De straatorgel. Wel een gerecycled idee, maar nog steeds net zo hilarisch. Volgende keer alleen wat vroeger.quote:
orgel? mis ik wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De straatorgel. Wel een gerecycled idee, maar nog steeds net zo hilarisch. Volgende keer alleen wat vroeger.
Oh jij kijkt de stream niet? Tja dan mis je behoorlijk wat.quote:
Ik check de samenvatting wel na afloop in BradgeTalkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh jij kijkt de stream niet? Tja dan mis je behoorlijk wat.
Totdat je kroppen uitgeput zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:41 schreef Makrelis het volgende:
Maar dat sla kweken gaat wel aardig. Ik heb nu 6 kroppen staan en pak telkens de buitenste bladeren terwijl het zaakje verdergroeit. Met 6 kroppen denk ik doorlopend te kunnen oogsten.
Maar de jongste blaadjes zijn juist het lekkerstquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:41 schreef Makrelis het volgende:
Maar dat sla kweken gaat wel aardig. Ik heb nu 6 kroppen staan en pak telkens de buitenste bladeren terwijl het zaakje verdergroeit. Met 6 kroppen denk ik doorlopend te kunnen oogsten.
Op Geenstijl zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:29 schreef Tlaloc het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)erieus-en-nsfw/#more
Iets voor @:Dimachaerus ?
alsjeblieft niet, 3 uur onzin ga ik echt niet volgenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh jij kijkt de stream niet? Tja dan mis je behoorlijk wat.
500gram sperziebonenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wat denken jullie dat er vanavond op het menu staat bij @:sprokkelaar ?
en als toetje een medium pizza rond middernachtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:18 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
en 700gram patat uit de airfryer
Als hij verstandig is haalt hij een patatje.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wat denken jullie dat er vanavond op het menu staat bij @:sprokkelaar ?
bij de admiraal? en dan een vlogquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als hij verstandig is haalt hij een patatje.
Ik ga vanavond pasta carbonara eten. Gezien de hoeveelheid koolhydraten en vet lijkt me dat ook een prima optie voor Sprokkelaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als hij verstandig is haalt hij een patatje.
sprokkelaar heeft 6 posts, die komt nooit meer terugquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pasta carbonara eten. Gezien de hoeveelheid koolhydraten en vet lijkt me dat ook een prima optie voor Sprokkelaar.
Bij de familie formasosaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bij de admiraal? en dan een vlog
Ik ga vanavond geen pasta carbonara eten en ik adviseer sprokkelaar hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pasta carbonara eten. Gezien de hoeveelheid koolhydraten en vet lijkt me dat ook een prima optie voor Sprokkelaar.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:23 schreef Dries4Ever het volgende:
Hier gaat de barbecue aan, lekkere spareribs gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |