SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Valt best wel mee. Nog altijd beter dan na 2 jaar geen updates meer krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de bottleneck bij Apple producten in het bijzonder. Ze worden trager met elke update na x aantal jaar en dan stoppen de updates.
Dat is meestal omdat je batterij over de jaren echt slechter geworden is. Mijn iPhone 6S met nieuwe batterij werkte echt stukken beter.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apple blijft nog wel een tijdje ondersteunen. Maar ja ze worden wel na elke update steeds trager. Ik heb de nieuwste er ook niet opgezet omdat die de batterij enorm zou leegslurpen.
Daarom Google Chromecast.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact net als een tv heb nieuwe gekocht gister. was geen android dus kon geen videoland enz meer kijken
staat nu een mooie phillips hierquote:
Hollandsche Televee.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
staat nu een mooie phillips hier
nee hoor.. genoeg mensen die iphones kopen en dan voor 16 of 32GB versie gaan en raar staan te kijken als ze ivm ruimtegebrek niet meer kunnen updatenquote:
ook hollandse prijsquote:
O op die fiets. Ja is wel zoquote:Op zondag 13 juni 2021 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor.. genoeg mensen die iphones kopen en dan voor 16 of 32GB versie gaan en raar staan te kijken als ze ivm ruimtegebrek niet meer kunnen updaten
ik mag het hopenquote:Op zondag 13 juni 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets. Ja is wel zo32gb is er volgens mij ook niet meer.
heb nu phippips oledquote:Op zondag 13 juni 2021 10:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Als de mijne stuk gaat ga ik voor LG Oled.
Maar hij doet het nog zo goed.
Waren de kralen op?quote:Op zondag 13 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor appel en een ei paar gympen en teenslippers besteld
quote:Op zondag 13 juni 2021 10:51 schreef koffief1lter het volgende:
Zo. Nu eerst even een 2e laag verf erop kwakken.
Daarna in de zon zitten.
Top dag.
Door mijn moeder op een hoer geduwd worden staat vrij hoog op mijn gruwel top 100 lijst.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-dat-ook~ab48917d/
Hebben sommige fokkers niet zo’n leuke moeder die dit regelt?
Hier sponsort mijn vriendengroep.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-dat-ook~ab48917d/
Hebben sommige fokkers niet zo’n leuke moeder die dit regelt?
Kun je wel altijd zeggen dat het je moeders eigen keuze geweest is en heeft ze niets te zeiken over je nieuwe vriendin.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door mijn moeder op een hoer geduwd worden staat vrij hoog op mijn gruwel top 100 lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |