Eigen volk eerst ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Hele weekend alleen boehoe.je hebt onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mocht vandaag toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Die naald stelt echt helemaal niks voor. Helemaal niks. Minimaal.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanmiddag. Ben er nog. Even afkloppen.
Zijn ze op tijd weg voor Oranje - Oekraine om 21.00 uur ??quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Zondagmiddag vrienden op visite, dat is wel leuk.
Mag hopen dat ze voor het avondeten sowieso weer opgerot zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ze op tijd weg voor Oranje - Oekraine om 21.00 uur ??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanmiddag. Ben er nog. Even afkloppen.
Ik snap moeilijke eters niet. Hoe kan je nou niks lekker vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Amarantha het volgende:
1 van de 2 is die moeilijke eter waar ik het woensdag over had dus daar ga ik sowieso niet voor koken.
Zo shirt over de schouder en naald er in?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed geregeld. Het liep mooi door. Hoefde maar eventjes te wachten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo shirt over de schouder en naald er in?
Alleen mouw even omhoog. Ik had iets met soepele kapmouwtjes aan dus dat was niks. Arm zo ontspannen mogelijk houden, even de andere kant op kijken en klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo shirt over de schouder en naald er in?
had je je gele boekje mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Prikje voel je amper wat van. Alles verliep gestroomlijnd, het was niet druk. Alleen dan moet je dus een kwartier zitten en dan valt de stress van je schouders en ga je enorm op je lijf lettenIk had helemaal klamme handen. En dan zit daar iemand de mensen een beetje in de gaten te houden en dan denk je "niet naar mij kijken!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |