Ja, dat proberen we al een poosje. Het komt wel los, maar vrij traag. Maar we komen er wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gewoon paar warme pannen met heet water inzetten
Hoeveel ontopic kunnen we nog gaan vraag ik me afquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dat proberen we al een poosje. Het komt wel los, maar vrij traag. Maar we komen er wel.
Nu maar weer wat meer on-topic
Grapperhaus en Bruls vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoeveel ontopic kunnen we nog gaan vraag ik me af
Corona is nagenoeg knock out en er staat een heerlijke zomer voor de deur met ijsjes, koud bier en korte rokjes
Op naar het LEVEN
Boh die heeft slecht gelegen dan. Beterschap voor hem en sterkte voor jullie!quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat wel steeds beter. Toevallig vandaag het bericht gehoord dat-ie voor het eerst sinds april 24 uur zonder beademing kon.
Vooruit, speciaal voor Ferd nog een lijntje extra dan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grapperhaus en Bruls vinden dit niet leuk.
En...strakke wielrenbroekjes...quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Corona is nagenoeg knock out en er staat een heerlijke zomer voor de deur met ijsjes, koud bier en korte rokjes
Op naar het LEVEN
Tip: de föhnquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te makkelijk he, we houden hier van een uitdaging
Je valt op middel aged men in lycra?quote:
Dit topic wordt denk ik pas weer een beetje spannend in het najaar. Voor nu is het inderdaad een beetje klaar, genieten van een mooie zomerquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op naar het LEVEN
Versneld afgebouwd?quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze worden versneld afgebouwd, he. Er is 4 dagen geleden nog een hoop versoepeld en eind van de maand is er nog meer aan de beurt.
Sorry voor mijn late reactie maar ik dreef even weg bij het idee alleen al.quote:
Groningen gevaccineerd in 1 dag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Vaccinaties: 11.145.074
Dat is +237.102 prikken over de afgelopen 24 uur.![]()
Net niet hoog genoeg voor rechtstreekse plaatsing Champions League.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:20 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveelste staan we nu eigenlijk in Europa met vaccineren?
Als je bereid bent al een prik te halen, dan ga je ook wel voor de tweede ipv te liegen over een eerdere besmetting. Ik zie hier niet zoveel problemen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef Molo het volgende:
Lekker geregeld mensen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)natiebewijs-a4046615
Half maart 2020? Het gaat toch om een besmetting in het laatste halfjaarquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef Molo het volgende:
Lekker geregeld mensen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)natiebewijs-a4046615
Nee deze week aangepast.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Half maart 2020? Het gaat toch om een besmetting in het laatste halfjaar
Ligt eraan welke competitie of we dan 2de,3de of 5de staan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Net niet hoog genoeg voor rechtstreekse plaatsing Champions League.
Uhm nou, er zijn dus mensen die gewoon op vakantie willen én er snel vanaf willen zijn, en dus niet eerlijk zijn erover.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:29 schreef galantis het volgende:
[..]
Als je bereid bent al een prik te halen, dan ga je ook wel voor de tweede ipv te liegen over een eerdere besmetting. Ik zie hier niet zoveel problemen.
Sowieso valt het lastig te bewijzen als je nooit positief bent getest maar het wel overduidelijk hebt gehad. Bijvoorbeeld in het geval van klachten nadat je halve gezin al positief is getest op corona, kan ik begrijpen dat niet iedereen dan alsnog naar een teststraat gaat.
Je voelt hem al van kilometers ver aankomen natuurlijk, BNW, het OMT gaat nooit zeggen dat je zomaar een testbewijs krijgt met een vaccinatie (en zonder test)quote:De CoronaCheck-app zal binnenkort gebruikt worden voor testbewijzen. Voor het gebruik van een vaccinatiebewijs of een herstelbewijs in Nederland wordt nog gewacht op adviezen van de Gezondheidsraad en het OMT. Deze adviezen gaan over de vraag of iemand die gevaccineerd is het virus nog kan overdragen aan iemand anders en hoe de epidemiologische voorwaarden een rol spelen bij de inzet van het vaccinatiebewijs. Ook belangrijk voor deze beslissing is hoeveel mensen in de Nederland al gevaccineerd zijn.
Die tijdslimiet is in Nederland losgelatenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Half maart 2020? Het gaat toch om een besmetting in het laatste halfjaar
Dat zijn twee verschillende zakenquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
[..]
Je voelt hem al van kilometers ver aankomen natuurlijk, BNW, het OMT gaat nooit zeggen dat je zomaar een testbewijs krijgt met een vaccinatie (en zonder test)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |