonnummer die op het internet belanden?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zou nog bedelen om drugs als het mij drugs zou opleveren.
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:49 schreef Modus het volgende:
Ziet er uit als weer eens een berg patat met cola
Net zoals hij bijna nooit fast food besteld of laat bestellen.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?
Nee joh echt noooooooooooooooit.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?
Tuurlijk. M'n nummer wijzig ik wel weer en de rest vind ik niet zo belangrijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ook in ruil voor al je persoonsgegevens incl. telefoonnummer die op het internet belanden?
Ja. En dat moet je dan livestreamen naar je dealers.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:55 schreef Fcu030 het volgende:
Als ik dus drugs gedoneerd wil krijgen, zal ik moeten zeggen dat ik bijna nooooooiiiiiiit drugs gebruik. Andere kant van de huidige strategie? Check.
Ik heb geen dealers meer, zelfs daar moet ik naar op zoek.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En dat moet je dan livestreamen naar je dealers.
Met een adres kan ik tegenwoordig ook weinig helaas.quote:
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5quote:Op maandag 14 juni 2021 20:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik heb geen dealers meer, zelfs daar moet ik naar op zoek.
[..]
Met een adres kan ik tegenwoordig ook weinig helaas.
Doen ze ook aan donaties?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |