Daarna lekker 3 pizza’s zittend op de dijk eten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Solotovski het volgende:
Hij heeft de gewichtjes ook weer even gepakt voor de vorm ja?
Zet lekker zoden aan de dijk
Je vergeet ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eentje met een emmer patat en een kapsalon erbij.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daarna lekker 3 pizza’s zittend op de dijk eten.
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/koffiejij#categorie_Warme_lunchquote:
Habiboquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]_____! Zit zo'n band om je arm lekker?
Nee pizza eten en aftrekken in je Clio is het beste tijdens een rustdag.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibos heb vet veel spierpijn maar wel dag rust gehad. Gewoon weer trainen?
Naar de schuur lopen om je airfryer op te halen trainen noemenquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibos heb vet veel spierpijn maar wel dag rust gehad. Gewoon weer trainen?
Rukband?quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]_____! Zit zo'n band om je arm lekker?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:45 schreef Rozevla het volgende:
Maar wel oppassen dat je geen mini hart aanvalletje krijgt.
Heb ook een tr gezet habibo. Met moeders beledigen doe je niet in sommige culturen wordt dan een schot gelostquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Inderdaa. Net nog een tr gezet. Dit komt de goede sfeer niet ten goede
Jouw ban ik gewoon omdat ik dat leuk vindquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:11 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb niks gedaan, dat dat even duidelijk is
Jouwquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:12 schreef murp het volgende:
[..]
Jouw ban ik gewoon omdat ik dat leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |