abonnement Unibet Coolblue
pi_199864394
Ik rijd sinds een jaar of 3 een Suzuki Bandit 600s. De bedoeling was aanvankelijk om er ook veel woon/werk mee te doen, maar vanwege praktische redenen is dat er weinig van gekomen. Het gevolg is dat ik er nu eigenlijk uitsluitend plezierritjes mee rijd (ook prima natuurlijk!).

Mijn motor komt uit 2002 en heeft bijna 10k op de teller, ik verwacht er nog tussen de 2 á 2.5k voor terug te krijgen en ik vraag me af wat ik daar (2de hands uiteraard) voor terug zou kunnen krijgen. Niet dat ik meteen wil wisselen van motor, maar ik ben dus voornamelijk benieuwd of ik voor hetzelfde geld wellicht wat 'leukers' zou kunnen rijden.

Ik sta open voor alle suggesties en ben gewoon benieuwd of jullie nog tips hebben, ik zit zelf om eerlijk te zijn niet zo diep in de merken/specs. Deze motor heb ik destijds kunnen overnemen van een buurman.
pi_199864427
VTR 1000 firestorm
Ik zwaai naar dieren.
pi_199864453
SV 1000
Ik zwaai naar dieren.
pi_199864457
TVP
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 juni 2021 @ 15:22:51 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199865167
Wat wil je? Een fijne cruiser of een aso hooliganbike? Of toch liever een hippe caféracer?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199866053
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:43 schreef Geerd het volgende:
SV 1000
_O_

Nu al een paar jaar een SV650 naked en ben er nog steeds niet op uitgekeken, het enige nadeel is dat ie een beetje klein/laag is voor mij
pi_199868484
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:22 schreef fathank het volgende:
Wat wil je? Een fijne cruiser of een aso hooliganbike? Of toch liever een hippe caféracer?