Ik wil een meisje zijn voor een paar weken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.
En ik wil graag wat slag in m'n haar.
Ik heb wel de vorm overgenomen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten van een watermeloen past je DNA ook niet aan.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er wel raar uitzien. Je linkerbeen ofzo.
* wel.o.k staat klaar met een knuppelquote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.
En ik wil graag wat slag in m'n haar.
Op de plek van je navel of wat?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
ouders hebben die in hun achterhoofdquote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
Ook dat ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
stel je bent lekker an het leven en je denkt: dat vaccin, moet ik dat nemen?
en je hebt nog onontdekt onderliggende klachten....
ik laat mij pirken
Vleugels zoals Lucifer?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Nou dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.
Vanuit oxford dictionary
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Wel makkelijker met kleding enzo.quote:
Ik ben hartstikke voorstander van gentherapiequote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we nu datismijnmening en geestverwanten de mond snoeren en alles op alles zetten hebben we misschien op tijd een therapie klaar voor je.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus dat gezwets gaat maar door en ik moet plassen
Gewoon vaker zonnen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was graag een kwart zwart geweest, dan zou ik niet altijd zo'n melkflesje zijn in de lente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |