Gewoon nog even volhouden.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar geloof ik inderdaad ook niet erg in.
Maar ik vraag mij af of de bevolking tegen die tijd nog wel maatregelen accepteert
2 weken toch?quote:
Ik denk dat het gewoon een papieren tijger gaat worden. Op het mondkapje na omdat dat makkelijker te controleren is. Ik zie echt geen reden waarom mensen als ze gevaccineerd zijn en de ziekenhuizen leeg zijn en besmettingen laag zijn waarom je bijvoorbeeld nog 1.5 meter aanhoud.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij af of de bevolking tegen die tijd nog wel maatregelen accepteert
Ik betwijfel het. Het draagvlak begon de afgelopen maanden al flinke scheuren te vertonen, als er voldoende mensen zijn gevaccineerd en we een hele zomer met mooie cijfers zijn doorlopen denk ik niet dat je de geest nog in de fles krijgt en met verlenging of zelfs herinvoering van maatregelen aan kunt komen.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in hugo wat dat betreft. En zeker Rutte. Waarom? Omdat naast alle fuck ups, ze het qua beperkingen wel altijd staatsrechtelijk netjes aangepakt hebben. Dat wekt vertrouwen. En ik zeg niet alles, ik zeg 1,5m en mondkapjesquote:Op zondag 6 juni 2021 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
1 september alles eraf van de overheid? Hahahha
Ik hoop het, maar eerst zien dan geloven
30 juni gaan zowieso feitelijk alles er al af voor gevaccineerden en getesten.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer deden mensen vaak al alsof het voorbij was, nu met die vaccinaties gaat het helemaal los. Al die boomers die in je nek staan te hijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Het draagvlak begon de afgelopen maanden al flinke scheuren te vertonen, als er voldoende mensen zijn gevaccineerd en we een hele zomer met mooie cijfers zijn doorlopen denk ik niet dat je de geest nog in de fles krijgt en met verlenging of zelfs herinvoering van maatregelen aan kunt komen.
Natuurlijk wel. Je hebt gezien wat voor kuddedieren we zijn. +90% van het volk gaat gewoon weer volgzaam zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Het draagvlak begon de afgelopen maanden al flinke scheuren te vertonen, als er voldoende mensen zijn gevaccineerd en we een hele zomer met mooie cijfers zijn doorlopen denk ik niet dat je de geest nog in de fles krijgt en met verlenging of zelfs herinvoering van maatregelen aan kunt komen.
Het is nu 10 uur, hequote:Op maandag 7 juni 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Hoorde ik het nu goed en gaat die geen alcoholverkoop na 20u maatregel er eindelijk af?![]()
Wacht ik ook opquote:
Mondmaskers blijven he, de hele zomer lang. Misschien gaan ze in september weg, maar in oktober/november komen ze weer terug als influenza terugkeert.quote:Op maandag 7 juni 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Hoorde ik het nu goed en gaat die geen alcoholverkoop na 20u maatregel er eindelijk af?![]()
Nu nog die belachelijke niet-werkende mondkapjes.
Bron?quote:Op maandag 7 juni 2021 06:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mondmaskers blijven he, de hele zomer lang. Misschien gaan ze in september weg, maar in oktober/november komen ze weer terug als influenza terugkeert.
Uit persoonlijke keuze bedoel je?quote:Op maandag 7 juni 2021 06:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mondmaskers blijven he, de hele zomer lang. Misschien gaan ze in september weg, maar in oktober/november komen ze weer terug als influenza terugkeert.
Waar staat dat precies? Also, wat heb jij met die mondkapjes, alsof dat ineens een wondermiddel is. Weg ermee, het is nu al te warm voor die ondingen. En sinds wanneer moeten we ineens van alles doen om de griep tegen te gaan? Hebben we nog nooit die onzin voor ingevoerd. Er moeten ook mensen dood he, anders wordt het wel erg vol op deze aardbol.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De mondmaskerplicht is een van de maatregelen met de minste negatieve effecten, terwijl het toch een beetje helpt infectierisico’s terug te dringen. Daarom is het verstandig om de mondmaskerplicht als laatste pas te laten vervallen en als eerste weer te introduceren als influenza de kop op steekt.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:49 schreef josja het volgende:
[..]
Waar staat dat precies? Also, wat heb jij met die mondkapjes, alsof dat ineens een wondermiddel is. Weg ermee, het is nu al te warm voor die ondingen. En sinds wanneer moeten we ineens van alles doen om de griep tegen te gaan? Hebben we nog nooit die onzin voor ingevoerd. Er moeten ook mensen dood he, anders wordt het wel erg vol op deze aardbol.
Nee, want dat hebben we nooit gedaan voor de griep, ik zou echt niet weten waarom nu wel. We hebben een griepprik, lijkt me prima voldoende.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De mondmaskerplicht is een van de maatregelen met de minste negatieve effecten, terwijl het toch een beetje helpt infectierisico’s terug te dringen. Daarom is het verstandig om de mondmaskerplicht als laatste pas te laten vervallen en als eerste weer te introduceren als influenza de kop op steekt.
Al vaker gezegd hier, maar wellicht is het handiger om het wat meer als jouw mening te stellen ipv een vaststaand feit.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De mondmaskerplicht is een van de maatregelen met de minste negatieve effecten, terwijl het toch een beetje helpt infectierisico’s terug te dringen. Daarom is het verstandig om de mondmaskerplicht als laatste pas te laten vervallen en als eerste weer te introduceren als influenza de kop op steekt.
nogmaals, het is aangetoond dat ze wel degelijk werken.quote:Op maandag 7 juni 2021 02:06 schreef leolinedance het volgende:
Nu nog die belachelijke niet-werkende mondkapjes.
Omdat we nu te maken hebben met het inhalen van uitgestelde niet-covid-zorg en uitgeput zorgpersoneel. Nee, coronamaatregelen aankomende winter zijn er niet om de ouderen te beschermen, maar om de (ziekenhuis)zorg overeind te houden.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:58 schreef josja het volgende:
[..]
Nee, want dat hebben we nooit gedaan voor de griep, ik zou echt niet weten waarom nu wel. We hebben een griepprik, lijkt me prima voldoende.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 7 juni 2021 07:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat we nu te maken hebben met het inhalen van uitgestelde niet-covid-zorg en uitgeput zorgpersoneel. Nee, coronamaatregelen aankomende winter zijn er niet om de ouderen te beschermen, maar om de (ziekenhuis)zorg overeind te houden.
Ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt.quote:Op maandag 7 juni 2021 06:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |