Nee eskimo's, daarom noem ik het negers, nou goed?quote:
Ben je weer aan het bieren?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eskimo's, daarom noem ik het negers, nou goed?
Waarom zou hij bieren....Heel naar mannetje ben jij...Beetje stoken is wel jouw dingetje he? Heel naar trekje.quote:
Lul eens niet zo domquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom zou hij bieren....Heel naar mannetje ben jij...Beetje stoken is wel jouw dingetje he? Heel naar trekje.
Negers mag ook niet meer flesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eskimo's, daarom noem ik het negers, nou goed?
omdat kadquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
Hmpfff... kut kat... je bent buiten... je loopt naar binnen, kotst vervolgen 3 keer in mijn woonkamer en loopt daarna weer naar buiten.
Waar-om doe je dit
Nee toevallig niet. Je kunt beter zelf eens wat reflectie toepassen of zo.quote:
Mijn ervaring is dat iedereen daaraan meedoetquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je dat een beter gevoel geeft Karzai zal ik volgende keer wel even foto's maken van alle mensen die daar rotzooi dumpen.
Komen ze uit Belgi?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat frappant is om over gekleure mensen te spreken. Ik heb 2 collega's. Jongen en een meisje. Zo rond de 21 jaar, denk Surinaams? En ze blijven mij maar met u aanspreken. Elke keer zeg ik dat hoeft niet maar ze zeggen nee dat moet en vertikken het om mij met je aan te spreken.
wauw, dat is idd wel een hoop rotzooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Zit me al 2 weken te ergeren aan allerlei negers die steeds meer en meer zwerfvuil dumpen bij de kledinginzamelcontainer (matrassen, rollen tapijt, blokken schuimrubber etc) en vanmiddag maar eens de gemeente gepoked op Facebook.
Binnen een paar uur is alles weg![]()
Vanmiddag (uur of 3) dit plaatje naar de gemeente gestuurd.
[ afbeelding ]
Nu net deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Indrukwekkend
Je bent ook gewoon oud. Dan maakt het niet uit of ze Surinaams zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat frappant is om over gekleure mensen te spreken. Ik heb 2 collega's. Jongen en een meisje. Zo rond de 21 jaar, denk Surinaams? En ze blijven mij maar met u aanspreken. Elke keer zeg ik dat hoeft niet maar ze zeggen nee dat moet en vertikken het om mij met je aan te spreken.
Ongemakkelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Yes!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het EK gaat beginnen, dus Ik blijf binnen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon oud. Dan maakt het niet uit of ze Surinaams zijn.
Voor die leeftijd ben je ook wel een fossiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
*blockt Uitstraling*quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor die leeftijd ben je ook wel een fossiel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |