hmm nopequote:Op zondag 13 juni 2021 18:12 schreef laffer het volgende:
[..]
Het feit dat je in dit topic zoveel reageert geeft wel aan dan je angstig bent![]()
hmm ook al misquote:Je bent heel onzeker,
vaccinatie was vorige week dus die is mijn lichaam al uit.quote:en hebt spijt van je vaccinatie want het gaat nooit meer uit je lichaam![]()
quote:En nu wil je wat zekerheid halen,met mede angshazen die ook een prik hebben gehaald.
Een soort van steun
Je snapt dat vaccins niet helpen als je al ziek bent toch?quote:Op zondag 13 juni 2021 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had volgens mij zaterdag of zondag een afspraak kunnen maken alleen heb ik geen COVID “vaccine” nodig , ben niet ziek ofzo. Jij dan
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je snapt dat vaccins niet helpen als je al ziek bent toch?
Jij bent echt bang hequote:Op zondag 13 juni 2021 22:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
hmm nope
[..]
hmm ook al mis
[..]
vaccinatie was vorige week dus die is mijn lichaam al uit.
[..]
Ik weet hetquote:
Geen idee vertel! Is dat de reden dat je moeder je toch maar heeft laten komen?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Verstandelijk gehandicapten moeten er ook zijn
Hey, een banghaas postquote:Op zondag 13 juni 2021 23:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee vertel! Is dat de reden dat je moeder je toch maar heeft laten komen?
Je bent best schattig moet ik zeggen.quote:
Jij ook, straks krijg ik gratis koffie en cakequote:
Doe ik het bij jou ookquote:Op zondag 13 juni 2021 23:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zodra je wat inhoudelijks te melden hebt zal ik je weer de aandacht geven die je zo nodig hebt, goed?
Ondanks. Er zit namelijk geen enkel spoor van COVID-19 in het vaccin, maar dat snap jij vast niet.quote:
Dacht dat er mRna voor spike eiwit van c19 in het vaccin zat.quote:Op maandag 14 juni 2021 05:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Ondanks. Er zit namelijk geen enkel spoor van COVID-19 in het vaccin, maar dat snap jij vast niet.
Jij denkt dat het normaal is het land in houdgreep te houden vanwege "covid doden" met een profiel van ouder dan de gemiddelde leeftijd van sterfte in ondergemiddelde gezondheid?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je bent best schattig moet ik zeggen.
Zodra je wat inhoudelijks te melden hebt zal ik je weer de aandacht geven die je zo nodig hebt, goed?
Gelukkig is dat dan ook niet gebeurd en al helemaal niet om die redenquote:Op maandag 14 juni 2021 06:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat het normaal is het land in houdgreep te houden vanwege "covid doden" met een profiel van ouder dan de gemiddelde leeftijd van sterfte in ondergemiddelde gezondheid?
Waarom wil jij mensen zo graag laten stervenquote:Waarom hecht jij zoveel waarde aan het leven rekken in matige kwaliteit?
Dus niks van het virusquote:Op maandag 14 juni 2021 06:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dacht dat er mRna voor spike eiwit van c19 in het vaccin zat.
Niet in directe zin. Maar je vliegt zo wel erg kort door de bocht. Dat is misleidend.quote:
Je verlegd je doelpalen steeds, dan zorg, dan zo erg want doden...quote:Op maandag 14 juni 2021 07:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook niet gebeurd en al helemaal niet om die reden
[..]
Waarom wil jij mensen zo graag laten sterven
Nee dat is de waarheidquote:Op maandag 14 juni 2021 08:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet in directe zin. Maar je vliegt zo wel erg kort door de bocht. Dat is misleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |