Dat draag ik in de winter.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind paars en wijnrood mooier
Waar woon je ook alweer?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te voet is net zo ver
maar ik sta er wss net zo snel als dat jij hier staat
Voor mij Star Kebab in Boedapestquote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
beste ooit is nog steeds aan de voet van die heuvel van de sacre coeur in Parijs
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.
Indien kleur, dan bij voorkeur muted en niet fel.
Dit klinkt echt bijna als Hyacint Bucket, maar in het echt is het leuker (vind ik zelf dan)
We hebben nog een paar uurquote:Op zondag 6 juni 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Kut man dat het weekend alweer bijna voorbij is.
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uuren daarna zien we dan wel weer
Al een paar losse worden vertaalt zodat je ze morgen kunt gebruiken?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al iets vooruit gewerkt voor morgen
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelen
Daar is het weekend toch niet voor? Dat doe je maar in de tijd van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |