Klopt maar dat neemt totaal niets weg van de argumenten tegen een pirkjequote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar qua lange termijn weet men nog te weinig.
En ik vind dat men daar meer open over moet zijn.
Mwa. Vind de nieuwe afleveringen tegenvallen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]Wat stom. Het is alleen maar beter geworden!
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik daarna jou weer pesten door New Girl te kijken.
Dat is maar net hoe je het interpreteertquote:Op maandag 7 juni 2021 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee een synthetic substitute zou een synthetische variant van het virus zijn. Dat is het mRNA "vaccin" dus niet.
Hihiquote:Op maandag 7 juni 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
moet ik m'n afleveringen Lost weer terug zetten op Engels
ah nee joh moet je niet doen. die ondertiteling veranderen is 2 seconden werk gek.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihimaar probeer wel altijd te kijken of jij iets kijkt.
In de bijsluiter van malariapillen staat ook dat je er buikpijn, hoest, aan de schijt, haaruitval, depressie en lucide dromen van kunt krijgen maar de vakantie naar een warm land is toch ook wel erg belangrijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat de testfase feitelijk deze vaccinatieronde is. Dat staat ook gewoon in de bijsluiter, maar die leest niemand
Ik ook. En de andere Marvel-series tot nu toe. En Mandalorian seizoen 2.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb geen Disney +. Maar ik ben best wel benieuwd naar de serie Loki...
Weet niet of ik dat ga kijken eigenlijk. Ik zit meer te wachten op nieuwe serie van Star Wars.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb geen Disney +. Maar ik ben best wel benieuwd naar de serie Loki...
Oke okequote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nee joh moet je niet doen. die ondertiteling veranderen is 2 seconden werk gek.
december pas. duurt lang.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ga kijken eigenlijk. Ik zit meer te wachten op nieuwe serie van Star Wars.
Ik interpreteer het zoals het er staat.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet ik m'n afleveringen Lost weer terug zetten op Engels
[..]
Dat is maar net hoe je het interpreteert
modified messenger RNA is geen synthetic substitute.quote:The vaccines in question use modified messenger RNA to provide instructions for cells to make spike proteins
Bad Batch is al bezig hč.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ga kijken eigenlijk. Ik zit meer te wachten op nieuwe serie van Star Wars.
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. En de andere Marvel-series tot nu toe. En Mandalorian seizoen 2.
Ik vond hem in de Avengers films een prima karakter. Die acteur zet hem echt goed creepy neer imoquote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. En de andere Marvel-series tot nu toe. En Mandalorian seizoen 2.
het verschilt. de ene keer blijft het staan de andere keer wisselt het bij de volgende afleveringquote:Op maandag 7 juni 2021 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke okeklik het soms om die reden wel eens weg namelijk.
Maar volgens mij als we beide kijken blijft de instelling wel staan tot je weer afsluit, althans hadden we laatst wel volgens mij.
Oh stom.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
het verschilt. de ene keer blijft het staan de andere keer wisselt het bij de volgende aflevering
Ze hebben met The Mandalorian kwaliteit wel omhoog gebracht hoor.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
Star Wars![]()
Dat was al kut bij de eerste drie films.
Ik heb er niks mee, ik hoef ook weer niet alles te zien hoor.quote:
Alleen maar vanwege een groene babyquote:Op maandag 7 juni 2021 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben met The Mandalorian kwaliteit wel omhoog gebracht hoor.
Jammer dat ie hier niet in de bios draait.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Cruella wil ik wel zien zodra hij "gratis" is.
Ik kan er maar weinig mee, beetje te kiddie ofzo.quote:
Die valt alleen aan te gluren als je meisje of homofiel bent.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Je kan hem op Disney+ kopen nu.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat ie hier niet in de bios draait.
Was zeer matigquote:Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Die staat er wel gewoon "gratis" op zag ik net, aanradertje dus?quote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Raya and the Last Dragon vond ik wel amusant.
Sinds gisteren dacht ik dat die uit de premier content isquote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die staat er wel gewoon "gratis" op zag ik net, aanradertje dus?
Laatste klinkt nog wel leuk haha.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht plot, super cliché en een overdosis aan '70's hitjes.
Ohquote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds gisteren dacht ik dat die uit de premier content is
Een mooie "als je toch al Disney+ hebt".quote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die staat er wel gewoon "gratis" op zag ik net, aanradertje dus?
Oke oke die ga ik dan onthouden. Eerst Lucifer afkijken. Niet super kinderachtig?quote:Op maandag 7 juni 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een mooie "als je toch al Disney+ hebt".
Wij hebben 'm afgelopen weekend zonder extra kosten zitten kijken in ieder geval.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds gisteren dacht ik dat die uit de premier content is
Eerste maand is gratis. En kaartje had je in de bios ook moeten kopen dus of je daar koopt of via Disney.quote:
Nope, viel mij alles mee.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke die ga ik dan onthouden. Eerst Lucifer afkijken. Niet super kinderachtig?
Oh dit klinkt misschien toch beetje te ja. Naja kan hem altijd checken zodra hij niet meer op betalen staat.quote:
Ergens dit weekend dan. Kan ook :pquote:Op maandag 7 juni 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben 'm afgelopen weekend zonder extra kosten zitten kijken in ieder geval.
Je hebt hem dus gezien, of geprobeert te kijken??quote:Op maandag 7 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valt alleen aan te gluren als je meisje of homofiel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |