Frank heeft iets in zijn hoofd en dat laat hij niet meer los.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:44 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Hopelijk let Frank goed op en gaan wij ook 1-6-3-1 spelen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik mag ook best wel kijken en mening geven.
ORLY?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Frank heeft iets in zijn hoofd en dat laat hij niet meer los.
Dat mag hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik mag ook best wel kijken en mening geven.
Heeft toch 3 posts geduurd, zo een opmerking.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Als je in de rust maar weer in de keuken staat.
Rode kaarten genotquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
WK is erger met floppotjes.
Alhoewel ik wel geniet van Kameroen - Nigeria.
NIEMAND zit in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Frank heeft iets in zijn hoofd en dat laat hij niet meer los.
Ja en NLquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haxbal enkel in de rust van de 21.00 potjes?
Ok.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:51 schreef RAVW het volgende:
even tussendoor nu toch rust ,
ik ben op zoek naar het filmpje of gif van die voetballer gisteren die de Vaccinatie kreeg en daar van schrok
0-1quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:50 schreef Paul het volgende:
Shit dit was natuurlijk een 0-0wedstrijdje hoe dom van mij
Ik kijk wel, maar ik ben toch niet verplicht om hier steeds een post te plaatsen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn is vooral heel druk met Spanje.
Er zat geen waardeoordeel in hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:52 schreef onlogisch het volgende:
user @:maxi-mus maakt een voorzichtige move richting @:el-stinho
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn is vooral heel druk met Spanje.
Zie de reactie op Onlogisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar ik ben toch niet verplicht om hier steeds een post te plaatsen?
Nee hoor, maar veel users hier zouden dat zeer waarderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar ik ben toch niet verplicht om hier steeds een post te plaatsen?
Gisteren druk zat, en waar was jij?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:52 schreef Paul het volgende:
@:r-woud93 dit topic mag je oefenen met modereren
Of je legt er eentje bij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:54 schreef SamCooke het volgende:
Nog maar 1 biertje in de koelkast![]()
Die bewaar ik dan maar voor de Belgen.
Gewoon nieuwe halen, en met een beetje tempo!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:54 schreef SamCooke het volgende:
Nog maar 1 biertje in de koelkast![]()
Die bewaar ik dan maar voor de Belgen.
Daarom op de BBC kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben die oranjereclames kotsbeu.
Wat moet ik schrijven dan? Ik zie Zwitserland het op verschillende manieren proberen. Door het midden met de intelligente Xhaka en Freuler, over de flanken, Seferovic is weer eens frustrerend, Embolo zakt veel uit, Mbabu is een frisse vermakelijke verschijning.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee hoor, maar veel users hier zouden dat zeer waarderen![]()
Af en toe eens een sterke mening over het potje ala pieter zwart.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat moet ik schrijven dan? Ik zie Zwitserland het op verschillende manieren proberen. Door het midden met de intelligente Xhaka en Freuler, over de flanken, Seferovic is weer eens frustrerend, Embolo zakt veel uit, Mbabu is een frisse vermakelijke verschijning.
Zo genorg?
Shit!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gisteren druk zat, en waar was jij?
Mis je het clubvoetbal al?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat moet ik schrijven dan? Ik zie Zwitserland het op verschillende manieren proberen. Door het midden met de intelligente Xhaka en Freuler, over de flanken, Seferovic is weer eens frustrerend, Embolo zakt veel uit, Mbabu is een frisse vermakelijke verschijning.
Zo genorg?
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:51 schreef RAVW het volgende:
even tussendoor nu toch rust ,
ik ben op zoek naar het filmpje of gif van die voetballer gisteren die de Vaccinatie kreeg en daar van schrok
Alleen Ajax, Real Sociedad en Celta de Vigo. Verder is elk soort voetbal bezigheidstherapie voor me, alleen weet je hoe ik de cultus hieromheen hekel.quote:
thxquote:
Ik vind cookiedough nog wel prima omdat er niet veel alternatieven zijn voor een vergelijkbare smaak in de winkel, al is ook dat bij de ijssalon beter.quote:
Echt iets voor fans van Promenade.quote:
Ik heb chocolate fudge brownie maar het is net alsof je beton met een lepel zit te eten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind cookiedough nog wel prima omdat er niet veel alternatieven zijn voor een vergelijkbare smaak in de winkel, al is ook dat bij de ijssalon beter.
hoop niet dat dit standaard is dat ze hem zo inbrengenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is ook een kutmanier om hem in te brengen
Jij bent al de hele wedstrijd aan het eten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb chocolate fudge brownie maar het is net alsof je beton met een lepel zit te eten.
Je moet Fles in DRT eens aan de gang zien, mooi manquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent al de hele wedstrijd aan het eten.
Ik lees een hoop gejank hier.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoop niet dat dit standaard is dat ze hem zo inbrengen
ik moet woensdag voor het eerste ker :-( ben nu geen liefhebber van naalden
Nee, is niet standaard maar je hebt ze er wel tussen zitten, van die lompe miepenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoop niet dat dit standaard is dat ze hem zo inbrengen
ik moet woensdag voor het eerste ker :-( ben nu geen liefhebber van naalden
Pik je ook nog wat mee van de Copa América?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Ajax, Real Sociedad en Celta de Vigo. Verder is elk soort voetbal bezigheidstherapie voor me, alleen weet je hoe ik de cultus hieromheen hekel.
Goed idee. Ik doe mee.quote:
Ik onderschrijf deze postquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens nog geen prikdatum.
Ben namelijk geen bejaarde.
hoeft ook niet ze zijn al bijquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens nog geen prikdatum.
Ben namelijk geen bejaarde.
Wel aan eten aan het denken jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent al de hele wedstrijd aan het eten.
Doet de dikke vrouwelijke collega ook mee?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
Mijn voorspelling is 0-2 (hier) en 1-1 (werk)
Dat kan nog!
Nee die werkt niet meer bij ons.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet de dikke vrouwelijke collega ook mee?
Klapband incomingquote:
Ben je tegen diversificatie?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die werkt niet meer bij ons.
Tegenwoordig nemen we ook alleen nog maar mensen met een normaal gewicht aan
Hij breekt zijn kniebanden hij scheurt zijn enkelbanden en hij hep een hernia.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kan er he-le-maal niets van, Johan.
LEUGENAARquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Bolasie het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Domme draver Daniel is de beste speler van Wales vandaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
Wales kan er geen reet van. 2 leuke spelers, rest troep. Weg ermee.
Zwitserlandgoden.
Dat ze destijds zo redelijk ver kwamquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme draver Daniel is de beste speler van Wales vandaag.
Mazzel met de loting + een zwak Engeland en vervolgens een goede pot tegen de Belgjes.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze destijds zo redelijk ver kwamWat een upswing.
Belgjes waren vooral teringslecht. Niet opvallend gezien die enorm matige coach die ze hebben en een matige verdediging.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzel met de loting + een zwak Engeland en vervolgens een goede pot tegen de Belgjes.
Dat ze Kenneth nog uitnodigen is nogal bijzonder.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah di=us dit is wat Kennet bedoelde met "Dooie corner"
Turken werden gewoon continu vastgezet door de Italiaantjes. Kwamen er gewoon niet uit. Italiegoden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wales probeert het tenminste nog, itt Turkije gisteren.
Hey poepiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Turken werden gewoon continu vastgezet door de Italiaantjes. Kwamen er gewoon niet uit. Italiegoden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey poepie
Nog gefeliciteerd ouwe reus
Ik was toen op Rock Werchter, wat hebben wij die Belgjes toen uitgelachen. Bijna nog klappen gehad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzel met de loting + een zwak Engeland en vervolgens een goede pot tegen de Belgjes.
Was dat het jaar dat Slowdive op Werchter was?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was toen op Rock Werchter, wat hebben wij die Belgjes toen uitgelachen. Bijna nog klappen gehad.
(ik gooi er even een anekdote in)
Zeker weggerend toen ze je wilde klappen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was toen op Rock Werchter, wat hebben wij die Belgjes toen uitgelachen. Bijna nog klappen gehad.
(ik gooi er even een anekdote in)
Dat was 2017 volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat het jaar dat Slowdive op Werchter was?
Nee natuurlijk niet, heb je wel eens een Belg boos gezien? Dan wil je ze nog steeds over de bol aaien en een fristi geven.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker weggerend toen ze je wilde klappen?HAHAHAH
Ik woon 3 minuten van de grens dusja. Wij nemen daarom standaard een glock mee naar festivals.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb je wel eens een Belg boos gezien? Dan wil je ze nog steeds over de bol aaien en een fristi geven.
Dat dacht ik ook.quote:
Matig 1/10quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsnog een fijne lineup in 2018 ook, Gorillaz, BRMC, Nine Inch Nails, The Breeders, David Byrne. Erg mooi.
Mand. Ik maar denken dat jij wel van Broken van Nine Inch Nails zou kunnen genieten.quote:
Ouwe reus geef mij maar:quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mand. Ik maar denken dat jij wel van Broken van Nine Inch Nails zou kunnen genieten.
Treed Rene Le Blanc trouwens ook op op Werchter?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mand. Ik maar denken dat jij wel van Broken van Nine Inch Nails zou kunnen genieten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het nog wel luizig 1-1 worden.
Jeetje, kenner.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:31 schreef RipCity het volgende:
Al spelen ze 350 minuten Wales gaat niet scoren
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ahum.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:31 schreef RipCity het volgende:
Al spelen ze 350 minuten Wales gaat niet scoren
Iets te hard voor je dan, NIN? Muse mag ik ook wel, de rest is me iets te veel stadionrock, al zijn er wel een paar nummers van die andere bands die ik op zijn tijd kan waarderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ouwe reus geef mij maar:
ACDC, Queen, Guns N Roses, Muse etc etc.
Stadionrockquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets te hard voor je dan, NIN? Muse mag ik ook wel, de rest is me iets te veel stadionrock, al zijn er wel een paar nummers van die andere bands die ik op zijn tijd kan waarderen.
AC/DC is groot geworden door 200 keer hetzelfde liedje op te nemen, doremifasolmuziek.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
StadionrockQueen en ACDC grootste bands ter wereld ouwe reus koekoek genieton.
Je bent zelf een randverschijnsel.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:36 schreef Coco het volgende:
Tijd voor rellen.
Anders is het zo zielig voor @:Caland met zijn randverschijnselen topic.
De soundtrack van Quake is gemaakt door Nine Inch Nails.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets te hard voor je dan, NIN? Muse mag ik ook wel, de rest is me iets te veel stadionrock, al zijn er wel een paar nummers van die andere bands die ik op zijn tijd kan waarderen.
Klopt daarom ook Queengoden. Volgens mij de enige band ooit waarvan ieder album een andere muziekstijl bevat, ook knap.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AC/DC is groot geworden door 200 keer hetzelfde liedje op te nemen, doremifasolmuziek.
Ik vind Whole Lotta Rosie nog wel leuk en de rest is er allemaal een slap aftreksel van (en klinkt ook echt hetzelfde)quote:
Daar hebben wel meer bands last van. U2 en Coldplay bijvoorbeeld ook allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Whole Lotta Rosie nog wel leuk en de rest is er allemaal een slap aftreksel van (en klinkt ook echt hetzelfde)
Ja, en dan optreden op Wembley voor kansarme negers en afsluiten met WE ARE THE CHAMPIONS.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt daarom ook Queengoden. Volgens mij de enige band ooit waarvan ieder album een andere muziekstijl bevat, ook knap.
Live Aid genotquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en dan optreden op Wembley voor kansarme negers en afsluiten met WE ARE THE CHAMPIONS.
Genant.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schandalige vertoning was dat.
Ja ik heb nog weinig lekkere wijven in beeld gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:38 schreef Lothiriel het volgende:
Hopelijk interessanter publiek in Denemarken Finland vanavond
zeker als je dat in de tijd van nu ziet ...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schandalige vertoning was dat.
Enkel voor Freddie maat. Had ook zware keelontsteking he en dan zo even performen terwijl dokter het advies gaf niet op te treden. Dikke schijt genotquote:
Alleen dikke middelbare zwetende mannen met bier.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nog weinig lekkere wijven in beeld gezien
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we met de pet rond voor een knipbeurt voor Bale?
mogen ze daar al naar de kapper ivm de lockdownquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de Turken verandert er weinig, door dat beste nummers 3-gedoe.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:42 schreef SamCooke het volgende:
Wat zullen de tüter Turken van deze tussenstand vinden?
Precies valt echt tegen tot dusverquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nog weinig lekkere wijven in beeld gezien
4 puntjes pakken dan zijn ze wel door lijkt mij, en ik ben hier nou niet van onder de indruk. (ook niet van Turkije gisteravond maar dat terzijde)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:42 schreef SamCooke het volgende:
Wat zullen de tüter Turken van deze tussenstand vinden?
daar hebben ze andere streampjes voor hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:44 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Precies valt echt tegen tot dusver
Gelukkig vanavond Scandinavische deernes
Volgend EK poules van 3 landen GENOTquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de Turken verandert er weinig, door dat beste nummers 3-gedoe.
hopelijk een beetje vollere tribunesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:44 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Precies valt echt tegen tot dusver
Gelukkig vanavond Scandinavische deernes
Eerlijk gezegd vind ik dat Wales het meer verdient in deze tweede helft.quote:
Toch zijn jullie best een lekker stel samen hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:46 schreef Coco het volgende:
Gelukkig maar, ik had niet graag @:GGMM woest willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |