SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh... maar vind ik eigenlijk ook wel een beetje mehhhhquote:Op maandag 7 juni 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Commando is in bed toch niet zo'n probleem
Ik wel een keer, jaren geleden op een PAN-feest in de Tivoli in Utrecht ( ging mee met een biseksuele vriendin van me) , en kwam daar dus een zwoele Venezolaanse man tegen. Hij heette Alejandroquote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie mannen dat ook niet zo snel rocken hoor.
Zijn vast mensen die dit doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:01 schreef koffief1lter het volgende:
Maar even... Zo'n commando trekt iemand toch niet dagelijks aan mag ik hopen?
Alejandro kan dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wel een keer, jaren geleden op een PAN-feest in de Tivoli in Utrecht ( ging mee met een biseksuele vriendin van me) , en kwam daar dus een zwoele Venezolaanse man tegen. Hij heette Alejandroen stond te dansen in z'n witte wifebeater en grijze joggingbroek, en duidelijk commando...niemand die daar over klaagde
![]()
Daarna nog een paar heel leuke dates gehad met hem.
Alejandro kon de vrouwen van zich af slaan waarschijnlijk, zelfs zonder handen.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alejandro kan dat wel natuurlijk.
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wel een keer, jaren geleden op een PAN-feest in de Tivoli in Utrecht ( ging mee met een biseksuele vriendin van me) , en kwam daar dus een zwoele Venezolaanse man tegen. Hij heette Alejandroen stond te dansen in z'n witte wifebeater en grijze joggingbroek, en duidelijk commando...niemand die daar over klaagde
![]()
Daarna nog een paar heel leuke dates gehad met hem.
Alejandro kon dat zeker jaquote:Op maandag 7 juni 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alejandro kan dat wel natuurlijk.
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ondertussen luister ik naar Old Skool Metallica met hun debuutalbum Kill Em All![]()
![]()
quote:
Ja klopt! Ik snap Dave Mustaine in dit geval wel!quote:Op maandag 7 juni 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had laatst een best of van Megadeth gekocht. Luister ik naar Mechanix. dacht ik waar ken ik dat van??? Is het gewoon een kopie van the Four HOrsemen, maar dan met andere tekst en iets sneller gespeeld ofzo..![]()
Maar ja Mustaine heeft natuurlijk ook de credits op het metallica Album bij dit nummer..
Toen deed ie nog dingen die begrepen werden jaquote:Op maandag 7 juni 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik snap Dave Mustaine in dit geval wel!
Is erg lekker inderdaad. Al zijn mijn favo's van Kill em All toch wel Jump In the Fire en Seek and Destroyquote:Op maandag 7 juni 2021 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Four Horsemen is wel 1 van m'n favoriete nummers van Metallica trouwens
Aiquote:Op maandag 7 juni 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Pff, flinke hoofdpijn en pijnlijke arm na de vaccinatie. Hoop dat het deze keer geen week duurt
Hahaha idd...ongerelateerd misschien verder, maar weet nog dat ik als kleine meid in de jaren tachtig voor de eerste keer een videoclip van Megadeth zag op MTV, en dat ik dacht "wat een lelijke man is dat "quote:Op maandag 7 juni 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen deed ie nog dingen die begrepen werden ja![]()
![]()
![]()
Zo ja! Seek and Destroy!quote:Op maandag 7 juni 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is erg lekker inderdaad. Al zijn mijn favo's van Kill em All toch wel Jump In the Fire en Seek and Destroy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |