swsquote:
Mensen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, het is bijna 8.00 uur en iemand is met een bladblazer (?) bezigDoe eens niet.
Kwart bolletje haal ik ook nog wel ja, met moeite.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een hele opDaarom koop ik ook van die medium bollen
Als je het sowieso niet echt lekker vind, dan kost dat moeite.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwart bolletje haal ik ook nog wel ja, met moeite.
Hoezo?quote:
Altijdquote:
Zag die hoveniers ook al bezig met een elektrische zaag takken van bomen halen. Die beginnen al om 7 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is geen bladblazer, het is een versnipperaar en een kettingzaagjoeeeee, ik zet mn koptelefoon wel op.
Dagje onderweg en daardoor anderhalf uur eerder begonnen.quote:
Bizar hč, van twee kanten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Net dat document van Pieter Omtzigt zitten lezen. Exclusief materiaal
En tegelijkertijd een beetje warrig document
Nou ja, ze kunnen beter nu beginnen dan in die brandende zon nog door gaan om 17.00 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag die hoveniers ook al bezig met een elektrische zaag takken van bomen halen. Die beginnen al om 7 uur
Alle 76 pagina,'s, ik lees de samenvatting wel in de krant. CDA is toch niet mijn partijquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Welke zonquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen beter nu beginnen dan in die brandende zon nog door gaan om 17.00 uur
Hier schijnt het zonnetje nogquote:
Ik kon gisteren niet slapen, dus ook wat stukken gelezen. Gezellig clubje om bij te horenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, ik vind Pieter een slimme man, dus ik had verwacht dat hij een document zou opleveren dat iets beter in elkaar zit. Maar dit is een best wel warrig, hak op de tak-werkje.quote:
Beetje gescand. Sowieso bestaat bijna de helft uit bijlagenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle 76 pagina,'s, ik lees de samenvatting wel in de krant. CDA is toch niet mijn partij
Niks menselijks is het CDA vreemdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet slapen, dus ook wat stukken gelezen. Gezellig clubje om bij te horen
Scheelt dat andere partijen niets anders zijn in dat opzicht.
Toch akelig om te lezen dat volksvertegenwoordigers zich zo uitlaten en een ding is een feit, als de halve wereld vind dat je een klootzak bent dan zit er een kansje in dat je ook echt een klootzak bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet slapen, dus ook wat stukken gelezen. Gezellig clubje om bij te horen
Scheelt dat andere partijen niets anders zijn in dat opzicht.
Slimme man, matige politicus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind Pieter een slimme man, dus ik had verwacht dat hij een document zou opleveren dat iets beter in elkaar zit. Maar dit is een best wel warrig, hak op de tak-werkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |