Goed dat je hem gehaald hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik voelde dus helemaal niets bij die prik. 0,0. Had nieteens het idee dat er een naald naar binnen ging. Gewoon niets gevoeld. Is dit normaal of heeft ben ik gewoon genept?
Ja, dat is standaard als ze geen argumenten hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
sowieso snap ik dat extreme niet zo. Zo heftig altijd. Als iemand het niet wilt prima. Als iemand het wel doet, top
Waar ik me wel aan kan storen zijn de argumenten die gewoon nergens op slaan en als antwoord krijg je dan ja doe zelf je onderzoekdaarna denk ik prima dan niet.
Ik kan nu ook inplannen, de eerste plek is best prima, kwartier rijden, en de 2e en 3e keuze zijn een half uur rijden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:22 schreef Nielsch het volgende:
Die kaart met vaccinatielocaties ook echt he. En dan nog mensen janken 'ik moet zo lang rijden voor een vaccinatie'... ja echt alleen als je écht compleet aan het eind van fucking nowhere woont... maar dat wist je toen je daar ging wonen, dat sommige voorzieningen ver weg zijn.
Kan prima volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit er aan te denken om vandaag op de racefiets naar mijn vaccinatielocatie te gaan. Het is 9km en heerlijk weer natuurlijk. De vraag is wel of het verstandig is en of de terugweg niet lastig gaat worden met een pijnlijke arm.
Hoe is jullie ervaring?
Had ik ook. Volgende week de tweede!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik voelde dus helemaal niets bij die prik. 0,0. Had nieteens het idee dat er een naald naar binnen ging. Gewoon niets gevoeld. Is dit normaal of heeft ben ik gewoon genept?
Ah, mooi. Het is natuurlijk ook pas de dagen erna dat je echt last krijgt (als het goed is).quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kan prima volgens mij.
Die arm had ik nauwelijks last van, voelde beetje zwaar. Pas de volgende dag sloeg het vaccin toe, heb toen wel even afgerammeld platgelegen.
Ik kreeg pas in de middag last van de arm, ben om 8:00 gevaccineerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit er aan te denken om vandaag op de racefiets naar mijn vaccinatielocatie te gaan. Het is 9km en heerlijk weer natuurlijk. De vraag is wel of het verstandig is en of de terugweg niet lastig gaat worden met een pijnlijke arm.
Hoe is jullie ervaring?
Jahoor, je mag gewoon naar Duitsland.... met een PCR-test (max 48 uur) of snelle antigeentest (vanaf 7 jaar). (langer dan 24 uur in duitsland)quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef DX11 het volgende:
Als je de 2e prik Pfizer hebt gehad, mag je dan gelijk de volgende dag op vakantie naar Duitsland of moet je 2 weken wachten?
Maar de dag na die prik heb ik dus een geel boekje met stempel. Dan mag je dus nog niet zonder test in Duitsland verblijven?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:42 schreef EdVe het volgende:
[..]
Jahoor, je mag gewoon naar Duitsland.... met een PCR-test (max 48 uur) of snelle antigeentest (vanaf 7 jaar). (langer dan 24 uur in duitsland)
Anders idd 2 weken wachten en een vaccinatie bewijs hebben..
Nee, volgens https://www.anwb.nl/vakan(...)aatregelen-duitsland nog niet zonder test.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar de dag na die prik heb ik dus een geel boekje met stempel. Dan mag je dus nog niet zonder test in Duitsland verblijven?
De (spier-) pijn begon bij mij inderdaad ook pas na een uurtje of vier.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Zwansen het volgende:
Hoe is jullie ervaring?
'Bijwerkingen' is een nogal ruim begrip. Pijn op de prikplek is er al één van, en daar zullen veel mensen last van hebben.quote:
Gewoon doen, je voelt er niets van. Zeker niet direct na de prik. Een dag later een beetje stijve arm maar het stelt heel weinig voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef Zwansen het volgende:
Hoe is jullie ervaring?
Ik denk steeds: "maar die zijn toch net uit de luiers?"quote:
Er zijn nu in totaal 384.558 vermoede bijwerkingen gemeld bij Lareb. De meest gemelde bijwerkingen zijn:quote:
Tjaquote:Hoofdpijn (42.302)
Je niet lekker voelen (41.063)
Spierpijn (39.210)
Vermoeidheid (38.540)
Rillingen (35.701)
Pijn op de prikplek (26.987)
Koorts (26.293)
Gewrichtspijn (21.161)
Misselijkheid (20.953)
Zwelling op de prikplek (10.189)
@Candaasjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met de koeling van de vaccins? Hoe wordt het getransporteerd naar de vaccinatielocaties, hoe wordt het gekoeld ter plekke en is er een noodaggregaat om de koeling continu te garanderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |