Ik heb een maand geleden flinke keelontsteking gehad (witte vlekken in keel, heb geen amandelen meer). Ik heb toen een antibiotica kuurtje gehad, wat duidelijk hielp. Daarnaast heb ik ook Brufen bruis meegekregen. Dat is dus Ibuprofen, maar dan in poedervorm.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ibuprofen in grote doses !
Pijnstillend en ontstekingsremmend.
Edit:
Geen grapje. Slik het maar een dag of drie a vier. Niet te lang. Het is voor mij het enige probate middel tegen mijn jaarlijks terugkerende toncelitis gebleken
Dat heb ik ook gekregenquote:Op dinsdag 28 januari 2003 11:50 schreef D-Devil het volgende:
Paracetamol heeft ook geen ontstekingsremmende werking, alleen pijnstillend. En 1 paracetamol of aspirientje zal ook tegen de pijn weinig uithalen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Dat valt tegen hoor, als je echt een fikse keelontsteking hebt helpt een asprientje of 1 paracetamolletje niet meer.
Aspirine is alleen pijnstillend!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aspirine zou ook wat moeten helpen, verzacht de pijn en werkt ontstekingsremmend.
Lees dit dan maar eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aspirine is alleen pijnstillend!( en bloedverdunnend, maar dat terzijde)
Je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lees dit dan maar eens.
En dan nog wel mod zijn op lif ook, tsssssssss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |