Zo'n warme persoonlijkheid met een groot hartquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Rachel Hazes, staat altijd voor iedereen klaar enzo.
Raven is geen vrouw, hen moet een eigen topic hebben. Samen met Nicky de Jager en Maartje Wortel, al is die laatste niet echt sympathiek.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:05 schreef Magica het volgende:
Ryanne Raven van Dorst zou ik wel een biertje mee willen doen. Eva Jinek lijkt me ook wel gezellig
Wortel is toch niet non-binair? En wat maakt haar onsympathiek?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Raven is geen vrouw, hen moet een eigen topic hebben. Samen met Nicky de Jager en Maartje Wortel, al is die laatste niet echt sympathiek.
Wel toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wortel is toch niet non-binair? En wat maakt haar onsympathiek?
Klinkt idd wel behoorlijk obsessiefquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel toch?
https://www.story.nl/arti(...)met-georgina-verbaan
Beetje het Borsato gevoel bij haar, ziekmakend verliefd zijn op Georgia. En dat wandelen om haar verdriet te verliezen. Ik vind het unheimlich.
Jaaa! Die komt leuk over!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef totebel het volgende:
Edsilia lijkt mij leuk. Ze komt in elk geval niet zo fake over.
Ja, sis!quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:01 schreef Id_do_her het volgende:
Adelheid Roosen, Loretta Schrijver, Geraldine Kemper, Sophie van den Enk, Anne-Mieke Ruyten, Sis van Rossem, Irene Moors, Nelleke van de Krogt, Jetske van den Elsen, Edsilia Rombley, Renske Leijten, Ranomi Kromowidjojo, Martine Bijl, etc.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:51 schreef Eightyone het volgende:
Ik vermoed dat Tess Milne ook wel een aardige vrouw is. Relaxed type.
Dit vráágt natuurlijk om meer,quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:27 schreef Vivi het volgende:
Romy Monteiro is een schatje. Niet leuk: Nance. Wat. Een. Bitch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |