Ik ga voor Elshoff.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Grueter
Dat betekent Snoeks vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje maat.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een mooie OP gemaakt, @:neef_wuppie.
Tegen die tijd hebben wij plek 1 al lang veiliggesteldquote:Op zondag 13 juni 2021 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Pandev gaat Nederland ontzettend pijn doen
Leuke, 6.5/10quote:Op zondag 13 juni 2021 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben wij plek 1 al lang veiliggesteld
LOL
Die klappen zodra Nederland scoort.quote:
Dat zal nog wel even los lopen danquote:Op zondag 13 juni 2021 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die klappen zodra Nederland scoort.
quote:Op zondag 13 juni 2021 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die klappen zodra Nederland scoort.
Dank, hier was ik op uit.quote:
Ik heb 215quote:Op zondag 13 juni 2021 18:43 schreef _UserName_ het volgende:
Gaat nog aardig hard met de gele kaarten. Denk dat 168 te laag is ingeschat.
Het is gewoon rood.quote:
Tennisquote:Op zondag 13 juni 2021 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hopen doe je maar op de wc, Kees.
Misschien legt hij wel een krant in de wc. Weet jij veel.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
stront door een trechterquote:Op zondag 13 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks bij Nederland - Oekraïne zal het niet te doen zijn zeker op FOK?![]()
Of heeft Danny ergens Servers bijgekocht.
Danny koopt boodschappen van het geld.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ging het zo slecht vandaag?quote:Op zondag 13 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Danny gaat meefietsen op zo'n hometrainer voor wat extra energie.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goede tip van Kees. Op naar Eurosport.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik zit te denken om elke dag iets te eten uit het "thuisspelende" land die om 18:00 speelt.quote:
datquote:Op zondag 13 juni 2021 18:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken om elke dag iets te eten uit het "thuisspelende" land die om 18:00 speelt.
O.a. die Morgan weer héquote:Op zondag 13 juni 2021 18:53 schreef T3hTommay het volgende:
Vallen er hier een paar compleet door de mand.
Heb het net op ouwe reus. Mokervol.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je honger hebt.
Ik denk alleen niet dat dit heerschap er nog een Snickers bij moet etenquote:Op zondag 13 juni 2021 18:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je honger hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2021 18:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dit heerschap er nog een Snickers bij moet eten
Ik heb vanmiddag met die foto DEBUNKED dat ik een Braddie 2.0 zou zijnquote:Op zondag 13 juni 2021 18:54 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ah oke. Nou, loop het er maar even weer af. Doe maar een uurtje of 5.
Friet (of patat zoals sommige cultuurbarbaren zeggen) hebben ze toch in elk land? Elke dag friet genotquote:Op zondag 13 juni 2021 18:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken om elke dag iets te eten uit het "thuisspelende" land die om 18:00 speelt.
Zonder hoofd trappen we er niet in. We weten in HAX nu toch allemaal hoe jouw gezicht er eigenlijk uitziet.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met die foto DEBUNKED dat ik een Braddie 2.0 zou zijn
Heb niks met die club. Wel met Karlsson.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben mocht je die totaal niet-relevante club volgen.
Ja daar ging heel wat achtereen mis.quote:
Die screenshot van GGMM is van 8 jaar geledenquote:Op zondag 13 juni 2021 18:57 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zonder hoofd trappen we er niet in. We weten in HAX nu toch allemaal hoe jouw gezicht er eigenlijk uitziet.
Punani?quote:Op zondag 13 juni 2021 18:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2021 18:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die screenshot van GGMM is van 8 jaar geleden
'Vermoedelijk gaat het om een man.'quote:Op zondag 13 juni 2021 18:59 schreef T3hTommay het volgende:
Een toeschouwer is zondag bij de wedstrijd Engeland - Kroatië (1-0) in Londen zwaargewond geraakt door een val van een van de tribunes op Wembley. Het incident vond plaats kort na het begin van het duel. Vermoedelijk gaat het om een man. Volgens een woordvoerder van Wembley is hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Stelling: sporten/sport kijken is gevaarlijk.
Ik ben bang dat je niet om de Knödeln geen kan, of je moet voor Kaiserschmarrn of veel vlees gaan.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit hadden we ook wel kunnen weten zonder dat dit uitgesproken wasquote:Op zondag 13 juni 2021 18:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'Vermoedelijk gaat het om een man.'
Dit was de informatie waar ik op zat te wachten.
Ik vind dat ze hem eerst moeten vragen als wat hij door het leven wil gaan voordat dit soort informatie naar buiten wordt gebracht. #wokequote:Op zondag 13 juni 2021 18:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'Vermoedelijk gaat het om een man.'
Dit was de informatie waar ik op zat te wachten.
Is dat wat je zegt als je op de piste valt en de binding los laat?quote:
Klopt. Sabitzer wel met een godenassist.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Macedonië speelt wel leuk. Alleen die gozer van Leeds is gruwelijk irritant.
Bij oostenrijk komt alles van Sabitzer en Alaba
Grieks bloed.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ademi
Waarom komen ze steeds woest aanstormen bij Noord-Macedonie
Ik heb dit Stefania niet zien doen.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:12 schreef Sabata het volgende:
Ik snap dat Grieken protesteren tegen de naam Macedonië. NM gedraagt zich als Grieken als het niet loopt, veel misbaar, woest inkomen, veel praten
AMSTERDAMMEDquote:Op zondag 13 juni 2021 19:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! 3 kruisjes. Nu moet het goed komen!
Perfecte tegenstander voor hemquote:
Iddquote:
Kan je niet gewoon redding zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Schlager is de enige met een zangerige naam.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, kom er net achter dat zowel Lainer als Laimer in het veld staan bij Oostenrijk
quote:Op zondag 13 juni 2021 18:59 schreef T3hTommay het volgende:
Een toeschouwer is zondag bij de wedstrijd Engeland - Kroatië (1-0) in Londen zwaargewond geraakt door een val van een van de tribunes op Wembley. Het incident vond plaats kort na het begin van het duel. Vermoedelijk gaat het om een man. Volgens een woordvoerder van Wembley is hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Stelling: sporten/sport kijken is gevaarlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:24 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon redding zeggen?Jawel. Maar save klinkt lekkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Een dronken Engelsman die van een tribune lazert, sinds wanneer is dat nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Weghorst pakt gewoon rood hiertegen.quote:
Ik kan altijd nog uitwijken naar 15:00u of 21:00u.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je niet om de Knödeln geen kan, of je moet voor Kaiserschmarrn of veel vlees gaan.
Weghorst pakt toch niet zo veel kaarten?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weghorst pakt gewoon rood hiertegen.
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weghorst pakt toch niet zo veel kaarten?
Dat was natuurlijk iemand die onlangs zijn corona vaccin heeft gehad. #aluhoedjesquote:Op zondag 13 juni 2021 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een dronken Engelsman die van een tribune lazert, sinds wanneer is dat nieuws?
Hij heeft ook nog nooit zo'n podium gehad.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weghorst pakt toch niet zo veel kaarten?
Daar gaat toch niemand naar kijken?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
Straks Dickie, Nijhuis en JOHN DE BEVER bij VI.
Depay is nr3 kaartenpakken van Oranje. Zou je ook niet verwachten.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weghorst pakt gewoon rood hiertegen.
Wel briljant dat je eerst met stellige zekerheid brengt dat er iets gaat gebeuren om daarna bij een tegenargument te zeggen "ja maar de situatie heeft zich nog nooit voorgedaan"quote:Op zondag 13 juni 2021 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit zo'n podium gehad.
Voor Sint-Maarten eten ze gansquote:Op zondag 13 juni 2021 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog uitwijken naar 15:00u of 21:00u.
Villa Sporza is een andere optie.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar gaat toch niemand naar kijken?
Ik ga een rondje wandelen!quote:Op zondag 13 juni 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar gaat toch niemand naar kijken?
Bij Wolfsburg dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit zo'n podium gehad.
Ho ho, is een Jakootje hequote:Op zondag 13 juni 2021 19:32 schreef VoMy het volgende:
Wat een graflelijke shirts. Medelijden met de fans.
Van Macedonië?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:32 schreef VoMy het volgende:
Wat een graflelijke shirts. Medelijden met de fans.
Wie dan wel? Dumfries?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Depay is nr3 kaartenpakken van Oranje. Zou je ook niet verwachten.
enige wereldkampioen van alle Nederlandse voetballersquote:
U vraagtquote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn voetbalpool zou het beter zijn moest Oostenrijk een goaltje maken
Bij dezequote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij dezequote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gevraagd, ik heb gekregenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn voetbalpool maakt het geen ene tiefes uit. Dit ter info.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ook ik ben Oostenrijk dankbaar.quote:
Dankjewel voor het vragenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd, ik heb gekregen
Nein. Gelijkspel veel beter.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is toch helemaal niet goed voor Nederland?
95 punten tegen over 0 is een groot verschilquote:
En wanneer jij?quote:
Kan hij ook metselen?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee maar net als België moet NL gewoon deze poule kunnen winnen op eigen krachtquote:Op zondag 13 juni 2021 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klopt. Nu is het wel jammer dat MKD heeft gescoord, anders waren het er 200quote:Op zondag 13 juni 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
95 punten tegen over 0 is een groot verschil
De poule is belangrijkerquote:Op zondag 13 juni 2021 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat iedereen loopt te juichen dan
Ze spelen 9 keer gelijk?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef Lothiriel het volgende:
Maakt niet uit Nederland haalt toch moeiteloos 9/9
Danny kan ook betere servers fixenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK zal geen gebruik maken van FOK! tijdens NL - Oekraïne .
Heel FOK zakt dan af naar EK forum en de servers zullen het niet aan kunnen. En dus vind ik persoonlijk dat ik als Belg, sowieso plaats moet maken voor een Nederlander.
Gewoon doen. Ik mag jou welquote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel FOK zakt dan af naar EK forum en de servers zullen het niet aan kunnen. En dus vind ik persoonlijk dat ik als Belg, sowieso plaats moet maken voor een Nederlander.
In de zin van het wat meer racistische tyfusmongoolvrij maken.quote:
Moet ie van het geld geen boodschappen meer kopen.quote:
Nou met 7x gelijk spelen komen ze er ook alquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de zin van het wat meer racistische tyfusmongoolvrij maken.
Scheelt mogelijk net dat beetje overbelasting.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is plek voor iedereen johquote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, je bent een grote idioot.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeg, vecht dit lekker via dm uit of zo.quote:
Benieuwd naar de passmapquote:Op zondag 13 juni 2021 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan wel merken waarom Franco Foda niet serieus wordt genomen.
Alaba en Sabitzer zetten wel zelf de tactiek uit heb ik het idee.quote:
Mimimimimiquote:
Wupje plzquote:
We hebben allebei dus 2-0 ingevuldquote:Op zondag 13 juni 2021 19:47 schreef _UserName_ het volgende:
Godver, daar gaat de poule weer.. 20 puntjes minder.
Dit inderdaadquote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Jaren niks van gehoord, maar wat is er met die Arnautovic dan? Kwam al het veld op alsof hij dé superster van dit EK is, nu dit
Was vroeger een meisje.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen jullie meer vertellen over Weghorst, Als Belg ken ik hem niet zo goed.
Is een wappie.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is een voetballerquote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matige voetballer, niet al te intelligent. Harde werker.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
User @KingRoland is daar groot fan van. Aangezien hij zeer katholiek is. GodGodquote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Helemaal nietquote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij komt een beetje over als de Weghorst van Oostenrijk.
Nu is hij gekwetst.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo was hij al als broekie bij Twentequote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Jaren niks van gehoord, maar wat is er met die Arnautovic dan? Kwam al het veld op alsof hij dé superster van dit EK is, nu dit
Klopt, de vorige wedstrijd had ik een mede 4-1 voorspeller, toch leuk dat er gelijkgestemden zijn om het leed mee te delen als het anders loopt dan voorspeld.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We hebben allebei dus 2-0 ingevuld
Komt uit Borne, beste dorp ooit.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vond ik ook erg fijn!quote:Op zondag 13 juni 2021 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, de vorige wedstrijd had ik een mede 4-1 voorspeller, toch leuk dat er gelijkgestemden zijn om het leed mee te delen als het anders loopt dan voorspeld.
Wat een droeftoeterquote:Op zondag 13 juni 2021 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo was hij al als broekie bij Twente
Bornequote:Op zondag 13 juni 2021 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt uit Borne, beste dorp ooit.
Ik had 1-0 voor Engeland en de vollle 200 punten behaaldquote:Op zondag 13 juni 2021 19:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, de vorige wedstrijd had ik een mede 4-1 voorspeller, toch leuk dat er gelijkgestemden zijn om het leed mee te delen als het anders loopt dan voorspeld.
Ik had 3-0 voor Belgiëquote:Op zondag 13 juni 2021 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had 1-0 voor Engeland en de vollle 200 punten behaald
Doe jij dit ook vaak?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt uit Borne, beste dorp ooit.
Om tien over negen pas als Oekraïne de 0-1 scoort.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |