SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je gegeten??quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net thuis van uiteten en daarna nog chillen hier in de buurt
Ik lust het sate broodje welquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Warm saté broodje en oven roasted slated cashews.
En ik slaap ergens onder de brug.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij logeert bij mij vanacht
zag je niet dat ik al met het kussen boven je hoofd zat om je te vermoordenquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:45 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
En ik slaap ergens onder de brug.
Van op de bank naar onder de brug. Ballie vond(vind eigenlijk) dat ik te veel snurkte.
Nee, ik lag te snurken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag je niet dat ik al met het kussen boven je hoofd zat om je te vermoorden
Ik had vanmiddag een broodje bal met satequote:
ik had de korean chicken :pquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een broodje bal met sate
Dat klinkt ook lekker ;Pquote:
pittigerquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn Koreaanse kippen anders dan Nederlandse kippen?
Ja, die zeggen. Ping ipv tokquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn Koreaanse kippen anders dan Nederlandse kippen?
Zuid... Die noorse zal wel niet zoveel vlees aan zittenquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het dan een Noord of een Zuid Koreaanse kip?
Noord-Koreaanse zitten meer veren dan vlees aanquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het dan een Noord of een Zuid Koreaanse kip?
Okee, restaurant ken ik niet. Zender wel. Kaart bekeken, mij te duur en niet iets waar ik echt van watertand..quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik dus trek en het is eigenlijk bedtijd
Olievet joh die Noorse.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zuid... Die noorse zal wel niet zoveel vlees aan zitten
Probeer je bitterbal te lokken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog koude hardgebakken speklapjes ingesmeerd met mosterd, even opnommen
Nee want dan eet ze alles op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer je bitterbal te lokken?
[..]
Zuid... Die noorse zal wel niet zoveel vlees aan zitten
De leider van de Noord Koreaanse kippen is wel een dikkertje dacht ikquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse zitten meer veren dan vlees aan
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog koude hardgebakken speklapjes ingesmeerd met mosterd, even opnommen
nu krijg ik dus trek en het is eigenlijk bedtijd
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
ik hbe maar toastjes met zalm gemaakt
ik ga je blocken hoor!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lust je geen burgers dan?![]()
Wel pasta?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even wat naar binnenwerken.. een kapsalon ofzo?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even wat naar binnenwerken.. een kapsalon ofzo?
was die oud?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:
En een tattoo artiest die ik al een paar jaar volg op instagram heeft net dr hondje in laten slapen en ik vind het zoooo zielig. Was zo'n leuk beestjeZo eentje had ik ook wel gewild. Zo'n snoetje.
Had verkeerde rolgordijnen gekocht, dus nu elke ochtend zo vroeg licht want geen (rol) gordijnen. Ik wil herfst.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Mooie lucht netik vind het altijd zo kut om naar bed te gaan als het nog licht is buiten. Zo zonde
Ooglapjequote:Op donderdag 10 juni 2021 23:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Had verkeerde rolgordijnen gekocht, dus nu elke ochtend zo vroeg licht want geen (rol) gordijnen. Ik wil herfst.
En nu? Nieuwe besteld?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Had verkeerde rolgordijnen gekocht, dus nu elke ochtend zo vroeg licht want geen (rol) gordijnen. Ik wil herfst.
Een ooglapje is wel wat raar toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooglapje![]()
Ik word nog niet wakker van een bouwlamp denk ik.
O jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Een ooglapje is wel wat raar toch?
Je bedoeld zo'n slaapmasker?
[ afbeelding ]
Ik wil dit hondje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Een ooglapje is wel wat raar toch?
Je bedoeld zo'n slaapmasker?
[ afbeelding ]
PICSquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n langharige cavia's dus geknipt en het is echt hilarisch geworden. Ik moet het echt vaker doen, ziet er veel beter uit.
Volgende keer tondeuse standje 1?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n langharige cavia's dus geknipt en het is echt hilarisch geworden. Ik moet het echt vaker doen, ziet er veel beter uit.
Zo'n masker is soms wel ideaal.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooglapje![]()
Ik word nog niet wakker van een bouwlamp denk ik.
Als ik het durfde zou ik het doen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer tondeuse standje 1?
Nog niet, ben nog zoekende naar een die je op het raamkozijn zelf kan monteren. Had ze gekocht maar die bleek je boven het raam te moeten monteren... Het is een kiepraam en normaal raam in één, maar die zit verzonken in de muur dus het mag niet te dik zijn anders kan het raam niet meer normaal open.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:14 schreef Flory het volgende:
[..]
En nu? Nieuwe besteld?
Ik ben ook wel toe aan de herfst.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ook, mag jij hem wel uitlaten 's morgens vroeg.
Ik had een oplossing.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze daar nou iets op bedachten.
Ah dat probleem ken ik.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nog niet, ben nog zoekende naar een die je op het raamkozijn zelf kan monteren. Had ze gekocht maar die bleek je boven het raam te moeten monteren... Het is een kiepraam en normaal raam in één, maar die zit verzonken in de muur dus het mag niet te dik zijn anders kan het raam niet meer normaal open.
Ze hadden bij mijn kat laatst ook de hele buik kaalgeschoren voor sterilisatie. Ik vond het zo zielig voor haarquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het durfde zou ik het doen.
Laatst kreeg er eentje een echo en toen is die dus wel geschoren op z'n buikZo snoezig.
Zie je, het gaat alweer over etenquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog ergens zo'n oogmasker liggen dat ik in het vliegtuig een keer kreeg. Daarmee kon je aangeven of ze je wel of niet wakker mochten maken voor eten
Eten belangrijkste maaltijd van de dagquote:
Haha ja, eerst alles gemonteerd natuurlijk voor ik het zag. Deze had stomgenoeg maar een optie. Maar even verder zoeken op internet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah dat probleem ken ik.
Meeste hebben beide opties toch?
Heb voor hier in woonkamer ook lang gezocht, wilde eentje uit 1 stuk en is vrij breed, die zijn dus amper te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |