abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199787633
Nobelprijswinnaar Luc Montagnier - Waarschuwt covid-vaccin kan leiden tot 'neurodegeneratieve ziekte' (Video)



Tijdens een interview met France Soir uitte Nobelprijswinnaar en viroloog Luc Montagnier zijn grote bezorgdheid over de gevolgen van het coronavirusvaccin op de middellange en lange termijn en zelfs van generatie op generatie.

Ook ging hij in op nep-nieuws dat over hem was verspreid, waarbij beweerd werd dat hij had gezegd dat mensen binnen 2 jaar dood zouden gaan.

Montagnier waarschuwde dat "neurodegeneratieve ziekte" een mogelijke bijwerking is van het coronavirusvaccin en zei in niet mis te verstane bewoordingen dat hij "verontwaardigd" is over de wijdverspreide vaccinatie van kinderen.

Montagnier zei onder andere:

We zijn in onbekend gebied en roepen om verplichte vaccins voor iedereen. Het is krankzinnigheid. Het is vaccinatie krankzinnigheid die ik absoluut veroordeel.

Hij legde uit dat hij "niet op zoek is naar controverse, maar naar waarheid".

Sommige punten die in een clip van het vertaalde interview naar buiten komen, laten zien dat prof. Montagnier "verontwaardigd" is dat wijdverbreide vaccinatie van kinderen gruwelijke generatiegevolgen kan hebben.

Hij geeft het voorbeeld van het herbicide glyfosaat, dat kan worden doorgegeven aan toekomstige generaties in een proces dat bekend staat als "Transgenerationele Epigenetische Overerving.".

"Recente studies over glyfosaat hebben aangetoond dat er epigenetische effecten zijn," legde prof. Montagnier uit. "Dat betekent dat mensen die glyfosaat in hun dieet eten, iets doorgeven dat toekomstige generaties zal beïnvloeden. Hun kinderen, hun kleinkinderen en achterkleinkinderen zullen lijden," vervolgde hij.

De Nobelprijswinnaar legde uit dat de "Messenger RNA" rampzalige gevolgen kan hebben zonder de juiste studie. Hij zei:

Deze Messenger RNA die vandaag wordt geïnjecteerd in vaccins, kan effecten hebben op toekomstige generaties die onopgemerkt zijn als we er niet naar zoeken.

Een andere zorg die Montagnier uitte, is de mogelijkheid van bijwerkingen van vaccins die pas kunnen worden ontdekt in vijf tot tien jaar afhankelijk van de neurodegeneratieve ziekte.

Neurodegeneratieve ziekte is "een overkoepelende term voor een reeks aandoeningen die voornamelijk de neuronen in het menselijk brein beïnvloeden" en wordt beschreven als "ongeneeslijke en slopende aandoeningen die resulteren in progressieve degeneratie en / of de dood van zenuwcellen."

Montagnier stelt dat er "sequenties zijn die lijken op de prionsequenties in het RNA van het coronavirus" en daarom "de natuurlijke eiwitten in de hersenen negatief kunnen beïnvloeden en ze kunnen aanpassen om prionen te maken."

Een onderzoeksartikel getiteld "RNA editing modifications define manifestation of prion diseases" legt uit dat "Prionziekten fatale neurodegeneratieve aandoeningen zijn die worden gekenmerkt door snel progressieve dementie."

Video hier te zien:

https://rumble.com/vhsm3h(...)o-neurodegenera.html

Wat meer info van Wikipedia:

Montagnier is vooral bekend geworden door zijn ontdekking in 1983, waar hij ontdekte dat het Human Immunodeficiency Virus (hiv) de oorzaak is van AIDS. Kort daarna isoleerde de onderzoeksgroep onder zijn leiding het retrovirus dat de belangrijkste veroorzaker was van de aidsepidemie in West-Afrika, hiv-2. Deze ontdekking leidde rechtstreeks tot de ontwikkeling van een test voor het opsporen van de aanwezigheid van hiv in het bloed.

De Amerikaanse wetenschapper Robert Gallo beweerde een jaar later dat hij degene was die hiv ontdekt had. Maar in 1992 bepaalde de wetenschappelijke gemeenschap dat Montagnier voor deze ontdekking moet worden gecrediteerd. Voor deze ontdekking ontving hij in 1986 de Lasker-DeBakey Clinical Medical Research Award, in 1994 de Dr. A.H. Heinekenprijs voor de geneeskunde en in 2008 de Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde. Daarnaast werd hij in 2004 opgenomen in de National Inventors Hall of Fame.


Disclaimer

Er zullen weer hele boze reacties komen omdat ik dit "durf" te posten. Maar de wetenschap maakt gebruik van de wetenschappelijke methode en daarbij moet je altijd open staan voor de kijk van andere wetenschappers en altijd blijven evalueren en meten, want meten is weten. Dus laten we a.u.b. niet doen alsof we nu alles al weten over dit onderwerp en dat we daarom een tegengeluid belachelijk gaan maken.

Ik heb geen enkel probleem met alle andere vaccinaties die er zijn voor griep, polio, enz. Maar ik maak me enigszins zorgen over de mogelijke lange termijn effecten van een nieuwe mRNA technologie die in een vaccin zit dat met sneltreinvaart is ontwikkeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Probably_on_pcp op 07-06-2021 20:48:31 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199787670
Ja, diversiteit van meningen is belangrijk. Daar ontbreekt het bij sommigen een beetje aan.

Ik begrijp het wel. Het is fijn om een waarheid te geloven, zeker in onzekere tijden
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 20:52:03 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788177
Reageer serieus of reageer niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 20:53:14 #4
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788192
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:19 schreef DeOlifantvis het volgende:
Ja, diversiteit van meningen is belangrijk. Daar ontbreekt het bij sommigen een beetje aan.

Ik begrijp het wel. Het is fijn om een waarheid te geloven, zeker in onzekere tijden
Dat onbreekt bij alle kanten van het debat over zowat elk issue tegenwoordig. Althans, er is wel diversiteit van meningen maar er wordt niet geluisterd naar beide kanten van het verhaal. De andere kant daarvan is dat er teveel mensen zijn die meningen met feiten verwarren en een gebrek aan kennis verdoezelen met het innemen van harde standpunten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 20:58:42 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788258
Inhoudelijk wil ik opmerken dat de professor nogal wat onduidelijke zaken aanhaalt, er is volgens mij nergens sprake van verplichte vaccinatie en wat het vaccineren van kinderen (geen idee waar hij hier op doelt overigens) betreft, er is geen enkel vaccin toegelaten voor vaccinatie onder de 12 op dit moment. En al helemaal niet verplicht.

Hij mag dan op zoek zijn naar waarheid maar voorlopig doet hij uitspraken die bewezen onwaar zijn dus ik weet niet goed wat ik met die uitspraken moet. Ik heb ook geen context bij zijn opmerking over prions die relevant is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199788261
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat onbreekt bij alle kanten van het debat over zowat elk issue tegenwoordig. Althans, er is wel diversiteit van meningen maar er wordt niet geluisterd naar beide kanten van het verhaal. De andere kant daarvan is dat er teveel mensen zijn die meningen met feiten verwarren en een gebrek aan kennis verdoezelen met het innemen van harde standpunten.
Ja helemaal mee eens, soms mag er wat meer getwijfeld worden
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:03:02 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788332
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:58 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens, soms mag er wat meer getwijfeld worden
Dat moet eenieder voor zichzelf uitmaken, lijkt mij.

Het enige waar ik altijd op gehamerd heb, en dat zal ik blijven doen, is dat de keuzes die je maakt gevolgen kunnen hebben. Met name op dat laatste punt zie ik vooral afwijzing.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199788502
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat moet eenieder voor zichzelf uitmaken, lijkt mij.

Het enige waar ik altijd op gehamerd heb, en dat zal ik blijven doen, is dat de keuzes die je maakt gevolgen kunnen hebben. Met name op dat laatste punt zie ik vooral afwijzing.
Zeker, alleen het zou naar mijn mening soms beter zijn als sommige mensen soms wat meer twijfelen. Dat zou mogelijk kunnen leiden tot meer begrip voor andere standpunten.

Ja, keuzes hebben zeker gevolgen, hoewel op voorhand niet altijd zeker is welke
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:23:15 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788653
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nobelprijswinnaar Luc Montagnier - Waarschuwt covid-vaccin kan leiden tot 'neurodegeneratieve ziekte' (Video)

[ afbeelding ]

Tijdens een interview met France Soir uitte Nobelprijswinnaar en viroloog Luc Montagnier zijn grote bezorgdheid over de gevolgen van het coronavirusvaccin op de middellange en lange termijn en zelfs van generatie op generatie.

Ook ging hij in op nep-nieuws dat over hem was verspreid, waarbij beweerd werd dat hij had gezegd dat mensen binnen 2 jaar dood zouden gaan.

Montagnier waarschuwde dat "neurodegeneratieve ziekte" een mogelijke bijwerking is van het coronavirusvaccin en zei in niet mis te verstane bewoordingen dat hij "verontwaardigd" is over de wijdverspreide vaccinatie van kinderen.

Montagnier zei onder andere:

We zijn in onbekend gebied en roepen om verplichte vaccins voor iedereen. Het is krankzinnigheid. Het is vaccinatie krankzinnigheid die ik absoluut veroordeel.

Hij legde uit dat hij "niet op zoek is naar controverse, maar naar waarheid".

Sommige punten die in een clip van het vertaalde interview naar buiten komen, laten zien dat prof. Montagnier "verontwaardigd" is dat wijdverbreide vaccinatie van kinderen gruwelijke generatiegevolgen kan hebben.

Hij geeft het voorbeeld van het herbicide glyfosaat, dat kan worden doorgegeven aan toekomstige generaties in een proces dat bekend staat als "Transgenerationele Epigenetische Overerving.".
TS, waar kan ik het onderzoek wat Montagnier gedaan heeft naar de zaken die hij noemt terugvinden en waar zijn de peer reviews hiervan te vinden?

Want dit zijn behoorlijk alarmerende conclusies die hij lijkt te trekken en dan verwacht ik wel dat hij die uitspraken doet op basis van wetenschappelijk onderzoek en publicaties. En ik snap niet echt wat glyfosaat hier mee van doen heeft, eigenlijk, dat is een organische fosforverbing en heeft niets met mRNA of vaccins te maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199788727
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

TS, waar kan ik het onderzoek wat Montagnier gedaan heeft naar de zaken die hij noemt terugvinden en waar zijn de peer reviews hiervan te vinden?

Want dit zijn behoorlijk alarmerende conclusies die hij lijkt te trekken en dan verwacht ik wel dat hij die uitspraken doet op basis van wetenschappelijk onderzoek en publicaties. En ik snap niet echt wat glyfosaat hier mee van doen heeft, eigenlijk, dat is een organische fosforverbing en heeft niets met mRNA of vaccins te maken.
Het eerste wat ik vind is het gehele interview met France Soir van zo'n 25 minuten. Ik hoop dat je Frans nog op peil is ;)

https://www.francesoir.fr(...)au-defi-de-la-verite

edit:

En hier zijn 1e interview van korte tijd terug:

https://odysee.com/@ludovicgarcia7500:c/Professeur-Luc-Montagnier-....Les-VARIANTS-viennent-des-vaccinations:1
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:28:25 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199788754
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het eerste wat ik vind is het gehele interview met France Soir van zo'n 25 minuten. Ik hoop dat je Frans nog op peil is ;)

https://www.francesoir.fr(...)au-defi-de-la-verite
Totaal niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199788774
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Totaal niet.
Ik zal later vanavond eens een poging wagen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199862598
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

TS, waar kan ik het onderzoek wat Montagnier gedaan heeft naar de zaken die hij noemt terugvinden en waar zijn de peer reviews hiervan te vinden?

Want dit zijn behoorlijk alarmerende conclusies die hij lijkt te trekken en dan verwacht ik wel dat hij die uitspraken doet op basis van wetenschappelijk onderzoek en publicaties. En ik snap niet echt wat glyfosaat hier mee van doen heeft, eigenlijk, dat is een organische fosforverbing en heeft niets met mRNA of vaccins te maken.
De overeenkomst met glyfosaat is dat daarvan ook erg lang is geroepen dat het vrijwel ongevaarlijk zou zijn (eigenaardig voor een herbicide).
Later is naar voren gekomen dat het helemaal niet zo onschuldig was als de industrie beweerde.
Gelukkig is de Nederlandse overheid toen voortvarend te werk gegaan en in september 2011 nam de Tweede Kamer een motie aan om glyfosaat in Nederland te verbieden voor niet-commerciële doeleinden. :') |:( :')
Daarnaast is er het verband met GGO via de round-up ready gewassen.
De hele discussie over GGO is wel in bepaalde opzichten van hetzelfde kaliber van wederzijds angst zaaien maar ik ben met je eens dat het refereren naar die totaal andere discussie zijn betoog enkel ongeloofwaardig maakt.
Overigens moeten we ook niet te ver gaan in het verrtrouwen van commerciële partijen.



[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 13-06-2021 12:44:57 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 13 juni 2021 @ 12:39:29 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199863004
Dit is de gist lijkt me:

Montagnier stelt dat er "sequenties zijn die lijken op de prionsequenties in het RNA van het coronavirus" en daarom "de natuurlijke eiwitten in de hersenen negatief kunnen beïnvloeden en ze kunnen aanpassen om prionen te maken."

Keyword hier is 'lijken' denk ik. In welke mate. Hij kan best een punt hebben, maar misschien ook totaal niet omdat dit stukje zo belangrijke, maar vrij ingewikkelde wetenschap is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 juni 2021 @ 12:44:34 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199863061
Hm lees nu dat deze kerel al 10 jaar min of meer geweerd is wordt uit de scientific community.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199863081
quote:
2s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hm lees nu dat deze kerel al 10 jaar min of meer geweerd is wordt uit de scientific community.
Dank, informatief.
Heb je daar een linkje van?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_199863675
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:58 schreef Tijger_m het volgende:

Hij mag dan op zoek zijn naar waarheid maar voorlopig doet hij uitspraken die bewezen onwaar zijn dus ik weet niet goed wat ik met die uitspraken moet. Ik heb ook geen context bij zijn opmerking over prions die relevant is.
Dit idd. Uit het stuk komt eigelijk niet echt iets concreet naar voren ja dit kan, dat kan en er is een kans dat toekomstige genearaties kunnen lijden. Kritisch is prima met onderbouwing. Ik mis die hier.
  zondag 13 juni 2021 @ 13:42:34 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199863716
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:46 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Dank, informatief.
Heb je daar een linkje van?
Ben nog verder aan het lezen maar zie veel reacties zoals deze

https://www.reddit.com/r/(...)ier/?sort=confidence

Kwam ook wel een vage paper tegen van hem, van 10 jaar oud, over DNA en quantum teleportatie(?)...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')