Wat omslachtig zeg, ze hadden dit gewoon kunnen automatiseren door na inloggen met DigID een check op het geboortejaar te doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Nikki je wordt er idd uitgefilterd, de hele dag moeten we mensen bellen die niet goed geboekt hebben, echt zo fijn.
Precies dit! Ik was verbaasd dat ik na inloggen error kreeg i.v.m. mijn geboortejaar. En reken maar dat vele mensen wél denken dat ze op deze manier eerder een afspraak kunnen maken.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat omslachtig zeg, ze hadden dit gewoon kunnen automatiseren door na inloggen met DigID een check op het geboortejaar te doen.
+1, alleen dan een houten jaloezie. Hij is vorige week binnengekomen en paste perfect.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef exode het volgende:
SQ, hier een plisse van Veneta. Wij hadden verkeerd gemeten, nou eigenlijk had mijn verloofde perfect gemeten maar had ik lengte en breedte omgedraaid ingevoerd....zonder gedoe een nieuwe gehad.
Ik ben degene met een schimmelnagel. En ik heb een pillenkuur (itraconazol) Vroeg me enkel af of je tijdens de kuur nagellak kunt gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:01 schreef F_r het volgende:
@:sq vicks en appelazijn schijnt schimmel in nagels te doden. Je moet er wel een lange adem voor hebben.
Ik had andere pillen (terbinafine), maar zelfde doel. Dit ziet er wel echt schimmel uit ja. Mijn huisarts vertelde dat schimmel niet overleeft in nagellak en zei ook gewoon 'als je open schoenen aan wilt en je vindt het nog een rotgezicht, dan gewoon ff lakken' (bij mij ging het om drie nagels op m'n tenen)quote:Op zondag 6 juni 2021 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben degene met een schimmelnagel. En ik heb een pillenkuur (itraconazol) Vroeg me enkel af of je tijdens de kuur nagellak kunt gebruiken.
Thnx!quote:Op zondag 6 juni 2021 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik had andere pillen (terbinafine), maar zelfde doel. Dit ziet er wel echt schimmel uit ja. Mijn huisarts vertelde dat schimmel niet overleeft in nagellak en zei ook gewoon 'als je open schoenen aan wilt en je vindt het nog een rotgezicht, dan gewoon ff lakken' (bij mij ging het om drie nagels op m'n tenen)
Alleen verandert dit dus meerdere keren per dag dus ik denk dat dat ook niet te doen is.En dan zijn er nog de chronische mensen en de beroepen groep etc.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat omslachtig zeg, ze hadden dit gewoon kunnen automatiseren door na inloggen met DigID een check op het geboortejaar te doen.
Ik moest vandaag ook bellen, online kreeg ik allerlei data waarbij de tweede prik in onze vakantie viel. Ik ben extra vriendelijk geweest en wel 3x bedankt voor alle hulp, vooral omdat ik via jou hoor hoeveel shit je over je heen krijgt. Echt hè, jullie doen toch ook maar gewoon je werk?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, het is echt zwaar ondankbaar rukwerk , sowieso het gewone inboeken al, dat outbound bellen is helemaal de hel. Ik ben gedwongen naar die vaccinatielijn te gaan nadat ze stopten met de BCO's, dat was echt tof werk, nu hadden ze ons op een ander project aangenomen maar aangezien ze niemand kunnen vinden die dit werk wil doen zijn we hier allemaal met een kutsmoes op gezet, ik zoek heel hard naar wat anders maar dat is nog niet zo makkelijk met al die uren die ik draai daar.
Kan niet wachten tot het klaar is
Oh oeps. Hoop niet dat hij er problemen door krijgtquote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Ouch die hadden ze dus niet mogen plannen, ze moeten echt per twee gepland worden, en beiden op 1 locatie. Wel lief dat je aardig was.
Er zitten 7800 mensen en ik ken er ongeveer 3quote:Op zondag 6 juni 2021 22:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel aardig gebleven tegen Christian want zo heet hij, dus mocht je hem kennen doe maar de groeten en bedankt nog maar een keer
Maar "het systeem" wéét wanneer welk geboortejaar aan de beurt is, want als je een verkeerd geboortejaar invult (bijvoorbeeld 1999) krijg je bericht dat je online geen afspraak kunt maken. En de chronisch zieken worden via de eerste vraag al in kaart gebracht ("Heeft u een uitnodiging van uw huisarts gekregen omdat u een medische indicatie heeft?").quote:Op zondag 6 juni 2021 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen verandert dit dus meerdere keren per dag dus ik denk dat dat ook niet te doen is.En dan zijn er nog de chronische mensen en de beroepen groep etc.
Gewoon doen alsof hij er een van is en zeggen... Zal ik doen. En dan morgen zeggen. Je krijgt de groetjes terug.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zitten 7800 mensen en ik ken er ongeveer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |