Heb je het zwembad al vol inmiddels?quote:
Hahaha nee ben nu even in mn eigen huis, ga straks verderquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je het zwembad al vol inmiddels?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha nee ben nu even in mn eigen huis, ga straks verder![]()
hoe is het met je pijnquote:
die zalf indoen is irritant.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk de afgelopen tijd! dankjehoe is het met je oog ?
Aah gelukkig dat je wel het idee hebt dat het werkt!quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zalf indoen is irritant.
heb wel het idee dat het werkt maar is nog lastig te zien met die paar dagen dat ik het pas gebruik.
ja nog anderhalve week gebruiken dan kan ik echt kijken of het allemaal weg is. anders alsnog weer bellen en langskomenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah gelukkig dat je wel het idee hebt dat het werkt!
Hopelijk is het dan wegquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja nog anderhalve week gebruiken dan kan ik echt kijken of het allemaal weg is. anders alsnog weer bellen en langskomen
dat hoop ik ook.quote:
ga ik wel vanuit.quote:
Ja daar is niks uitgekomenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga ik wel vanuit.
weet jij al meer van je bloedonderzoek?
quote:
Nee echt irritantquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stom, dus geen idee wat het nu eigenlijk is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |