Ik wil een meisje zijn voor een paar weken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.
En ik wil graag wat slag in m'n haar.
Ik heb wel de vorm overgenomen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten van een watermeloen past je DNA ook niet aan.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er wel raar uitzien. Je linkerbeen ofzo.
* wel.o.k staat klaar met een knuppelquote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.
En ik wil graag wat slag in m'n haar.
Op de plek van je navel of wat?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
ouders hebben die in hun achterhoofdquote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
Ook dat ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
stel je bent lekker an het leven en je denkt: dat vaccin, moet ik dat nemen?
en je hebt nog onontdekt onderliggende klachten....
ik laat mij pirken
Vleugels zoals Lucifer?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Nou dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.
Vanuit oxford dictionary
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Wel makkelijker met kleding enzo.quote:
Ik ben hartstikke voorstander van gentherapiequote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we nu datismijnmening en geestverwanten de mond snoeren en alles op alles zetten hebben we misschien op tijd een therapie klaar voor je.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus dat gezwets gaat maar door en ik moet plassen
Gewoon vaker zonnen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was graag een kwart zwart geweest, dan zou ik niet altijd zo'n melkflesje zijn in de lente.
Alsof dat nut heeft als übermelkfles.quote:
Ik zou er bijna bi van wordenquote:
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke voorstander van gentherapie![]()
Het moet alleen wel goed door alle testfases komen en men moet er eerlijk over zijn.
Zijn ook pas sinds de jaren 80 onderzoek aan het doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negerenquote:
Yeps.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook pas sinds de jaren 80 onderzoek aan het doen.
quote:
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negeren
Maar qua lange termijn weet men nog te weinig.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond laatste paar afleveringen en dan moet ik weer wachten tot seizoen 6.
Maar het klopt wel dat de testfase feitelijk deze vaccinatieronde is. Dat staat ook gewoon in de bijsluiter, maar die leest niemandquote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vanavond nog even furieus masturberend op de bank zitten dus en dan maar wachten.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond laatste paar afleveringen en dan moet ik weer wachten tot seizoen 6.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3
Kan ik daarna jou weer pesten door New Girl te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond nog even furieus masturberend op de bank zitten dus en dan maar wachten.
Nee een synthetic substitute zou een synthetische variant van het virus zijn. Dat is het mRNA "vaccin" dus niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |