je bezoek swaffelen is jouw hobby begrijp ik ?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze me dan vriendelijk verzoeken een t-shirt oid aan te trekken, zeker ik en mijn neurofibrodingessen
Nee, die moeten pertinent deaudquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neurofibrodingessen hebben ook recht op lucht!
https://www.lightinthebox(...)0qNSXisaAvRAEALw_wcBquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze me dan vriendelijk verzoeken een t-shirt oid aan te trekken, zeker ik en mijn neurofibrodingessen
Nee. Daar sliepen ze nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:46 schreef crv het volgende:
[..]
dus door jouw toedoen hebben de negerts geen slaapplaats meer
of zoietsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kill it with fire!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die moeten pertinent deaud
sure ?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
vannacht weer mijn bed uitgetoeterd. Ik paar keer mijn bed uit om te kijken. Geen cruiseschip
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
Graag een combinatie van deze;
[ afbeelding ]
Met deze;
[ afbeelding ]
Op het moment dat er een toetertje te horen is maar geen bootje langs komt.
Melding gemaakt voor racisme, maar is hier helaas ook wel vaak het gevalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Zit me al 2 weken te ergeren aan allerlei negers die steeds meer en meer zwerfvuil dumpen bij de kledinginzamelcontainer (matrassen, rollen tapijt, blokken schuimrubber etc) en vanmiddag maar eens de gemeente gepoked op Facebook.
Binnen een paar uur is alles weg![]()
Vanmiddag (uur of 3) dit plaatje naar de gemeente gestuurd.
[ afbeelding ]
Nu net deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Indrukwekkend
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Deze valt ook te gebruiken met de bitterdates
Melding gemaakt voor moraalridderij, ik beschrijf slechts, ik geef geen oordeel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:08 schreef Karzai het volgende:
m
[..]
Melding gemaakt voor racisme, maar is hier helaas ook wel vaak het geval
Ik heb er nog geen neger op kunnen betrappen
Waren het echt negers dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Melding gemaakt voor moraalridderij, ik beschrijf slechts, ik geef geen oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |