Succes groetjes marjolein
Verder kan ik eigenlijk ook niet veel verzinnen om eruit te komen. Leningen nemen lijkt me niet zo verstandig! Wel blijven solliciteren en zorgen dat je een baan krijgt!
Heel veel sterkte!
ik zou je willen aanraden om iig een baan te zoeken (desnoods in de avonduren zodat je overdag kan solliciteren/arbeidsburo's langs).
Verder wens ik je veel sterkte.
quote:Ik weet niet of dit bestaat maar zijn er geen instellingen die de belangen behartigen van lichamelijk gehadicapten op de arbeidsmarkt? Misschien kunnen hun je tips/adressen geven?
Op dinsdag 28 januari 2003 10:58 schreef leviathanfd het volgende:
Vanmiddag hebben we weer een afspraak bij het CWI ivm bijstand. Dan zal ik het zeker over opleidingen hebben. Alleen hiervoor moet je langdurig (lees: meer dan een jaar) werkloss zijn.
Ook zijn er hier in de omgeving momenteel weinig vacatures. Als er al iets is reageren er zo veel mensen op dat ik geen enkele kans maak. Ik kan wel productiewerk gaan doen (als het er is) maar daarvoor wordt ik afgekeurd door mijn ogen.
quote:En terug gaan naar je ouders voor een tijdelijke periode??
Op dinsdag 28 januari 2003 10:53 schreef leviathanfd het volgende:
Verhuizen is geen optie.
Van thuis zitten wordt het iig niet beter.
Ik woon in Maastricht.
Maak er wat van!
[edit]
Werk veel en werk hard. Je verdient dan altijd meer dan je WW. Thuiszitten kan altijd nog maar daar verdien je geen kont mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Ludwig op 28-01-2003 11:06]
Net nu ze zwanger is en jij ontslagen bent, alles zit jullie tegen.
Ik zou niet weten hoe ik je kan helpen. Je weet mijn mail adres op het werk, ik zou zeggen vervang mijn naam door Raimond.Bosch en probeer dan eens het een en ander te regelen, laat vooral blijken dat je uitblinkt in E-mail support. want dat loopt bij ons nu niet zo lekker.
Please, niet geschoten is altijd mis.
quote:Daar is hij dus net van ontslagen bij ons in Maastricht.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:06 schreef Koningin het volgende:
En van die helpdesk of call center banen?
Ik weet dat die er in Maastricht genoeg zijn. Manpower beheert die volgens mij.
we kunnen natuurlijk ook allemaal een vrijwillge bijdrage overmaken naar jullie
quote:Randstad beheert een call-center aan de Avenue Ceramique.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:06 schreef Koningin het volgende:
En van die helpdesk of call center banen?
Ik weet dat die er in Maastricht genoeg zijn. Manpower beheert die volgens mij.
quote:Oh sorry
Op dinsdag 28 januari 2003 11:07 schreef D-Devil het volgende:[..]
Daar is hij dus net van ontslagen bij ons in Maastricht.
Ik weet hoe moeilijk het is een baan te vinden, ik heb nog een contract tot juni 2003 en dan moet ik ook iets anders hebben en vooral iets in Limburg vinden is erg moeilijk vind ik.
En op je 22e een burnout en verdwijn je richting ziektewet en WAO
quote:Nee dan ga je naar Australie en ga je kangeroes fok!ken
Op dinsdag 28 januari 2003 11:15 schreef csar het volgende:
Ik wou werken en had binnen een week 2 baantjes waardoor ik nu 80 uur per week kan werken. Dan verdien je rond de 2200 euro per maand. Ik ben 20 overigens dus jij zal nog wel meer verdienen.En op je 22e een burnout en verdwijn je richting ziektewet en WAO
quote:Dus wat doe je dan? Werken natuurlijk! Heb je enig idee hoe slecht het op je CV staat als je uitkeringstrekker bent geweest?!!?!
Op dinsdag 28 januari 2003 11:20 schreef leviathanfd het volgende:
Zoals ik al zeg, dit werk verdient niet veel. Wat ik dan zou verdienen wordt ingehouden op de uitkering. Dan houden we hetzelfde bedrag over.
quote:WW is geen uitkering, het is een voorziening waar je recht ophebt omdat je als werkende daar zelf premie voor hebt betaald. Het is goed dat het er is. Heb je tenminste wat adempauze om iets nieuws te vinden. Je mag daar overigens maar 6 maanden gebruik van maken. Daarna moet je of laaggeschoolder werk accepteren of kom je in de bijstand. En dat wil de topicstarter heus niet hoor, geloof me.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:22 schreef Ludwig het volgende:[..]
Dus wat doe je dan? Werken natuurlijk! Heb je enig idee hoe slecht het op je CV staat als je uitkeringstrekker bent geweest?!!?!
quote:Wat voor werk heb je precies gedaan dan?
Op dinsdag 28 januari 2003 11:37 schreef leviathanfd het volgende:
Ik heb gezondheidswetenschappen gedaan.
In mijn eindexamenjaar ben ik 2 maanden ziek geweest en heb heel snel een keuze voor een studie moeten maken. Dat is fout gegaan en naderhand kwam ik erachter dat het echt helemaal niks voor mij was.
Daarom heb ik ook een gigantische studieschuld (betaal nu 15 ¤ per maand terug).
Edit: net een brief van de Nutsbedrijven gekregen. Mijn sollicitatie als supervisor is in behandeling... HOPEN!
quote:Snap wel wat het moeilijk is, maar veel dingen kets je af met "Het gaat niet", hoe het nu gaat, gaat het kennelijk ook niet echt..
Op dinsdag 28 januari 2003 11:46 schreef leviathanfd het volgende:
Ik solliciteer niet alleen in Maastricht. De grens ligt bij Roermond (wordt moeilijk, afhankelijk van openbaar vervoer).
Verhuizen gaat gewoon niet. Mijn vriendin heeft ergens anders geen enkele kans en verhuizen is te duur.
quote:Succes..
Edit: net een brief van de Nutsbedrijven gekregen. Mijn sollicitatie als supervisor is in behandeling... HOPEN!
quote:Kan je dan tussendoor niet weg?
Op dinsdag 28 januari 2003 11:50 schreef leviathanfd het volgende:
Misschien een tip om de vaste lasten te beperken?
We hebben een huurcontract van 2 jaar...
quote:Dat wil alleen zeggen dat ze hem hebben opengemaakt hoor...
Op dinsdag 28 januari 2003 11:46 schreef leviathanfd het volgende:
quote:It's a start... toch?
Op dinsdag 28 januari 2003 11:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat wil alleen zeggen dat ze hem hebben opengemaakt hoor...
quote:Ja, dat ken ik. Van sommige bedrijven hoor je nooit meer iets: schandalig!!
Op dinsdag 28 januari 2003 11:53 schreef leviathanfd het volgende:
Dat klopt, maar het is beter dan een directe afwijzing of nooit meer iets horen.
quote:Assistent-manager Beheer toevallig?
Op dinsdag 28 januari 2003 11:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens ook bij de Nutsbedrijven een vacature voor mij gezien, niet die van supervisor hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |