abonnement Unibet Coolblue
pi_199950075
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 01:23 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

De poen is het probleem niet,.
Heb je goede zaken gedaan? Alle bitcoins verkocht nu?
pi_199950115
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef TillyB het volgende:

[..]

vergeet je ketchup nie

Josylvio ... volgens mij heet m'n buurjongetje zo. Kan ook Gio'vincio zijn of zo.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 23:17:23 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_199953504
Oh ja nog ff een wissel doen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_199957663
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heb je goede zaken gedaan? Alle bitcoins verkocht nu?
De helft zit in stenen inmiddels.
pi_199965400
ik vind je stoer Piet! ^O^
...
  Intelligentste user 2022 zaterdag 19 juni 2021 @ 21:57:43 #182
222817 Recce
pi_199967065
quote:
Whehe, grappig. :D

Ik heb weer teveel zitten knoeien met de manager uit frustratie. |:( Al dat veranderen kost veel te veel en ik had meer punten gehad als ik niets had veranderd, geloof ik. }:|
pi_199973392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef Recce het volgende:

Ik heb weer teveel zitten knoeien met de manager uit frustratie. |:( Al dat veranderen kost veel te veel en ik had meer punten gehad als ik niets had veranderd, geloof ik. }:|
Same here ;(

Flink gezakt al. Kan alleen maar hopen dat Sainz uitvalt in de race :')
  Intelligentste user 2022 zondag 20 juni 2021 @ 13:14:28 #186
222817 Recce
pi_199973908
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Same here ;(

Flink gezakt al. Kan alleen maar hopen dat Sainz uitvalt in de race :')
Bij nader inzien valt het mee bij mij. Ik had 186 punten met Alonso, Gasly, Alpine en Williams. Met mijn vorige team had ik ook 186 punten gehad (Sainz, Gio, Ferrari, Williams). Alpine viel wat tegen in de kwalificatie ten opzichte van de trainingen. Welk team heb jij?

Ben benieuwd of Verstappen een goede race pace heeft en of ze een goede strategie kunnen vinden. Ik ben een beetje bang voor een herhaling van bijvoorbeeld Barcelona. Misschien kan Perez helpen.
  Intelligentste user 2022 zondag 20 juni 2021 @ 13:27:36 #187
222817 Recce
pi_199974098
Oh, ik zie dat een twee-stopper niet echt voor de hand ligt op Paul Ricard. Het is trouwens niet helemaal zeker dat het droog is straks.
  Intelligentste user 2022 zondag 20 juni 2021 @ 14:33:55 #188
222817 Recce
pi_199975094
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan alleen maar hopen dat Sainz uitvalt in de race :')
Sainz is tijdens de installatieronde van de baan gegaan. :o Flatspot op een wiel.

EDIT: Oh, dat zijn niet de racebanden, lees ik. :{
  zondag 20 juni 2021 @ 15:27:19 #189
111260 Charmian
a little joy
pi_199976010
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]


Flink gezakt al. Kan alleen maar hopen dat Sainz uitvalt in de race :')
Nee. }:|
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_199980881
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef Recce het volgende:

[..]

Bij nader inzien valt het mee bij mij. Ik had 186 punten met Alonso, Gasly, Alpine en Williams. Met mijn vorige team had ik ook 186 punten gehad (Sainz, Gio, Ferrari, Williams). Alpine viel wat tegen in de kwalificatie ten opzichte van de trainingen. Welk team heb jij?
Ik gokte op de verkeerde Alpine-coureur. Ik had Ocon, Gasly en twee keer Alpha Tauri.
quote:
Ben benieuwd of Verstappen een goede race pace heeft en of ze een goede strategie kunnen vinden. Ik ben een beetje bang voor een herhaling van bijvoorbeeld Barcelona. Misschien kan Perez helpen.
Ging best aardig ;)

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef Recce het volgende:
Oh, ik zie dat een twee-stopper niet echt voor de hand ligt op Paul Ricard.
Nee, hè?
  Intelligentste user 2022 maandag 21 juni 2021 @ 11:02:54 #191
222817 Recce
pi_199987388
quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gokte op de verkeerde Alpine-coureur. Ik had Ocon, Gasly en twee keer Alpha Tauri.
Ocon viel behoorlijk tegen hè? Iets met bandenmanagement? Alonso presteerde wel goed. Die zat vast in een treintje achter Ricciardo op het laatst. Ferrari heeft het ook totaal verkloot, dus ik mag uiteindelijk niet klagen met mijn wijziging in de manager.

Best aardige twee-stopper van Verstappen inderdaad. _O- Ik zag 'm al aankomen! :+ Mercedes en Hamilton beweerden na de race steeds dat Red Bull gewoon sneller was, maar dat is toch bullshit? Vooral in de tweede stint was het duidelijk dat de Mercedes meer snelheid had. Met de juiste strategie voor Mercedes was Verstappen misschien wel derde geworden.
pi_199987782
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:02 schreef Recce het volgende:

[..]

Ocon viel behoorlijk tegen hè? Iets met bandenmanagement? Alonso presteerde wel goed. Die zat vast in een treintje achter Ricciardo op het laatst. Ferrari heeft het ook totaal verkloot, dus ik mag uiteindelijk niet klagen met mijn wijziging in de manager.
Ocon startte op hard, geloof ik. Niet de juiste strategie uiteindelijk.
quote:
Best aardige twee-stopper van Verstappen inderdaad. _O- Ik zag 'm al aankomen! :+ Mercedes en Hamilton beweerden na de race steeds dat Red Bull gewoon sneller was, maar dat is toch bullshit? Vooral in de tweede stint was het duidelijk dat de Mercedes meer snelheid had. Met de juiste strategie voor Mercedes was Verstappen misschien wel derde geworden.
Zeker op de harde band was de Mercedes veel sneller. de RB had ook best problemen om vlak achter de Mercedes te komen op het juiste moment. Het snelheidsverschil in de laatste fase op nieuwere banden was gelukkig groot genoeg.

Je kon bij de eerste pitstop van Bottas al zien dat de undercut werkte en daar heeft Mercedes het in de rest van de race vergooid. Als Hamilton een tweede pitstop had gemaakt en ook nog eens voordat Verstappen dat had gedaan, had hij gewoon gewonnen. Ook Bottas had nog voor Max kunnen eindigen. Sowieso onbegrijpelijk dat ze die niet even voor een late pitstop hebben binnengehaald om een puntje van Max af te snoepen.
  Intelligentste user 2022 maandag 21 juni 2021 @ 13:48:57 #193
222817 Recce
pi_199989486
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ocon startte op hard, geloof ik. Niet de juiste strategie uiteindelijk.
Stroll en Vettel waren ook op hard gestart, maar konden langer doorrijden in de eerste stint en reden een flink tempo op de mediums daarna. Niet per se de verkeerde strategie, denk ik.

quote:
Je kon bij de eerste pitstop van Bottas al zien dat de undercut werkte en daar heeft Mercedes het in de rest van de race vergooid.
Ja, dat eerste viel mij ook direct op, maar ik snap nog steeds niet zo goed hoe die undercut bijna 4 seconden scheelde voor Verstappen.

quote:
Als Hamilton een tweede pitstop had gemaakt en ook nog eens voordat Verstappen dat had gedaan, had hij gewoon gewonnen. Ook Bottas had nog voor Max kunnen eindigen.
Misschien dachten ze snel voorbij Max te kunnen komen omdat ze duidelijk sneller waren. Als dat was gelukt en ze een stukje weg waren gereden van Max, dan had Max het ook niet gered met de extra stop. Ze hadden na een paar rondjes vastzitten inderdaad zelf moeten stoppen, maar kennelijk duurde de mentale omschakeling van niet stoppen naar wel stoppen net iets te lang.

quote:
Sowieso onbegrijpelijk dat ze die niet even voor een late pitstop hebben binnengehaald om een puntje van Max af te snoepen.
Ze hoopten dat Perez een tijdstraf zou krijgen voor het buiten de baan raken tijdens een inhaalpoging.
pi_199990800
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef Recce het volgende:

[..]

Stroll en Vettel waren ook op hard gestart, maar konden langer doorrijden in de eerste stint en reden een flink tempo op de mediums daarna. Niet per se de verkeerde strategie, denk ik.
Die konden echt extreem lang op de harde band door.
quote:
[..]

Ja, dat eerste viel mij ook direct op, maar ik snap nog steeds niet zo goed hoe die undercut bijna 4 seconden scheelde voor Verstappen.
Niemand niet, geloof ik.
quote:
[..]

Misschien dachten ze snel voorbij Max te kunnen komen omdat ze duidelijk sneller waren. Als dat was gelukt en ze een stukje weg waren gereden van Max, dan had Max het ook niet gered met de extra stop. Ze hadden na een paar rondjes vastzitten inderdaad zelf moeten stoppen, maar kennelijk duurde de mentale omschakeling van niet stoppen naar wel stoppen net iets te lang.
Hoe dan ook: dat was waar Mercedes het weggooide.
quote:
[..]

Ze hoopten dat Perez een tijdstraf zou krijgen voor het buiten de baan raken tijdens een inhaalpoging.
Ah, oké. Dawizziknie.
  Intelligentste user 2022 maandag 21 juni 2021 @ 15:43:40 #195
222817 Recce
pi_199991177
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand niet, geloof ik.
Misschien heeft Verstappen een cheatcode gebruikt. :+

quote:
Hoe dan ook: dat was waar Mercedes het weggooide.
Yups. Wel grappig dat toen Bottas op de radio ging zeuren dat-ie toch al had gezegd dat het een twee stopper moest worden, ze even de chagrijnige kop van Toto lieten zien. >:) Gaat echt niet lekker in dat team en Bottas lijkt klaar daar.
pi_200018308
Hoest met de Lepra lijers hiero ?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200018336
1 jaar geleden nu ofzo?

Is wel lang genoeg toch... maar jah... ik ga er niet over :{
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200018386
Anders had ik jullie allang losgelaten........

Sterker nog........... ik had jullie nooit zo behandeld

maar jah...... wie ben ik?

Ik ben ik
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200018647
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef FANNN het volgende:
Hoest met de Lepra lijers hiero ?
ik heb maar weer eens een feedback topic geopend, vanzelfsprekend is dat alweer gesloten, er zal maar eens iets gebeuren, stel je voor dat je je moet verantwoorden, nee erger nog, stel je voor dat je je moet inzetten voor dit forum! :*
...
pi_200018671
en verder gaat het goed met deze lepralijer! *O*
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')