Ik dacht dat ook, dat groenvoer + speciale caviabrokjes voldoende zijn, maar de dierenarts raadde toch aan te suppleren. Ze zullen zeker niet acuut aan scheurbuik omkomen zonderquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij groeien nogal veel paardenbloem en zevenblad en voeren ze al het groen dat passend lijkt uit de keuken.
Vooralsnog laten ze best een hoop liggen, dus of ze krijgen nog teveel of ze zijn te kieskeurig.
Maar ik hoor dat er ook vit C in de brokken zit en we schijnen ook nog snoepjes ermee te hebben. Mijn vraag/ zorg was dus onnodig wordt me verteld.
Daar kunnen cavia's denk ik niet tegen op etenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
Goede manier om van je zevenblad af te komen wel
quote:
Een beckoning cat. Niet te verwarren met de zwaaiende kat uit het zuiden van Europa.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij hadden net onze allereerste zelfgekweekte bol knoflook op de bbq gepoft, voor bij een gerecht voor morgen. De bol lag in folie op het aanrecht. We gingen eten. Daarna lag de bol in de kattenbak.
We zijn echt hardleers
Ja dat wel. We zouden hem nog kunnen eten. Maar nee, toch maar niet.quote:
Hans zal morgen lekker uit z'n muil meurenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij hadden net onze allereerste zelfgekweekte bol knoflook op de bbq gepoft, voor bij een gerecht voor morgen. De bol lag in folie op het aanrecht. We gingen eten. Daarna lag de bol in de kattenbak.
We zijn echt hardleers
Je iets iets wat uit de grond komt waar ongedierte leeft. Waar dierlijke uitwerpselen op worden gegooid.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat wel. We zouden hem nog kunnen eten. Maar nee, toch maar niet.
Mijn allereerste bol
Ik weet het. Het zou best kunnen in dit geval. Het is gewoon het ideequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Je iets iets wat uit de grond komt waar ongedierte leeft. Waar dierlijke uitwerpselen op worden gegooid.
Maar dat zelfde ding verpakt in folie dat in kattengrit gelegen heeft eet je dan weer niet.
Wat een beest 😂quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn echt hardleers
Amateurquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn echt hardleers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |