abonnement Unibet Coolblue
pi_199864370
6 jaar geleden heb ik een boxspring bij de Leenbakker gekocht, eigenlijk jaren prima op geslapen maar tegenwoordig merk ik dat ik wakker word in een kuil. Met als gevolg ook rugpijn :')

Nu heb ik een paar keer zonder het topdekmatras geslapen, dit beviel redelijk. Ik werd niet meer in een kuil wakker, maar ik had niet het idee dat alleen het matras voldoende ondersteuning gaf. Rugpijn was wel iets minder.

Nu heb ik gelezen dat een topdekmatras na 5 jaar wel op is, heeft het zin om een nieuw topdekmatras te kopen (zoiets als dit?), of kan ik maar beter alles opnieuw kopen? Het nadeel bij zo'n boxspring is natuurlijk wel dat de kleur van de hoezen matchen bij het stoffen geraamte van het bed, alleen een ander matras gaat er niet uitzien. Dan moet het denk ik gelijk een heel nieuw bed worden.

Ik vind het vervelend om een 'dure' topper te proberen als daarmee mijn rugpijn blijft, bij Emma kun je een topper 100 dagen uitproberen. Heeft hier toevallig iemand ervaring mee?
BlaBlaBla
pi_199864411
Ik zou me geen zorgen maken om de kleurverschillen maar dat is smaak.

Als je de topper veranderd en het is onvoldoende kan je daarna nog het bed erbij vervangen dat hoeft dus niet tegelijk.

Je kan het TS.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')