Ik heb geen idee, ze waren er ineens.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijken me slaapmutsjes. Hadden ze voordat de bloem ontvouwde een puntmutsje?
Ow, voor mij lijkt het op schijnpapaver. Daarvan postte ik in f&f een foto.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze waren er ineens.
Wel van gehoord maar dat waren zeker geen plantenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt nog nooit van slaapmutsjes gehoordIs dat inheems?
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel van gehoord maar dat waren zeker geen planten
Even opgezocht, recepten van kaatje bij de sluis, stapje te hoog voor mijquote:Op maandag 7 juni 2021 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag nog een kookboek vandaag in de kringloopwinkel: 'Koken met Kaatje'
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, voor mij lijkt het op schijnpapaver. Daarvan postte ik in f&f een foto.
Of het is slaapmutsje ofwel goudpapaver.
Slaapmutsje is niet inheems, het is een Amerikaanse klaproos.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt nog nooit van slaapmutsjes gehoordIs dat inheems?
Hier een foto van z'n mutsje van bovenstaande site:quote:Ken jij het slaapmutsje, de plant welteverstaan en niet het borreltje of de muts? Eschscholzia californica zoals de officiële naam is, wordt ook wel goudpapaver genoemd en is een kruidachtige plant uit de papaverfamilie. Deze opvallende bloem is een symbool voor de staat Californië omdat hij daar veel voorkomt en er naar genoemd is.
https://duylsbos.nl/slaapmutsje/
quote:Op maandag 7 juni 2021 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zitten we erbij. Lekker huisje, voortdurend alles kwijt omdat we zooi blijven verplaatsen en ik heb mijn vinger best indrukwekkend opengeschaafd. Gelukkig ga ik nooit van huis zonder pleisters. En doorrrr
Wat een leuk ding! Maar zit daar ook een douche en wc in?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zitten we erbij. Lekker huisje, voortdurend alles kwijt omdat we zooi blijven verplaatsen en ik heb mijn vinger best indrukwekkend opengeschaafd. Gelukkig ga ik nooit van huis zonder pleisters. En doorrrr
quote:Op maandag 7 juni 2021 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk ding! Maar zit daar ook een douche en wc in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |