Jezelf schouderklopjes gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef HermieHermann het volgende:
''wat doet die Hermann dat snel met die gifjes''
Wtfquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
er komt zo een bezorger aan de deur en hij heeft geen broek aan dus hij heeft een rokje aangetrokken
lever ff linkjes aan danquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef okselzweet het volgende:
Matige OP, had wel een gifje in gekund
de voorlopig voorlopig laatste!quote:
Er zijn ook mensen die hem geld geven voor eten zodat hij reviews doetquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:40 schreef leolinedance het volgende:
Waar haalt die beste jongen toch het geld vandaan om bijna iedere dag vreten te halen, tanken, internetabo van 65 piek, huurhuisje. Die wajong is zo gek nog niet!
Net op tijd ingeschakeld om die bolle buik nog even in beeld te hebbenquote:
De ware aard komt weer boven. Lekker aso boeren in de livestream.quote:
zijn vriend Het Marc is nog dikker en die is al in de 50 dus met een beetje geluk kan Braddie nog minimaal 20 jaar van het leven genietenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Maar die kerel is wel echt echt echt echt ECHT veel te dik zegman man man wat een buik! Als ie zo doorgaat, binnen een paar maanden dood
Dat scheelt echt niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zijn vriend Het Marc is nog dikker
Ik zie een gouden toekomst als TLC docu "ik vet dik geworden van YouTube maar nu val ik"quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zijn vriend Het Marc is nog dikker en die is al in de 50 dus met een beetje geluk kan Braddie nog minimaal 20 jaar van het leven genieten
Zal wel meevallen. Volgens mij heeft hij geen klachten en slikt hij ook geen medicijnen tegen hoge bloeddruk of cholesterol en heeft hij ook geen diabetes.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Maar die kerel is wel echt echt echt echt ECHT veel te dik zegman man man wat een buik! Als ie zo doorgaat, binnen een paar maanden dood
Ja of hij ontkent gewoon alles terwijl hij van binnen gewoon al helemaal verrot isquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Volgens mij heeft hij geen klachten en slikt hij ook geen medicijnen tegen hoge bloeddruk of cholesterol en heeft hij ook geen diabetes.
Gezien zijn levensstijl mag hij wel van geluk spreken dat hij (nog) gezond is.
Die pijnlijke blik als hij gaat zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
Hoge bloeddruk merk je vaak nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Volgens mij heeft hij geen klachten en slikt hij ook geen medicijnen tegen hoge bloeddruk of cholesterol en heeft hij ook geen diabetes.
Gezien zijn levensstijl mag hij wel van geluk spreken dat hij (nog) gezond is.
Guus doet aan kickboksen en eet bezopen dunne oude mannetjes als ontbijt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal ik je even op je muil slaan? Als je dat fijn vindt dan tenminste
Opschieten met de Clio reparatie danquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:53 schreef RedFever007 het volgende:
jij zeikt elke dag even hard mee joopquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:07 schreef Makrelis het volgende:
Goed. Ik kom nu even met mijn mening.
Het is vrij gemakkelijk om iemand, bijvoorbeeld Bradlay ja, af te zeiken. Wellicht is het heul sneu om daar een dagelijks iets van te maken omdat je eigen leven nogal ook sneu is.
Ik snap ook wel: Die gast zijn leven is dermate sneu, valt de mijne nog wel mee.
Wat ik niet snap is daar naar toe leven.
Ik niet hoor,quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij zeikt elke dag even hard mee joop
Komt omdat zijn moeder dikke mensen afzeik lerares is, dus hij doet dit al zelf sinds hij klein is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij zeikt elke dag even hard mee joop
Viel mij op dat tijdens die filmpjes van de autoproblemen zijn huis en tuin duidelijk in beeld waren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:47 schreef Mark031 het volgende:
Je adres geven voor gratis Thuisbezorgd en daarna klagen dat er misbruik van wordt gemaaktVolgens mij is hij al meerdere keren verhuisd door dit soort gekkigheid.
Ik herinner me dat konijnenhok wat bijna naast een snackbar was. Daarna een normale woning, maar daar kreeg hij ruzie met de bovenburen vanwege geluidsoverlast met z'n keyboard. En waar hij nu zit is volgens mij z'n derde woning.
Nee nee nee, hij heeft er slechts 1 als midnight snack opgegeten + een slice van de andere 2. Die andere 2 zijn vandaag lekker opgesmikkeld als brunch en middag snackquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik heb de ontwikkelingen van vandaag gemist. Maar heeft die gast gisteren dus 4 pizza’s weggewerkt? 1 van Papa John’s en 3 van Domino’s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |