Geen idee.quote:
wat lul je ekquote:Op zondag 6 juni 2021 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het EK kun je geen wereldkampioen worden.
Al helemaal niet wanneer je in de poulefase al uitgeschakeld gaat worden.
Lopen soms 2 minuten achter jaquote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef shiz het volgende:
[..]
Geen idee.Gewoon random seller, die zal vast nu al zn store hebben gesloten.
Maar was omdat ik ff F1 Café wilde meepikken terwijl ik F1Tv Pro heb. Dus nu ff Chromecast F1 TV Pro aangemikt. Beter.
undercut en overcutquote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef PzKpfw het volgende:
Perez lijkt nu eindelijk z'n draai gevonden te hebben bij Red Bull. Nu strategisch misschien ook wat mogelijkheden.
Bakoe komt ook op het juiste moment. Hij is hier altijd sterk.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef PzKpfw het volgende:
Perez lijkt nu eindelijk z'n draai gevonden te hebben bij Red Bull. Nu strategisch misschien ook wat mogelijkheden.
Uiteraard wel, het echte WK wordt beslist tijdens de vrouwenkoers van de Hel van het Mergelland, moet jij eens opletten wie er dan wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het EK kun je geen wereldkampioen worden.
Al helemaal niet wanneer je in de poulefase al uitgeschakeld gaat worden.
Oh shit. Ik dacht dat dit het ek topic was vanwege al het vbl getroll. Excuus.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat lul je ek
er doet een fucking japanner aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |