De oproep kwam voor 81 vorige week binnen, dus worden ze nu ongeveer gepirkt.quote:
Als je mazzel hebt. Ik moet 2 weken wachten. Mensen die ik ken uit hetzelfde geboortejaar niet heel veel korter. Misschien 1 of 2 dagen.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De oproep kwam voor 81 vorige week binnen, dus worden ze nu ongeveer gepirkt.
Sommige hebben wel skillsquote:Op maandag 7 juni 2021 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen überhaupt iets effectief kunnen
Ik ken tot nu toe nog niemand die het gelukt is om binnen een week een afspraak voor vaccinatie te ritselen.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De oproep kwam voor 81 vorige week binnen, dus worden ze nu ongeveer gepirkt.
Ik ken die wel, vrijdag inplannen en maandag prikken.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken tot nu toe nog niemand die het gelukt is om binnen een week een afspraak voor vaccinatie te ritselen.
Mijn broer postte vorige week maandag in de familie app dat hij zondag er op (gisteren dus) zijn eerste vaccinatie had. Maar ik weet niet of hij daadwerkelijk die maandag de afspraken heeft gemaakt..quote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken tot nu toe nog niemand die het gelukt is om binnen een week een afspraak voor vaccinatie te ritselen.
Zelf ook geluktquote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het scheelde bij mij een dagquote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ballie mis ik al dagenquote:
Ja ze is toch aan het werk.quote:
Mijn zwager flikte het, meer dan twee maanden geleden al.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.sushico.nl/
Dit gaat hier om de hoek binnenkort open
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken die wel, vrijdag inplannen en maandag prikken.
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer postte vorige week maandag in de familie app dat hij zondag er op (gisteren dus) zijn eerste vaccinatie had. Maar ik weet niet of hij daadwerkelijk die maandag de afspraken heeft gemaakt..
quote:
Woon niet in het juiste gebied kennelijkquote:Op maandag 7 juni 2021 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelde bij mij een dagAcht dagen. O m'n schoonzusje, precies een week.
Scheen dat je wel een paar keer de site moest refreshen en teruggaan om andere data te krijgenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Woon niet in het juiste gebied kennelijkHad ik de dichtstbijzijnde gepakt moest ik nog langer wachten. Zelfde voor de rest van mijn vrienden en familie.
Als ik had gewacht voor de toko twee km verderop dan had ik over twee weken ofzo gekund.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Woon niet in het juiste gebied kennelijkHad ik de dichtstbijzijnde gepakt moest ik nog langer wachten. Zelfde voor de rest van mijn vrienden en familie.
Mijn broer woont in Tilburg en moest naar Gorkum/Gorinchemquote:Op maandag 7 juni 2021 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel gedaan, scheelde maar een dag, toen de eerst mogelijke gepakt die iets verder weg was.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheen dat je wel een paar keer de site moest refreshen en teruggaan om andere data te krijgen
Heb jij hem al?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager flikte het, meer dan twee maanden geleden al.
Bij mijn werk zit om de hoek praktisch de priklocatie (BIA) maar zal wel weer naar Dordt worden gestuurd ofzoquote:Op maandag 7 juni 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer woont in Tilburg en moest naar Gorkum/Gorinchem
Wat had die gast gedacht danquote:Op maandag 7 juni 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utfit-doe-je-dit-aan
Ik schat toch in van welquote:Op maandag 7 juni 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had die gast gedacht dan![]()
![]()
Dat ze op de eerste de beste blind dat op tv te zien is direct in haar la perla kwam paraderen?
Wat preuts zegquote:Op maandag 7 juni 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat had die gast gedacht dan![]()
![]()
Dat ze op de eerste de beste blind dat op tv te zien is direct in haar la perla kwam paraderen?
Nehhh zij vindt hem gewoon niksquote:Op maandag 7 juni 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tegenstribbelen voor de vorm.
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh zij vindt hem gewoon niksDie pyjama wordt gewoon ingezet als afschrikmiddel
https://www.flair.be/nl/f(...)nnen-het-meest-sexy/quote:Op maandag 7 juni 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh zij vindt hem gewoon niksDie pyjama wordt gewoon ingezet als afschrikmiddel
De commandoquote:Op maandag 7 juni 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.flair.be/nl/f(...)nnen-het-meest-sexy/
Commando vind ik (zeker voor vrouwen) wel vrij walgelijk. Enige moment dat ik mij daar iets bij kan voorstellen is als je zo'n strakke bodycon hebt dat je werkelijk alles er doorheen ziet.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.flair.be/nl/f(...)nnen-het-meest-sexy/
Even de boel lekker laten doorwaaien tochquote:Op maandag 7 juni 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Commando vind ik (zeker voor vrouwen) wel vrij walgelijk. Enige moment dat ik mij daar iets bij kan voorstellen is als je zo'n strakke bodycon hebt dat je werkelijk alles er doorheen ziet.
Zie mannen dat ook niet zo snel rocken hoor.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Commando vind ik (zeker voor vrouwen) wel vrij walgelijk. Enige moment dat ik mij daar iets bij kan voorstellen is als je zo'n strakke bodycon hebt dat je werkelijk alles er doorheen ziet.
Lekker op een warme lederen stoel in een restaurant.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zelf wel een keertje, had gewoon echt geen schone onderbroek meerquote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie mannen dat ook niet zo snel rocken hoor.
Commando is in bed toch niet zo'n probleemquote:Op maandag 7 juni 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stond ooit op een roltrap en bij het meisje een paar treden hoger waaide haar jurkje op. Die had duidelijk geen ondergoed aanquote:Op maandag 7 juni 2021 19:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ook niet, normaal altijd een boxer aan
Edit: Nee, bij een vrouw ook nooit gezien.
Touwtje eruit?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stond ooit op een roltrap en bij het meisje een paar treden hoger waaide haar jurkje op. Die had duidelijk geen ondergoed aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |