SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
´Ín iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel zelf in steken´quote:
Ik had vorige keer die vega ballen van de Vomar, volgens mij Mora die waren ook goed te doen. Nu heel beschaafd een paar vleesballen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Ik las dat de Lidl vegetarische heeft die ik kan hebben die ok schijnen te zijn. Ik wil ze.
![]()
hihiquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
´Ín iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel zelf in steken´
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
´Ín iedere vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel zelf in steken´
Zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik had vorige keer die vega ballen van de Vomar, volgens mij Mora die waren ook goed te doen. Nu heel beschaafd een paar vleesballen.![]()
Eet je geen vlees?
quote:
Kan ik niet eten, soja.quote:
Ik had gisteren falafel van de Iglo, die was niet heel denderend. Liever gewoon de 'verse' van de AH.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:09 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik had vorige keer die vega ballen van de Vomar, volgens mij Mora die waren ook goed te doen. Nu heel beschaafd een paar vleesballen.![]()
Eet je geen vlees?
Daarom zo min mogelijk vlees en niet vegetariër.quote:
Oh nice, goed bezig.quote:
Die ballen zijn dus, sonee ...quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zo min mogelijk vlees en niet vegetariër.
Die is lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanavond de bofkipburger van de Vega slager.
Ah, die zouden kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook wel goed te doen
Ik had kipspiesjes van de AH die zelfs met de 35% sticker nog veel te duur waren voor wat het wasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanavond de bofkipburger van de Vega slager.
quote:
Ja dan houdt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, die zouden kunnen.
Helaas is soja niet de enige no go.
Ik vind zulke stukjes altijd een beetje rubberig smaken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze stukjes ook erg lekker.
[..]
Ja dan houdt het wel een beetje op
dat vind ik bij deze nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zulke stukjes altijd een beetje rubberig smaken.
corona gehadquote:
Deze zitten pas een maand of 2 in het assortiment als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ze veranderd. Zal ze weer eens meenemen.
Ze hadden eerst een andere verpakking. Vandaag Vegetarisch heette het toen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze zitten pas een maand of 2 in het assortiment als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik krijg pfizer of moderna. Maar ik heb al corona gehad.
Ahhh dawisiknieteensquote:
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik krijg pfizer of moderna. Maar ik heb al corona gehad.
klopt, maar dit zijn echt anderequote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden eerst een andere verpakking. Vandaag Vegetarisch heette het toen geloof ik.
Ze hebben ook van die gemarineerde kipfilet.
Heb sowieso het idee dat de vegameuk van AH eigen merk naast een heel stuk voordeliger ook een stuk smaakvoller is dan die overpriced Garden Gourmet of Vivera dingenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze zitten pas een maand of 2 in het assortiment als ik me niet vergis.
Dan neem ik ze meequote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt, maar dit zijn echt andere
Het is niet alleen een rebranding
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit echt zo is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat de vegameuk van AH eigen merk naast een heel stuk voordeliger ook een stuk smaakvoller is dan die overpriced Garden Gourmet of Vivera dingen
En regelmatig in de bonus en ik heb ze ook bijna elke week in m'n bonus box zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat de vegameuk van AH eigen merk naast een heel stuk voordeliger ook een stuk smaakvoller is dan die overpriced Garden Gourmet of Vivera dingen
Ja ik spreek ook uit eigen ervaringquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dit echt zo is.
Oeh jaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel dol op Valess Crispy Sticks.
garden gourmet heeft een paar duurdere dingen die echt heel erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan neem ik ze mee
Vind de shoarma daarvan ook lekker.
De AH falafel heb ik bijna altijd standaard wel een bakje van in de koelkast liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En regelmatig in de bonus en ik heb ze ook bijna elke week in m'n bonus box zitten.
bij gourmet denk ik eerder aan vreten voor katten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
garden gourmet heeft een paar duurdere dingen die echt heel erg lekker zijn.
[..]
Die luxe burger had daar wel wat van weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
[..]
bij gourmet denk ik eerder aan vreten voor katten.
nou dat weet ik niet of haags dat zo zietquote:
Tot nu toe is vrijwel elke GG die ik op heb een teleurstelling eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:23 schreef dud0r het volgende:
garden gourmet heeft een paar duurdere dingen die echt heel erg lekker zijn.
die worstenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die luxe burger had daar wel wat van weg.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot nu toe is vrijwel elke GG die ik op heb een teleurstelling eigenlijk.
Het stelde voor mij bar weinig voor, het had meer weg van een hooikoorts aanvalletje met 3x niezen dan dat ik echt het idee had dat ik kerona had.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet of haags dat zo ziet
Ik neem het ook niet bewust als vleesvervanger meestal, groenten met falafel is vaak gewoon lekkerder dan met gehakt of iets en vooral sneller klaarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het serieus nog nooit geprobeerd
We eten wel eens vegetarisch maar dan is het bv een shashuka of rotti met eieren. Nog nooit een vleesvervanger
Er zit toch onwijs veel suiker in die Vivera meuk, of niet? Als ik vega eet dan gewoon veel groenten ipv vlees vervangers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ben ook al niet echt fan van chorizo in de vleesvariantquote:
Ik mag deze wel.quote:
ja ze wilde gewoon 2 weken niet afspreken zo erg was ze naar de klote. Beetje jammer was dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het stelde voor mij bar weinig voor, het had meer weg van een hooikoorts aanvalletje met 3x niezen dan dat ik echt het idee had dat ik kerona had.
Maar goed, ik heb de andere kant ook gezien, mijn vriendin was er wel behoorlijk van naar de tyfus.
allemaal nieuwe ontdekkingenquote:
Vreetmarathon dit weekend dus.quote:
#viesdik, here I comequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ze wilde gewoon 2 weken niet afspreken zo erg was ze naar de klote. Beetje jammer was dat.
best grappig dat ik een paar dagen nadat we seks hadden positief getest ben, terwijl we daarvoor toch ons best deden om elkaar even te ontlopen zodat ik het niet zou oplopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ze wilde gewoon 2 weken niet afspreken zo erg was ze naar de klote. Beetje jammer was dat.
Ja! Ik schrijf even mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:29 schreef shiitake het volgende:
Leuk onderwerp.![]()
Beyond Meat Sausage is ook erg lekker, maar wel prijzig. Die koop ik dan weleens in de bonus ofzo.
Ik heb ook nog gewoon houthakkerssteaks* van de slager hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik loop achter op iedereen zie ik qua vega experience
ik sta bij de #viesdik finishline klaarquote:
is vast niet het enige waar je positief op getest bentquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
best grappig dat ik een paar dagen nadat we seks hadden positief getest ben, terwijl we daarvoor toch ons best deden om elkaar even te ontlopen zodat ik het niet zou oplopen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:29 schreef shiitake het volgende:
Leuk onderwerp.![]()
Beyond Meat Sausage is ook erg lekker, maar wel prijzig. Die koop ik dan weleens in de bonus ofzo.
al wordt overal wild vanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon houthakkerssteaks* van de slager hoor
@:bitterbal *wordt daar wild van, filetlapjes omwikkeld in spek
Oh, dat valt alweer mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O automatisme, dat zeggen we in de R&P SC altijd
Dat is gewoon FOK!-breed.quote:
Ja, ok. Ik had serieus een "diabeetuss incoming" ook wel verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik had serieus een "diabeetuss incoming" ook wel verwacht.
Dat zou Draakje dan toch ook moeten herkennenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O automatisme, dat zeggen we in de R&P SC altijd
Als je een minuutje of tien hebt heb ik ook wat yoghurt voor je.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "moet" morgen even langs de winkel voor m'n yoghurt.
Ik heb vandaag al op.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je een minuutje of tien hebt heb ik ook wat yoghurt voor je.
ja ga je 9 keer klaarkomen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je een minuutje of tien hebt heb ik ook wat yoghurt voor je.
Ik heb vorige week iets te enhousiast Skyr ingeslagen dat ik nog wel een anderhalve week vooruit kanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "moet" morgen even langs de winkel voor m'n yoghurt.
Yoghurt he, yoghurt.quote:
Skyr, alleen de naam klinkt al ranzigquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week iets te enhousiast Skyr ingeslagen dat ik nog wel een anderhalve week vooruit kan
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week iets te enhousiast Skyr ingeslagen dat ik nog wel een anderhalve week vooruit kan
Ik ging zaterdag naar de kapper en deed upskeer, da´s toch net even wat anders maar ik kan 4 weken vooruit.quote:
kan haagsiequote:
Met een motiefje erin?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging zaterdag naar de kapper en deed upskeer, da´s toch net even wat anders maar ik kan 4 weken vooruit.
Ik win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |