wat is zn adresquote:
Braddie Constrictor?quote:Op zondag 13 juni 2021 13:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar was die nog slang man vergeleken met nu
Jazeker, we spelen denk ik alweer 1,5 jaar in die competitie. En Haga heeft alle competities gewonnen...quote:
Het enige waar je Braddie mee kan helpen is gratis geld en gratis thuisbezorgd. Dat is namelijk het enige wat hij wil.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom zo haten op een persoon die dat voor hem betaalt. Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk. Mensen doen hier net alsof ze hem moeten beschermen en dat de rest triest isegocomplex
Iemand helpen is niet perse doen wat hij wil.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:21 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het enige waar je Braddie mee kan helpen is gratis geld en gratis thuisbezorgd. Dat is namelijk het enige wat hij wil.
ik word faaaakking gekk!!!quote:Deze woning wordt verhuurd voor de minimale duur van 12 maanden en voor onbepaalde tijd. Om in aanmerking te komen voor deze woning dient u te voldoen aan de inkomensnorm. De inkomensnorm varieert van 43 tot 45 keer de kale huurprijs.
Wat was het lachen geweest als er "40 tot 45 keer de kale huurprijs" had gestaan hèquote:
14 tot 18 maandjes huren hihahoquote:Op zondag 13 juni 2021 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was het lachen geweest als er "40 tot 45 keer de kale huurprijs" had gestaan hè
Ga je die fooking kneelers kijken ja?quote:Op zondag 13 juni 2021 14:59 schreef Fok-it het volgende:
HAPPY AND GLORIOUS
LONG TO REIGN OVER US
GOD SAVE THE QUEEN
Hey die ken ik van Formule 1quote:Op zondag 13 juni 2021 14:59 schreef Fok-it het volgende:
HAPPY AND GLORIOUS
LONG TO REIGN OVER US
GOD SAVE THE QUEEN
Ik kan me daar echt zo niet druk om makenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je die fooking kneelers kijken ja?
Sadist.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is zn adres
ik ga denk elke avond een vette hap voor hem bestellen
En Engeland heeft toch wel een heerlijke selectie, die gaan EK wordenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je die fooking kneelers kijken ja?
Hebben het geloof ik al eerder over gehad.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo niet druk om maken
Als ze het nou verplicht zouden maken
Niet Frankrijk?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Engeland heeft toch wel een heerlijke selectie, die gaan EK worden
Die hebben elk toernooitje toch wel weer gezeik. Nu weer met Malle Babbe. Maar qua selectie wel iets meer compleet jaquote:
Ach, ik hoor het tzt wel wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben elk toernooitje toch wel weer gezeik. Nu weer met Malle Babbe. Maar qua selectie wel iets meer compleet ja
Dat zal ze leren!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben het geloof ik al eerder over gehad.
Ga geen minuut kijken van die hypocriete kneuzenkermis. Ga lekker met biertje op balkon zitten, en boekje lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |