SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 09-06-2021 12:48:59 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Meest overrated ijsje ooit.quote:
boksquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hemel.
Andere merken mot ik niet.
Perenijsjes zijn lekker. De aardbeiversie is ook lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meest overrated ijsje ooit.
Het is verdomme geen winner taco
Ik doe gelukkig niet zo moeilijk. Alleen met brood moet ik uitkijken door mijn hoge intelligentiequote:
"Sektarische groepen wagen zich aan voorspellingen omtrent de opname van de Bruid, de wederkomst van Jezus Christus of het einde van de wereld en brengen hun leden vaak in een kramp door deze overspannen eindtijdverwachtingen."quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is Foqueville gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oeps, hoe krijg ik dit terug ?quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville is van de kaart verdwenen.
Nog steeds hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan wilde vroeger iedereen de colasmaak
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oeps, hoe krijg ik dit terug ?
Zuinig op zijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe gelukkig niet zo moeilijk. Alleen met brood moet ik uitkijken door mijn hoge intelligentie
quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meest overrated ijsje ooit.
Het is verdomme geen winner taco
Graciasquote:
Het valt mee..quote:
Hierbinnen is het aardig warm hoor.quote:
Oh pff op de laptop zie ik sommige woorden niet. Maar wil dat ding wel schoonmaken eigenlijk + magnetron ook. Maar eerst eten en kijken hoe ik mij dan voel.quote:
Het is wel lekkere drop.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn lekkerAlleen met die keiharde dropstaaf huehue in het midden kan ik niet zoveel.
Ja, en ik vind de combi met citroenijs erg geslaagd. Maar ik eet die drop eigenlijk zelden op. Blijft bij een beetje likkenquote:
Half uur geleden ging je nog dood?quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Buitenkant van mijn huis wil ik ook schoonmaken maar dat ga ik niet vandaag doen. Komt wel andere keer.
Ergens in 2050 wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Buitenkant van mijn huis wil ik ook schoonmaken maar dat ga ik niet vandaag doen. Komt wel andere keer.
heb hier de ramen gezeemt binnen buiten. was gedraait hangt buiten . beneden verdieping gesopt gezogen gedweild. eten alvast gekookt lasagna dus vanavond in oven slingeren..... wc is schoon badkamer is schoon..quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Er staat toch 'niet vandaag'.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uur geleden ging je nog dood?
Drop likken is eigenlijk ook best vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik vind de combi met citroenijs erg geslaagd. Maar ik eet die drop eigenlijk zelden op. Blijft bij een beetje likken
Ik zeg toch ook dat ik dat niet vandaag ga doen????quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uur geleden ging je nog dood?
Ik stofzuiger dat gewoon naar binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik vind de combi met citroenijs erg geslaagd. Maar ik eet die drop eigenlijk zelden op. Blijft bij een beetje likken
Bij een restaurant bij mijn werk serveren ze tonijnlolliesquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drop likken is eigenlijk ook best vreemd.
Sowieso ook makkelijk om na een klein stukje weer mee te kappen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet eens of ik koelkast ga doen maar dat kan ik gewoon zittend op de grond doen uit de zon.
Heb ook een kleine koelkast dus verwacht daar ook snel klaar mee te zijn. Het is vooral waar de flessen staan enz waar even doekje door moet. Buitenkant van mijn huis is wel te gek nu, daar voel ik mij niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso ook makkelijk om na een klein stukje weer mee te kappen.
Plankje voor plankjequote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso ook makkelijk om na een klein stukje weer mee te kappen.
Is een optie.quote:
Ooh, dat valt mee inderdaad. Ik moet de mijne weer eens goed uitmesten en dingen weggooien enzo. Lag ook al een tijd een pak vla ergens te liggen, die is ongeopend richting vuilnisbak gegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ook een kleine koelkast dus verwacht daar ook snel klaar mee te zijn. Het is vooral waar de flessen staan enz waar even doekje door moet. Buitenkant van mijn huis is wel te gek nu, daar voel ik mij niet goed genoeg voor.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zeggen 'bijna klaar voor vandaag' maar dat is een leugen.
Klinkt als kattenvoer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij een restaurant bij mijn werk serveren ze tonijnlollies
Hou op! Dat is het beste gedeelte!quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon direct m'n hangmat in, maar ik "moet" nog teveel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zeggen 'bijna klaar voor vandaag' maar dat is een leugen.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben gedeelde smaakpapillen.
Omg Mars ijsjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer ijs voor IJs.
Mogen jullie die Snickers en Bounty-aids hebben.
quote:
Geef mij maar die Liuks, mag jij lekker likken op die vieze perenijsjes..quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer ijs voor IJs.
Ja, nee, die vind ik zelf ook lekker, dat wordtquote:
Dat stamt nog uit een andere SC geloof ik.quote:
Trubbelig?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Citroenijs moet sorbet zijn en gemaakt zijn door harige trubbelige handen.
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geef mij maar die Liuks, mag jij lekker likken op die vieze perenijsjes..
Een pretentieus ijsje?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Citroenijs moet sorbet zijn en gemaakt zijn door harige trubbelige handen.
Volgende weekquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon direct m'n hangmat in, maar ik "moet" nog teveel.Het wordt tijd voor een weekje vrij geloof ik.
Snickers ijsjesquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer ijs voor IJs.
O nee, het is een prachtig stukje tonijn. Op een stokje. Maar om daar aan te likken is wel vreemd.quote:
Ahaquote:
Zelfde gevoelquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon direct m'n hangmat in, maar ik "moet" nog teveel.Het wordt tijd voor een weekje vrij geloof ik.
Hmm....quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, het is een prachtig stukje tonijn. Op een stokje. Maar om daar aan te likken is wel vreemd.
Ik keek een stukje van die Disney drakenfilm waar je het laatst over had en bij die berg heb ik een tijdje gewoondquote:
Over anderhalve maand weerquote:
Lekker manquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk in Oktober echt Italiaans ijs eten in Italië![]()
Wat, een verzonnen berg?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die Disney drakenfilm waar je het laatst over had en bij die berg heb ik een tijdje gewoond
De reis doet een plaatsje aan waar naar het schijnt "het lekkerste ijs" ter wereld wordt verkocht..quote:
september in turkijequote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk in Oktober echt Italiaans ijs eten in Italië![]()
"Gebaseerd op" en "geīnspireerd door" he.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh boy, er gaat een wereld voor je open, hier https://nl.wikipedia.org/wiki/Yueliang_Shan
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gebaseerd op" en "geīnspireerd door" he.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jouw ijs mag, krijg jij mijn drop.
Oh, sorry, had ik moeten oehen en aahen enzo?quote:
Knowledge enriches every life.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, sorry, had ik moeten oehen en aahen enzo?
Tijd voor een KNMI zuurvoorspelling.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel te merken hier dat de temperaturen weer aan het stijgen zijn.
De hitte stijgt naar de hoofden!quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Luchtige jurkjes-weer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |