Een valscherm is leuker dan een vergaderschermquote:Op maandag 7 juni 2021 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit scherm is leuker dan mijn vergaderscherm.
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit scherm is leuker dan mijn vergaderscherm.
Valscherm is wel een Germanisme. Althans, zo klinkt het wel. @IJsdraakjequote:Op maandag 7 juni 2021 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een valscherm is leuker dan een vergaderscherm
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valscherm is wel een Germanisme. Althans, zo klinkt het wel. @:ijsdraakje
Ja maar als ik weer een beetje naar de bios kan neem ik daar wel een abonnement op.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste maand is gratis. En kaartje had je in de bios ook moeten kopen dus of je daar koopt of via Disney.
Ik ben nu helemaal ondergedompeld in de Middeleeuwen. Ook superfascinerend.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
Star Wars![]()
Dat was al kut bij de eerste drie films.
Daar moet ik ook eens naar terugkeren, is weer een paar jaar geleden dat ik daar alle kennis van opvrat.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal ondergedompeld in de Middeleeuwen. Ook superfascinerend.
https://gtb.ivdnt.org/iWD(...)m&domein=0&conc=truequote:Op maandag 7 juni 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valscherm is wel een Germanisme. Althans, zo klinkt het wel. @:ijsdraakje
Ik wil wel eerst m'n pirk ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ergens dit weekend dan. Kan ook :p
Wanneer gaan we nou magic spelen? Als we allemaal gepirkt zijn?
Typo van de maand hoor.quote:
Lotharingia van Simon Winder. Briljant boekquote:Op maandag 7 juni 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet ik ook eens naar terugkeren, is weer een paar jaar geleden dat ik daar alle kennis van opvrat.
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://gtb.ivdnt.org/iWD(...)m&domein=0&conc=true
Aardige aanname.
Tsja, het alternatief is ook weer wat overdreven.quote:
Ik ben gelukkig nog niet zo oud als Farrokh wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |